Nouseeko paino liian nopeasti ? + ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä tuossa pari kuukautta sitten vedin oikeestaan melkein kokonaan ympäri tuon minun salitreenin ja ruokavalion. Rupesin kattoo mitä suuhun pistäs eli paljo protskupitosta ruokaa ja treenistä tein selvän ohjelman mitä olen nyt vetäny, myös palautusjuoma tuli mukaan: 40g protsuu ja sama määrä hiilarii 5g kreatiinia. Paino lähti saman tien nousuun, nyt jo 5 kiloa lisää massaa tullu, mitat nyt 182/80. Sarjapainotkin on noussu yli 10 kiloo melkein joka liikkeessä.
Nyt vaan kiinnostaa että onko toi painonnousu sopivaa vai ei ? Vähä on ehkä vyötärölekkin tullu mittaa mutta sama reikä vyössä on vielä käytössa.
Kertokaa myös kommenttia ohjelmasta (jalkoja on vähän, tiedän, mutta toi polvi... mutta on jaloissakin kehitystä havaittavissa)
Ohjelma on nyt 3 jakonen:
Ti: rinta, olkapäät, etureidet
penkki 3*8
vinopenkki käsip 3*8
pystypunerrus käsip 3*10
viparit sivuille 4*10
viparit taakse 3*10
prässi 4*10
reiden ojentaja 3*10

To:selkä, takareidet, pohkeet
ylätalja leveä ote 3*8
kapea 3*8
alataljasoutu 3*8
kulmasoutu käsip 3*8
selänojentaja penkissä 3*15
pohkeet 4*15
jalan koukistaja 3*10

La: käsivarret (kotona) + vatsat
suora hauis kääntö (istuen kyynärpää reittä vasten ja paino rintaa kohti) 3*10
vasarakääntö seisten 3*10
ranskalainen käsip. 3*10
ojentaja käsip.(niskan takana) 3*10
forkut 3*10
vatsarutistu 3*15
jalannostot 3*20
(vatsat myös viikolla millo jaksaa, yleensä Ke)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tosta painonnoususta senverran, että toi kreatiini on todennäkösesti nostanut siitä painosta ainakin puolet. Kerää nimittäin nestettä kehoon jonkin verran. Pidemmän päälle tollanen painonnousu menee varmasti läskiksi, mutta ei siitä tässä vaiheessa kovin huolissaan kannata olla. Vähennä vähän sapuskan määrää jos ei meinaa ruveta nousu tasottumaan.

Zone-sarja -42%
tsuppidup sanoi:
Elikkä tuossa pari kuukautta sitten vedin oikeestaan melkein kokonaan ympäri tuon minun salitreenin ja ruokavalion. Rupesin kattoo mitä suuhun pistäs eli paljo protskupitosta ruokaa ja treenistä tein selvän ohjelman mitä olen nyt vetäny, myös palautusjuoma tuli mukaan: 40g protsuu ja sama määrä hiilarii 5g kreatiinia. Paino lähti saman tien nousuun, nyt jo 5 kiloa lisää massaa tullu, mitat nyt 182/80. Sarjapainotkin on noussu yli 10 kiloo melkein joka liikkeessä.
Nyt vaan kiinnostaa että onko toi painonnousu sopivaa vai ei ? Vähä on ehkä vyötärölekkin tullu mittaa mutta sama reikä vyössä on vielä käytössa.

QUOTE]

Mulla nousi paino noin seitsemän kiloa kun alkoi syömään kunnolla ja samalla nousi tulokset. Kyllä läskiä tuli myös mutta ei haittaa vaikka mahaa onkin hieman, koska aina voi dietata! :D Pituutta on 183 ja painoa n.78kg (rasvat noin 15%), joten pikku poikia tässä ollaan. :D

Kerros ikäs?

Jos olet nuori, niin ei mitään hätää. Alta parikymppisenä keho vielä hakee muotoaan, voimatasoaan jne. Minulla on nimittäin käynyt sama homma. Nyt painoa 89kg pituuden ollessa 179cm ja rasvat ehkä noin 13%. Painot joka liikkeessä aika pienet, mutta silti kokoa on suhteellisen paljon. Kuvia laittelen, kunhan saan VIPit ja kameran isukilta.

Mulla nousi paino noin seitsemän kiloa kun alkoi syömään kunnolla ja samalla nousi tulokset. Kyllä läskiä tuli myös mutta ei haittaa vaikka mahaa onkin hieman, koska aina voi dietata! :D Pituutta on 183 ja painoa n.78kg (rasvat noin 15%), joten pikku poikia tässä ollaan. :D

Mä en suosittelis ainakaan yli tosta 15 prossasta nostamaan niitä rasvoja, mulla oli nimittäin 20% ja oon tässä jo reilut 2 kuukautta niitä pudotellu, eikä ole mikään välttämättä mukavin juttu lihasten kasvattamisen kannalta. Ennemmin maltillinen painonnousu ja vähemmän läskiä, kun joku sikabulkki ja rasvat pamahtaa ylös ja sitten palaa dietillä hankitut lihat. Aina sitä läskiä vähän tulee, mutta parempi ehkä kiristellä vähän silloin tällöin kun kerätä kunnoon laardit ja sitten olla dietillä kuukausia.

Joo, ei kannata hommata liian nopeasti painoa eikä rasvaa, sitä on erittäin vittumaista poltella pois kun haluis kuitenkin kasvaa. Natuna eritoten bulkki/dietti syklaus ei ole kovin suositeltavaa.

Timba79 sanoi:
Mä en suosittelis ainakaan yli tosta 15 prossasta nostamaan niitä rasvoja, mulla oli nimittäin 20% ja oon tässä jo reilut 2 kuukautta niitä pudotellu, eikä ole mikään välttämättä mukavin juttu lihasten kasvattamisen kannalta. Ennemmin maltillinen painonnousu ja vähemmän läskiä, kun joku sikabulkki ja rasvat pamahtaa ylös ja sitten palaa dietillä hankitut lihat. Aina sitä läskiä vähän tulee, mutta parempi ehkä kiristellä vähän silloin tällöin kun kerätä kunnoon laardit ja sitten olla dietillä kuukausia.

Pitänee tässä alkaa käydä treeneissä taas. Uintia harrastan puolitosissani. Nyt on ollut olkapää hajalla yhdeksän viikkoa, ei oikein ole päässyt treeneihin ja punttaus on myös kärsinyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom