Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
juu,tälle olen muutamat kerrat naureskellut salillanigster sanoi:. Sitä en kyllä tajua miksi jotkut pitävät sitä joka liikkeessä esim. pushdown taljassa tai vaikka keskitetyt hauiskäännöt. :D
no kaipa ne ajattelevat että se tuo potkua liikkeisiin ku käyttää sitä vyötä:D :whip:sTecs sanoi:juu,tälle olen muutamat kerrat naureskellut salillano kaipa ne ajattelevat että se tuo potkua liikkeisiin ku käyttää sitä vyötä:D :whip:

:D :thumbs:Misanthrop sanoi:Jep, ja toimii myös korsettina: Vyötärö näyttää kapeammalta..![]()
L0b0 sanoi:Tottahan se on, että terve mies ei vyötä kokoajan tarvitse. Ei pysy kropan tukilihakset kehityksen perässä jos ne saa automaattista tukea vyöltä kokoajan.
sTecs sanoi:juu,tälle olen muutamat kerrat naureskellut salillano kaipa ne ajattelevat että se tuo potkua liikkeisiin ku käyttää sitä vyötä:D :whip:
Totta. Pitäkööt ne ihmiset sitä vyötä vaikka kuntopyörää polkiessa jotka sen tuntevat tarvitsevansa (kummastella toki aina saa;) ). Juu, saa selän näyttämään leveämmältä kun pitää vyön paidan alla niin tiukalla ettei henki kulje :lol2:.L0b0 sanoi:Siinä ei oikeasti ole mitään nauramista. Ei mulle koskaan kukaan oo nauranut, vaikka vyö on päällä just pushdownissa ja hauiskäännössäkin. Antaa jokaisen taplata tyylillään. Se antaa erinomaisen ryhdin ja tuen joka liikkeeseen. Niin, ja tietenkin selkä näyttää leveemmältä :D
Minä ainakin olen maksimini vetänyt ilman vyötä... Vyön kanssa tuntuu vaan niin kummalta.VarQ sanoi:Huvittaa kun jotku kyselee että miks käytätte vyötä... Kokeileppa lyödä maksimi maastavedossa... Kokeile vyön kans ja ilman vyötä niin huomaat ehkä eron .... Ja ite vedän sen ainakin niin tiukalle kuin vaan saa .
carlos88 sanoi:joo...mä oon ihmetelly et ku porukka käyttää tuol salil jotain vyötä ku vetää kyykkyä tai maasta vetoo. mä oon kerran kokeillu sitä vyötä ja mun mielestä siit ei ollu mitää hyötyy.kuuluisko sen vyön pitää selkä suorana tai mitä?:wall:
[mod]Muokattu otsikko kuvaammaksi. -JohnnyB[/mod]