Normaalipainoiset laihduttajat

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
T.K. sanoi:
Muuten maailman kaunein vartalo löytyy Yasmeen Ghaurilta. LIHASTA juuri oikeissa paikoissa, joita todellakaan ei ole treenattu kävelemällä.

enkä myöskään usko, että tikku nainen ei voisi treenata itselleen Yasmeen Ghaurin kaltaisia muotoja.
Mä en sitten kans varmaankaan enää tiedä mikä on lihasta, koska mun mielestäni toi muikkeli näyttää siltä miltä näytin yläasteella. Eli tikulta. Mä yritin kovasti googlata lisää kuvia tästä "lihaskimpusta", mutta löysin vain näitä tikkukuvia lisää. Lienee aika varata aika optikolle.

No, mä haluaisin tiputtaa rasvaa tosta lihasten päältä, että ne (vähät), mitä on, näkyisivät. En tiedä, mikä lasketaan normaalipainoiseksi, mutta vaikka yritänkin pudottaa painoa, en pidä itseäni läskinä. Mutta minähän syönkin tarpeeksi, liikun joka päivä, (pakollista lepopäivää lukuunottamatta) joten en taida kuulua siihen missiryhmään enivei.

Haluan kyllä nostaa sitä rautaa, tulla vahvemmaksi, (ja suuremmaksi sillä tapaa) mutta haluaisin myös, että kovan työn tulokset NÄKYISIVÄT päällepäin. Ehkä olen tosi pinnallinen sitten. En kuitenkaan tavoittele sen pienempää kuin 55 kilon painoa (about, katsotaan, mihin päädyn) ja se ei kai ole vielä missiainesta (pituus 158).

NORMAALIpaino tuntuukin olevan termi, joka on kehitetty ylipainoisille, jotta he tietäisivät, mihin on terveyden takia vähintään laihdutettava (Olisiko minulla joku 62kg?). Hyvänolon paino taas on se paino, jossa minä itse tunnen oloni tyytyväiseksi ja ulkonäköni timmiksi (Se suunnilleen 55kg). - Tiedättekö - se paino, että mahtuu niihin lempifarkkuihin tms. IHANNEpaino taas on kaikenmaailman esteettisen teollisuuden ja kulttuurin luoma harhakuvitelma siitä, mitä vaa'an tulisi näyttää, että voisi tuntea itsensä kauniiksi (Eikös se ole se pituus miinus 110 eli minulla 48kg).

Ihannepaino on ikävästi nykyisin ruvennut monille merkitsemään sitä "normaalipainon" alinta porrasta - kilo vähemmän ja painaisi epäterveen vähän. Normaalipainon keskialueet taas ovat jääneet ikään kuin huomiotta - jokainen, joka sen verran painaa, haluaa taatusti pudottaa muutaman kilon. Ja normaalipainon ylärajat - no, mehän kaikki tiedämme palautteen, jota kaupungilla saa siitä: auttamatta läskejä. Ja kuitenkin kaikki ne painon alueet ovat normaaleja, eikä kukaan muu voi määritellä, mikä olisi sinulle paras. :rolleyes:

T.K. sanoi:
Onhan se kamalaa, koska hoikkien naisten on oltava vähintään laihaläskejä rumiluksia, että punttimimmit voivat hyvillä mielin mussuttaa proteiinia ja kasvattaa vararavintokerroksen alla piilevää ryhdikästä olemustaan tuntematta oloaan uhatuksi?
:curs:

Näin hieman jäljessä luin tätä keskustelua ja jotenkin sama alitajuinen ajatus tuli mieleen minullekin. Aluksi keskustelussa puhuttiin siitä, kuinka ihmiset voisivat olla oma itsensä ilman jatkuvaa kituuttamista ja painon tarkkailua. Sitten kun kuvaan tulee normaali hoikkavartaloinen missi, niin häntä haukutaan laihaksi läskiksi vaikka todellisuudessa hänellä on vähemmän läskiä kuin 90% suomalaisista. Jotenkin tuntuu kohtuuttomalta. Laihassa kropassa vain kaikki näkyy paremmin. Mutta ehkä mollauksessa kyse on punttismimmien yhteenkuuluvuuden ja ryhmähengen kohottamisesta. Mikäs siinä!

Tottakai ihailtavaa olisi, että keho olisi lihaksikas ja rasvaa olisi vähän, mutta harvoille se on mahdollista ilman vakavaa treenausta, etenkin jos on ykkösprioriteetilla muita harrastuksia. Eli annetaan kaikkien kukkien kukkia ja arvostetaan erilaisia ihmisvartaloita (vaikka palsta onkin rautaa rakastaville)!

Eli annetaan kaikkien kukkien kukkia ja arvostetaan erilaisia ihmisvartaloita (vaikka palsta onkin rautaa rakastaville)!

Suluissa oleva ilmaus mun mielestä latistaa koko idean tuosta alkuperäisestä lauseesta. Voihan sitä rautaa rakastaa tällänen isompikin ihminen, eikö? Vai onko mun salitreenaus jotenkin vähempiarvoista kuin näiden fitness naisten koska olen reilusti pönäkkä? :P

jahas, T.K ja Pirkko-Liisa vetävät esiin kateus-kortin. Niinhän nämä "salarakkaatkin" ovat sitä mieltä, että naiset kadehtivat heitä ja siksi "paheksuvat".

Miksi teidän mielestänne on ihan oikein ja sopivaa hymistellä vallitseville kauneusihanteille (mitä tekemällä tuomitsee huomattavan ihmismäärän ei kelpaa -kategoriaan), mutta jos yrittää markkinoida hieman toisenlaista naiskuvaa, on heti ikävä ihminen ja pihlajanmarjat happamia?

Tosiasia on, että malli- ja missilook olisi valtaosalle naisista epäterve (osa on toki luonnostaan laihoja, siroja ja pitkäsäärisiä, mutta useimmat eivät). Useimmat naiset olisivat paljon onnellisempia -ja terveempiä- jos alkaisivat ajatella, että hyväkuntoinen lihas on kaunista, vaikka sen päällä sattuisi vähän läskiä olemaan.

Capsu sanoi:
Vai onko mun salitreenaus jotenkin vähempiarvoista kuin näiden fitness naisten koska olen reilusti pönäkkä? :P

Ei missään tapauksessa, päinvastoin! Todella hienoa, että olet lähtenyt salille ja muutenkin terveempien elämäntapojen tielle! :worship:

reinhardt sanoi:
jahas, T.K ja Pirkko-Liisa vetävät esiin kateus-kortin. Niinhän nämä "salarakkaatkin" ovat sitä mieltä, että naiset kadehtivat heitä ja siksi "paheksuvat".

Miksi teidän mielestänne on ihan oikein ja sopivaa hymistellä vallitseville kauneusihanteille (mitä tekemällä tuomitsee huomattavan ihmismäärän ei kelpaa -kategoriaan), mutta jos yrittää markkinoida hieman toisenlaista naiskuvaa, on heti ikävä ihminen ja pihlajanmarjat happamia?

Tosiasia on, että malli- ja missilook olisi valtaosalle naisista epäterve (osa on toki luonnostaan laihoja, siroja ja pitkäsäärisiä, mutta useimmat eivät). Useimmat naiset olisivat paljon onnellisempia -ja terveempiä- jos alkaisivat ajatella, että hyväkuntoinen lihas on kaunista, vaikka sen päällä sattuisi vähän läskiä olemaan.

No, ilmaisin itseäni ehkä huonosti, kun tuntuu että viestini on ymmärretty hieman väärin. Lähinnä vain silmään pisti miten tylyä kommenttia minusta normaali, ihan ok, vartaloinen ihminen sai. Tietty kyseessä oli kauneuskilpailut, joissa arvostelu on sallittua, mutta silti.

En ole hymistellyt vallitseville kauneuskuville vaan tarkoitan vain, että ihanteeni on, että antaa ihmisten olla minkä näköisiä on. Enkä ole sanonut, etteivät painavammat kelpaa. Tottakai kelpaavat, itsekin olen painavampaa sorttia. Lähinnä kaipaisin suvaitsevaisuutta toiseenkin suuntaan. Ylipäänsä kaikki ulkonäölliset ihanteet (laiha, lihaksikas, what ever) _voivat_ kääntyä itseään vastaan, koska niistä voi tulla pakkomielle. Ihmisiä on niin moneksi.

Capsu sanoi:
Eli annetaan kaikkien kukkien kukkia ja arvostetaan erilaisia ihmisvartaloita (vaikka palsta onkin rautaa rakastaville)!

Suluissa oleva ilmaus mun mielestä latistaa koko idean tuosta alkuperäisestä lauseesta. Voihan sitä rautaa rakastaa tällänen isompikin ihminen, eikö? Vai onko mun salitreenaus jotenkin vähempiarvoista kuin näiden fitness naisten koska olen reilusti pönäkkä? :P

Täh, no tottakai! Sitähän minä juuri tarkoitin, eli palsta on rautaa rakastaville, eikä se sama asia kuin fitness-vartalo!

Pirkko-Liisa sanoi:
Lähinnä vain silmään pisti miten tylyä kommenttia minusta normaali, ihan ok, vartaloinen ihminen sai.

Lisäsin boldauksen itse, ja se varmasti kertookin kaiken oleellisen. Eli jonkun mielestä kaunis ja täydellinen vartalo voi olla jonkun toisen mielestä suorastaan ruma ja täysin ei-tavoiteltava... Mielestäni on edelleenkin melkoisen paksua väittää, että kaikki naiset haluaisivat syvällä sydämessään näyttää misseiltä ja/tai malleilta, sillä näinhän asia ei suinkaan ole. :)

EDIT: Sinä Pirkko-Liisa et toki näin väittänytkään, vaan viittaan tuolla kommentilla aikaisemmin tässä ketjussa käytyyn keskusteluun.

Gillyanne sanoi:
Lisäsin boldauksen itse, ja se varmasti kertookin kaiken oleellisen. Eli jonkun mielestä kaunis ja täydellinen vartalo voi olla jonkun toisen mielestä suorastaan ruma ja täysin ei-tavoiteltava... Mielestäni on edelleenkin melkoisen paksua väittää, että kaikki naiset haluaisivat syvällä sydämessään näyttää misseiltä ja/tai malleilta, sillä näinhän asia ei suinkaan ole. :)

EDIT: Sinä Pirkko-Liisa et toki näin väittänytkään, vaan viittaan tuolla kommentilla aikaisemmin tässä ketjussa käytyyn keskusteluun.

Kiitokset editistä :) Kun en jaksaisi alkaa asiasta vänkäämään. Ja mielestäni edelleen myöskään se missivartalo ei ole suinkaan se täydellinen....

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom