Moi, syy miksi en laittanu aerobiseen tai muuhun liikuntaa tätä threadi on, yksinkertaisesti näkyvyys että anteeks nyt tästä.
Lajina salibandy ja kehitettävä ominaisuutena nopeat, räjähtävät liikkeelle lähöt,
että muut jäävät vain ihmettemään. Käsittääkseni tarvitsee kehonhallintaa ja voimaa jalkoihin ja ehkä pientä hiomista juoksu tekniikkaan, vaikka sitäkin on jo hiottu.
19.6 loppuu ohjatut kesätreenit, jonka jälkeen on kehoitettu punttisalille 4krt viikossa vaikka eipä tuolta jengistä ole kuin 2 ennen käynyt, minä ja joku muu.
Niinpä aattelin, että antaa muitten jumittaa yläkroppansa ja muutkin jalkansa, kun itse treenaan tätä.
Aikaraja on 19.6-4.8, kun sarjat alkavat syyskuun lopulla. Toki ehkä jatkan näitä vielä jengin treenien lomassa.
Yhteenvedoksi( kun oli aika sekavaa taas :/)
6,5 viikoksi (ehkä pidemmäksikin) tappava nopeusvoima harjoittelu-ohjelma
Haluan toki koko kropalle tämän, mutta painotan jalkoja.
Nykyinen ohjelma tälle:
NOPEUSVOIMA- PUNTTI
Kiertoharjoitus, eli liikkeet peräkkäin ja 3 kierrosta.
Liikkeiden välissä minuutin tauko, kierrosten välissä 5min tauko.
1. Askelkyykky + hyppy vaihtaessa 20 yhteensä
2. Punnerrus ”pompulla”, eli kädet irtoaa lattiasta. 15
3. Jännehypyt 15
4. pohjehyppely suorinjaloin 80
5. nyrkkeily käsipainoilla(valitse sopivat painot) 20/käsi
6. dipit penkillä 15
7. Vatsat ja selät x 3 kierrosta 20-25 toistoilla
Lajina salibandy ja kehitettävä ominaisuutena nopeat, räjähtävät liikkeelle lähöt,
että muut jäävät vain ihmettemään. Käsittääkseni tarvitsee kehonhallintaa ja voimaa jalkoihin ja ehkä pientä hiomista juoksu tekniikkaan, vaikka sitäkin on jo hiottu.
19.6 loppuu ohjatut kesätreenit, jonka jälkeen on kehoitettu punttisalille 4krt viikossa vaikka eipä tuolta jengistä ole kuin 2 ennen käynyt, minä ja joku muu.
Niinpä aattelin, että antaa muitten jumittaa yläkroppansa ja muutkin jalkansa, kun itse treenaan tätä.
Aikaraja on 19.6-4.8, kun sarjat alkavat syyskuun lopulla. Toki ehkä jatkan näitä vielä jengin treenien lomassa.
Yhteenvedoksi( kun oli aika sekavaa taas :/)
6,5 viikoksi (ehkä pidemmäksikin) tappava nopeusvoima harjoittelu-ohjelma
Haluan toki koko kropalle tämän, mutta painotan jalkoja.
Nykyinen ohjelma tälle:
NOPEUSVOIMA- PUNTTI
Kiertoharjoitus, eli liikkeet peräkkäin ja 3 kierrosta.
Liikkeiden välissä minuutin tauko, kierrosten välissä 5min tauko.
1. Askelkyykky + hyppy vaihtaessa 20 yhteensä
2. Punnerrus ”pompulla”, eli kädet irtoaa lattiasta. 15
3. Jännehypyt 15
4. pohjehyppely suorinjaloin 80
5. nyrkkeily käsipainoilla(valitse sopivat painot) 20/käsi
6. dipit penkillä 15
7. Vatsat ja selät x 3 kierrosta 20-25 toistoilla