Nopein tapa saada tuloksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeePee80
  • Aloitettu Aloitettu
Olen sahannut samoilla painoilla ja toistoilla jo jonkin aikaa, välillä vaihdellen. Siltikään maksimit eivät ole parantuneet... Voisiko vika olla niinkin pienessä asiassa kuin ruoka? Syön kohtalaisen vähän ja 2tunnin välen, päivittäinen ruoka koostuu lähestulkoon näin: klo.9: puuroa klo.11 tonnikalapurkki+raejuusto n.100g klo.14 tonnikalaa (salille klo.16) n.klo.18 kotiruokaa+raejuustoa klo.20 pari leipää... Luulen että kalorit on alhaiset, koska niin on pirteys tasokin... Mutta kannattaisiko minun vain alkaa syömään reilusti??? Painoa on kylläkin 83kg tässä 173 pitkässä ruumissa, joten fläsääkin on jonkin verran...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nämä asiat on sahattu moneen kertaan läpi jo noissa aloittelijoiden threadeissa ja arvatenkin et ole niihin kovin perusteellisesti tutustautunut, koska pidät ravintoa "pienenä asiana".
Mutta totta tosiaan jos virkeystila ei ole korkea, niin kyllä itse lähtisin ensimmäisenä ruokailua katsomaan.

Iltapalalta itse ottaisin leivät pois (Ei syytä hiilareille, hiilareita fyysisen toiminnan ennen ja jälkeen.) ja prot/ras tilalle haluamassasi muodossa, sekä aamupalalle proteiinia ja kyllä itse rasvaa siihen puuroon laittasin snadisti.

Mutta voiko syömällä myös "kiinteytyä"(niin kun on tapana naisten sanoa)?

Ajattelin vaan kun olis kiva saada tuo vatsanseudun rasva ja jenkkakahvat pois....

Tietenki voi. Sunkokonen voi helposti mussuttaa 2500kcal päivä. Kulutat vaan sitten enemmän jos et halua enempää painoa. Protskuja tosta ainakin tulee tarpeeks jo valmiiks ni ei jää siitä ainakaan kii.

Olen sahannut samoilla painoilla ja toistoilla jo jonkin aikaa, välillä vaihdellen. Siltikään maksimit eivät ole parantuneet... Voisiko vika olla niinkin pienessä asiassa kuin ruoka? Syön kohtalaisen vähän ja 2tunnin välen, päivittäinen ruoka koostuu lähestulkoon näin: klo.9: puuroa klo.11 tonnikalapurkki+raejuusto n.100g klo.14 tonnikalaa (salille klo.16) n.klo.18 kotiruokaa+raejuustoa klo.20 pari leipää... Luulen että kalorit on alhaiset, koska niin on pirteys tasokin... Mutta kannattaisiko minun vain alkaa syömään reilusti??? Painoa on kylläkin 83kg tässä 173 pitkässä ruumissa, joten fläsääkin on jonkin verran...

Aikas pieneltä noi kalorit kuulostaa. Ite oon sua sentin pidempi ja painoo on kolme kiloo enempi, kalorit mulla 3000kcal ja oon tällä hetkellä työtön eli kalorin kulutus on sali+kotona pienet askareet. Ja sulla on tossa klo20 ja 9 välillä 11 tuntia ettet syö mitään? En tarkota et tarvis yöllä nousta syömään vaan et vedät illalla ennen nukkumaan menoo esim. rahkaa+rypsäriä ni selviät yön yli.

edit. ja ne fläsät lähtee kevään dietillä. Tähän aikaan haetaan viä lihaa:)

Nämä asiat on sahattu moneen kertaan läpi jo noissa aloittelijoiden threadeissa ja arvatenkin et ole niihin kovin perusteellisesti tutustautunut, koska pidät ravintoa "pienenä asiana".
Mutta totta tosiaan jos virkeystila ei ole korkea, niin kyllä itse lähtisin ensimmäisenä ruokailua katsomaan.

Iltapalalta itse ottaisin leivät pois (Ei syytä hiilareille, hiilareita fyysisen toiminnan ennen ja jälkeen.) ja prot/ras tilalle haluamassasi muodossa, sekä aamupalalle proteiinia ja kyllä itse rasvaa siihen puuroon laittasin snadisti.

Mitä mieltä olet jos tekee aamulla jonkin näköistä treeniä, niin silloin mun mielestä ei ole haitaksi jos illalla syökin hieman hiilaria, varsinkin jos kyseessä on punttitreeni. Ilman, että olen tankannut edellis iltana, ei aamupuntista tule yhtään mitään.

Hiilarista illalla ei ole MITÄÄN haittaa, olit sitten dieetillä tai et. Jos sen syöminen auttaa esim. aamun treenissä, ei ole mitään syytä olla syömättä leipää yms illalla. Toki aamullakin pitää silti syödä hyvin ennen treeniä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom