nopeasti tuloksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja könde
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olen tällä hetkellä vähintään huonossa kunnossa ja haluaisin asiantuntijoiden mielipiteitä miten saan nopeasti tuloksia?

esim. jos pystyn nostamaan penkiltä nyt 45kg niin kuinka kauan menee että saan 45kg nousemaan 25 kertaa? pystyykö vuodessa? jos pystyy niin miten? mitkä asiat täytyy ottaa huomioon?

kiitos etukäteen..

könde sanoi:
olen tällä hetkellä vähintään huonossa kunnossa ja haluaisin asiantuntijoiden mielipiteitä miten saan nopeasti tuloksia?

esim. jos pystyn nostamaan penkiltä nyt 45kg niin kuinka kauan menee että saan 45kg nousemaan 25 kertaa? pystyykö vuodessa? jos pystyy niin miten? mitkä asiat täytyy ottaa huomioon?

kiitos etukäteen..
Pystyy, perus treeniä vaan, katso täältä itsellesi sopiva ohjelma, niitä kyllä löytyy joka lähtöön.http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=19860

Kolme asiaa pitää ottaa huomioon että saa tuloksia TREENI,LEPO ja RAVINTO. Siinä on pyhä kolminaisuus kaikelle kehitykselle ja tuloksille. Se sitten että miten noudattaa tuota kolminaisuutta on yksilöllistä ja samoin siitä johtuen kehitys ja tulokset.
Yleensä ensimmäiseen vuoteen on kehitys ja tuloksen saavuttaminen nopeinta ja sitten se hieman hidastuu. Uskon että saat sen 45kg*25krt menemään kevyesti vuoden päästä jopa suuremmallakin painolla sen 25krt.
Kehottaisin sinun lukemaan pakkiksen usein kysyttyä osiota tarkkaan ja samoin muutenkin pakkiksen treeni sivuja sillä täältä löytyy kaikki tarpeelinen että saat homman alkuun.

Osaahan sitä treeniohjelman nähtyään sanoa onko siinä yleensä edes järkeä, mutta sitä ei kukaan osaa sanoamikä juuri sulla toimii ja tuo tuloksia eli pöyhäse täältä palstalta joku mieleiseltä tuntuva ohjelma ja laita vaikka sitten näytille niin korjaillaan jos tarve vaatii.

Millaiselta tällainen kolmijakoinen ohjelma vaikuttaa

Hauis ojentajat

Hauis Käsip 3x6x26
Hauis tangolla 3x8x35

Ojentajat tangolla 3x8x35
Kapea penkki 2x8x50

Pak hauis taljalla 3x8x14
Hauis taljalla 3x6x16

Ojentajat taljalla 3x8x18
Ojentajat rystyset alas taljalla 2x12x8/9

Hauis käsipainoilla seisten 2x8x20
Kapea penkki 2x8x50

Pakotettu hauis käsipainoilla 3x8x16

Ranneliike rystyset alaspäin 4x12x30
ylöspäin 4x12x15

Rinta olkapäät

Penkkipunnerrus 2x6x90

Olkapäät sivulle 3x8x14
Olkapäät tangolla eteen 3x8x20

Istumapenkki (kone) 3x8x100
Rinta taljalla 3x8x6

Pystypunnerrus 3x8x40
Vipunosto eteen 3x8x40

Rinta Kp 2x8x32

Olkapäät kp 2x8x16
Olkapäiden nosto käsipainoilla 3x10x50

Talja alhaalta 3x8x6

Jalat Selkä

Hauis tangolla 3x8x35
Pak hauis tangolla 3x8x25

Reisiojennus 3x10x50
Jalkaprässi 3x10x250

Ylätalja eteen 3x12x60
Talja veto 3x12x70

Kyykky (laite) 3x10x200
Pohkeet 4x12x150
Vuorottainen hauis 2x8x16

Luanveto 3x12
Talja selällään maaten 3x12x1

PJR sanoi:
Siis tarkoitus oli kysyä miltä kokeneemmista vaikuttaa tuo ylläoleva ohjelmani
Aika paskaltahan tuo vaikuttaa, perinteinen rinta-hauis pelle ohjelma :rock:
:kakka: esim. miks noin sairas määrä hauista? Selkää ja jalkoja ihan vitun vähän, ne sentään kehon suurimmat lihasryhmät

Kuka edes jaksaa vetää nuo kaikki hauissarjat läpi? Se on kuiteski aika pieni lihas ja kun tekee kunnolla jonku 5-6 sarjaa, niin se kyllä riittää.

Noi jalkapäivän hauikset oli ainoastaan kaksi viikkoa eli nykyisin niitä ei enään ole, mutta mitä pitäisi lisätä ettei olisi niin pelleohjelma. Jalat on aika pirun poikki ton jalkapäivän jälkeen etten oikein tidedä mitä sinne vielä lisäisi

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
PJR sanoi:
Hauis Käsip 3
Hauis tangolla 3
Pak hauis taljalla 3
Hauis taljalla 3
Hauis käsipainoilla seisten 2
Pakotettu hauis käsipainoilla 3
Hauis tangolla 3
Pak hauis tangolla 3
Vuorottainen hauis 2

Reisiojennus 3
Jalkaprässi 3
Kyykky (laite) 3

25sarjaa haukkarii VS. 9 jalkaa..
heitä tommone pois ja ota itelles uus
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=19860

PJR sanoi:
Ai niin ja lisäksi kaikkina kolmena päivänä teen vatsat
ei ne vatsalihakset sielt tuu esille vaik hinkkaisit niit joka päivä, pari kertaa viikos riittää niillekki..

PJR sanoi:
Ai niin ja lisäksi kaikkina kolmena päivänä teen vatsat

Ei voi muuta kysyä kuin miksi? Ei vatsalihakset kehity sen nopeammin kuin mikään mukaan lihasryhmä? Katsot missä noista treenipäivistäs on vähiten ohjelmaa, ja lisäät sinne vatsat. Teet vaikka kolmessa eri liikkeessä kolme sarjaa, varmasti saat 9:llä sarjalla vatsat treenattua. Eli teet vatsat vaan kerran viikossa, jos sulla tommenen kolmijakonen on. :)

Samaa mieltä edeltäjien kanssa, rosikseen. Mikään lihas kasva yksistään, eli tyyliillä rinta+hauis et kovin pitkälle kehity. Kunnolla vaan ne jalat ja selkä mukaan (ja mieluiten vielä eri päiville).

Ja missä on MAVE, mä vaan kysyn ???

Rinta, ojentajat, vatsat

Penkki 3 sarjaa
Vinopenkki 2 sarjaa
Alakalteva 2 sarjaa
Peck-deck 2 sarjaa
Ranskalainen 3 sarjaa
Ojentajapunnerrus taljassa 3 sarjaa'
Vatsat 3 sarjaa

Selkä, hauis

Kulmasoutu 3 sarjaa
Ylätalja 3 sarjaa
Alatalja 3 sarjaa
Hauis tangolla vastaotteella 3 sarjaa
Hauis tangolla myötäotteella 2 sarjaa

Jalat

Jalkaprässi 3 sarjaa
Hack-kyykky 3 sarjaa
Ojennukset 2 sarjaa
Koukistukset 4 sarjaa
Pohkeet (Haluammallasi tavalla) 5-6 sarjaa

Olkapäät,epäkkäät, kyynervarret

Pystypunnerrus istuen kässäreillä 3 sarjaa
Viparit eteen ja sivuille 2 sarjaa molempia
Takaolkapäitä 2 sarjaa
olankohautukset 3 sarjaa
Rannerullauksia myötä ja vastaotteella molempia 2 sarjaa

Tossa ihan ok 4-jakonen

Ikämies kertoo: samasta lähtötilanteesta 4kk sitten.

könde sanoi:

kiitos etukäteen..

Itse sain tuon 45 kg 4kk sitten pari kertaa: nyt maksimi on jossain +70kg.
Ja 40kg nousee nyt jotain 35 kertaa putkeen. Itse olen tyytyväinen ikään ( 36 )ja treenamattomuuteen nähden.

Jos haluaa aloittaa turvallisesti, niin käytä alle 50% painoja maksimistasi ja jauha pitkiä 15-20 pituisia sarjoja pari kuukautta ( näissä pitkissä jopa 20kg tanko on hyvä lähtötaso ) . Lisää rautaa joka viikko 2.5- tai 5 kiloa. Lyhennä sarjoja joka viikko muutamalla toistolla. Eihän tässä mitään kiirettä pitäisi olla. ? "Nopeasti-tuloksia" yleensä johtaa vammoihin ja homma hyytyy juuri kun sen pitäisi alkaa. Tee kunnon pohjat, keskity liikkeiden puhtauteen ja laita ravinto-lepo asiat kuntoon.

Itselläni on ollut aloittelijan ohjelma jolla tulokset on nousseet 4kk:

penkki 45 -> 75
mave 50 -> yli 100
kyykky 45 -> yli 80
paino noussut 5kg, eli noin kilo per kuukausi, ilman mitään vesipöhökreatiinia.

Kerro ikäsi, painosi, aiemmat treenit/urheilutaustat, niin neuvojat osaavat heti paremmin kertoa mitä kannatta tehdä ja miten.

Sitkeyttä ja itsekuria ! Kun nyt kerran aloitat, älä lopeta koskaan.

oon nyt 21v paino on siinä 80kg hujakoilla (löysää). pelasin ihan tosissani jääkiekkoa 18 vuotiaaksi kunnes alkoi uus taistelu syöpää vastaan. nyt haluisin lihasta takaisin kolmen vuoden levon jälkeen.

Ja tossa ohessa olevassa ohjelma ehdotuksessa järjestys vaikkapa tämä
Ma:Rinta,ojentajat, vatsat
Ti: Jalat
To: Olkapäät, epäkkäät, kyynervarret
Pe:Selkä,hauis

Taisteluasennetta ! Kova kaveri !

könde sanoi:
oon nyt 21v paino on siinä 80kg hujakoilla (löysää). pelasin ihan tosissani jääkiekkoa 18 vuotiaaksi kunnes alkoi uus taistelu syöpää vastaan. nyt haluisin lihasta takaisin kolmen vuoden levon jälkeen.

No sä oot kovia kokenut, hatunnosto sulle kun et ole antanut periksi. Ihan uteliaisuuttani kysyn, että osaatko sanoa mitään tekijöitä jotka olisivat aiemmin laukaisseet/nopeuttaneet tuota syövän puhkeamista ? Entä oletko nyt muuttanut radikaalisti joitain elintapojasi ? Oliko paljon harjoituksia viikossa = > eli palautuminen olisi ollut puutteellista => immunitettijärjestelmä kärsii => olosuhteet ja perimän taipumus syöpään => syöpä iski päälle ?
Kaikkeenhan on yleensä joku syy tai laukaiseva tekijä. Esim. Saku Koivulla muuttui koko elämä, paineet kasvoi ja kävi niinkuin kävi. Miljonäärinä saa varmaan parempaa hoitoa kuin kukaan meistä. Monia varmaan kiinnostaa mitä hotapulveria siellä NHLässä niille alipainoisille kavereille oikein syötetään ennen ja jälkeen syövän.

Itse lähes hyperallergisena olen vaan huomannut että kun on riittävästi laukaisevia tekijöitä ( rasitus, huono ravinto, lepo, allergisoivat aineet/elukat ) niin siitä seuraa aina 1-2 viikon pahenevat oireet noidankehämäisesti, ja yleiskunnon lasku -> joka nopeuttaa tod.näk seuraavan allergiaiskun tuloa.)

Lisäravinteilla saa parannettua kuntoa, jopa lihakset kasvaa paremmin ja turvallisesti kuin esim. aiemmalla yliharjoittelulla, joka laukaisi minulla erittäin pahan allergiakierteen. Nyt viisastuneena harjoittelen vähemmän, lyhyemmät treenit, enemmän lepoa, sapuskaa, vitamiineja ja hivenaineita => terveys parempi JA tulokset nousee ainakin toistaiseksi ok. Äläkä vaan ikinä koske roinaan tai mihinkään poppakonsteihin niin ei lähde käsistä elämä.

Aiemmissa neuvoissahan se viisaus tuli: lepo ja ravinto etusijalle !

Perusneuvo, jonka sain voimannostaja-kaveriltani:

- palaudu AINA täydellisesti ennen seuraavaa treeniä.
- lue edellinen lause uudelleen ! TÄYDELLINEN palautuminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom