Nopeasti Kiloja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ehottasin sipsi+limsa - dieettiä. liikunta nollaan ja kaikki illat katot telkkaria ja veät sipsiä&limsaa. alussa voi tuntua pahalta esim 3 pussia sipsiä ja pari litraa kolaa illassa, mutta äkkiä siihen tottuu...

morjensta. mikä olisi hyvä ja nopea neuvo millä saisi vaikka 10 kiloa nopeasti painoa lisää ? :)

Natuna 10kg lisää painoa ... jos pelkkää lihaa aijot hankkia niin kestää melko kauan... mutta läskiä saat tietenki niin nopeasti ja paljon ku syötki siihen malliin..ja toki kreatiini tuo joitain kiloja nestepöhöä... mikä kiire saada 10kg painoa lisää?

ehottasin sipsi+limsa - dieettiä. liikunta nollaan ja kaikki illat katot telkkaria ja veät sipsiä&limsaa. alussa voi tuntua pahalta esim 3 pussia sipsiä ja pari litraa kolaa illassa, mutta äkkiä siihen tottuu...

Aika kova, mutta varma tapa saada 10kg nopeasti. :whip: :hyper: ;)

tee niinkun mää. 1. hanki auto 2. älä enää ikinä kävele minnekkän 3. ala syömään joka kolmas päivä mäkin kaistalla 8 juustohampparia ison juoman kera. tolla oon saanu 9kg 1,5kk aikana :D

tai sitten treenaat järkevästi, ja syöt kunnolla ja riittävän paljon. jos olet hoikka ja nuori aloittelija , voit esim. alle vuodessa hankkia sen 10 kiloa massaa lisää ilman että kaikki on läskiä.
itselläni joskus 17 vuotiaana kasvoi vuodessa paino 60-70 kg ja olin varsin rasvaton sen jälkeenkin. ei tarvinnut kiinnittää huomiota syömiseen kun ruokahalun parantuminen piti itsestään huolen kasvusta. kyllä rasvatonta lihastakin voi tulla nopeasti jos on aluksi ihan täysin lihakseton ja alipainoinen.

Olen ite tässä 12 kk aikana mennyt painosta 66-81. Ja siitä ekat 4 kk söin liian vähän. Aika pieni osa siitä on rasvaa, loput filettä:thumbs: Eli alussa sitä lihasta kyllä tulee jos homma nyt pysyy edes jotenkin kasassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itselläni joskus 17 vuotiaana kasvoi vuodessa paino 60-70 kg ja olin varsin rasvaton sen jälkeenkin.
60-70kg:rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom