Nopea painonnousu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BFL2002
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Koko syksyn ja talven ajan olen treenannut kovaa yrittäen hankkia lihasmassaa, mutta paino ei ole juurikaan noussut...mutta nyt noin kuukauden aikana paino on yht'äkkiä noussut n.4kg!!! on tullut syötyä välillä epäterveellisestikin mutta kuitenkin 5-6 kertaa päivässä ja proteiiniä riittävästi...lisäksi olen tankannut ja käyttänyt muutenkin enemmän kreatiinia kuin pitkiin aikoihin. Silmämääräisesti on tullut rasvaakin lisää mutta rasva% mittaukset eivät ole juurikaan näyttäneet muutosta. Voiko paino nousta noinkin paljon kreatiinin takia? eli nestettä joka lähtee pois kun pitää taukoa kreatiinista???

Kyllä kreatiini voi nostaa painoa usemmallakin kilolla. Tärkeää on juoda paljon. Vesipöhö on näyttävän näköinen, on niin kuin kestokrapulaisen näköinen.

Itselläni tuo paino kyllä nousee vähän turhankin helposti. Neljän kuukauden bulkilla otin noin 10 kiloa raitalihaa. Pitää syödä vaan niin perkeleesti, mikä minulle ei koskaan ole ollut ongelma :)

Painon nousu aika normaalia ainakin minun mielestä. Alotin syksyllä reenaamaan paino oli sillon jotain 88kg, nyt paino 104,5kg ja ihan puhtaalla pelillä. Rasvaakaan ei oo tullu,varmaan aika paljon nestettä, enkä syö ees kreatiinia.Paino nousee just jaksottain.

Mulla nousee kanssa paino jaksottain, ja tuntuu että koko treenihomma etenee samalla tavalla. Välillä tulee semmosia kasvu- /painonnousupiikkejä, ja välillä junnataan tosi pitkään paikoillaan. Kohta taas tulee kasvupyrähdys ja taas jumitusta. En tajua. No, samapa se kunhan edes jollain lailla kehittyy.

Originally posted by Kynis
Kyllä kreatiini voi nostaa painoa usemmallakin kilolla. Tärkeää on juoda paljon. Vesipöhö on näyttävän näköinen, on niin kuin kestokrapulaisen näköinen.

Itselläni tuo paino kyllä nousee vähän turhankin helposti. Neljän kuukauden bulkilla otin noin 10 kiloa raitalihaa. Pitää syödä vaan niin perkeleesti, mikä minulle ei koskaan ole ollut ongelma :)

Mitä tarkoitat = raitalihaa? siis puhdasta kireää lihaa?10kg/4kk ?Jos noin , niin olet todellinen geneettinen lahjakkuus. :cool:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom