SUPERCARB 1kg -40%

Nopea lihominen

Hei vaan hei kaikki punttimimmit!

kysäsenpä jos jollain on faktaa yhdestä mieltä painaneesta asiasta.. olin vhh ruokavaliolla 4 kk, jonka jälkeen aloin possuilee ja paino nousi 5 kiloa viikossa. no kaikki keräänty tietty vatsaan (sinne meni sixpäcki) eikä tunnu lähtevän pois millään! kyljissä ja vatsassa tuntuu vähän väliä semmosta ilkeetä tunnetta,ihankun sisäistä kutitusta/arkuutta. osaako joku sanoa mistä tää vois johtua? rasvako sinne kerääntyy vaan ?:wtf:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Eipä kai tuon pitäis mitenkään ihmeellinen asia olla, jos vhh:lta siirtyy suoraan "possuilu" vaiheeseen, että siinä aika äkkiä paino nousee! Hiilari kuitenki kerää nestettä aika tavalla! Onko se paino nyt pysynyt siinä samassa?
Tuo vatsan arkuus voi johtua ihan siitä nykyisestä ruokavaliosta. Varmaan aika shokki elimistölle vhh:n jälkeen kaikki "ei niin puhdas" sapuska!

olin siinä aika vähillä hh ja treenasin aika paljon. sit yhtäkkiä se vaan lähti käsistä viikon päivät vetelin mitä sattuu,karkkii,pullaa,sipsii,jädee,suklaata.. kostautu tommonen tiukistelu ja vähänen lepo.. ei paino ainakaan oo pudonnu,en oo uskaltanu kattoo harmittaa vaan :/ oon kuitenki nyt syöny aika salaattiapinotteisesti, ilman suurempia herkkuja (jätskii lukuunottamatta). ja liikkunu myös paljon. oli vaan aika shokki toi maha, löllöä päällä ennen rasvasta ei ollu tietookaan.:wtf:

Jeppistä jee. Jos olet valmiiksi reilusti alipainoinen ja syömishäiriöstä kärsivä (jota et tietenkään täällä myönnä mutta sehän se kuulostaa olevan) niin eipä ole ihme. Mikään. Kyllä se kroppa yleensä kertoo kun se ei voi hyvin, kuten nyt tässäkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom