Nopea kysymys

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"Otti hyvin olkapäähän" tyyliset kommentit alkaa paljastaan karstan trollailun. Haluisin miettiä että kaveri on vaan sekasin, mut alkaa paistaan jo läpi.

Joka tapauksessa osoittaa sekopäisyyttä hipovaa rohkeutta trollailla tuohon malliin rehellisesti omalla naamallaan.

Osaanhan minä nyt liikkeet kunnolla tehdä, jos haluat tulla neuvomaan niin olen personal trainer harjoittelijana tikkurilan uimahallilla.

Aika heikolla tasolla on kyllä personal trainerin taitosi kun et osaa edes yksinkertaista liikettä selittää sanallisesti. Miltä kirjekurssilta hommasit ne luvat? :rolleyes: Personal Trainerin lappuset omaavia totaalisia säheltäjiä on Suomi täysi. Puolet ei edes tiedä mitä ne on ite tekemässä.

Aika heikolla tasolla on kyllä personal trainerin taitosi kun et osaa edes yksinkertaista liikettä selittää sanallisesti. Miltä kirjekurssilta hommasit ne luvat? :rolleyes: Personal Trainerin lappuset omaavia totaalisia säheltäjiä on Suomi täysi. Puolet ei edes tiedä mitä ne on ite tekemässä.

Trainer Labin Yksilövalmentajakoulutus...
Pääsin jo 18 vuotiaana suorittamaan koulutuksen isäni avulla vaikka ikäraja on normaalisti 20.
Ei idea ole sanallisesti liikkeen selitys vaan ennestään minulle tai kenellekkään muulle salilla työskentelevälle outo liike jonka nimeä yritän etsiä.

"Otti hyvin olkapäähän" tyyliset kommentit alkaa paljastaan karstan trollailun. Haluisin miettiä että kaveri on vaan sekasin, mut alkaa paistaan jo läpi.

Luulis ees sun tajuavan ku itselläskin on hartiavamma et välillä pitää vähä kuntouttaa nitkuttamalla pikkupunttia ihme liikeradoilla yms settiä. Mulla sattu tänään oleen olkapää kipee muttei oo enää, lähen tästä syömään.. later.

itte tossa taannoin naureskelin tampereen elixiassa trainereita. ei mitään hajua miten hommat pitäs tehdä... ei se koulutus merkkaa vittuakaan jos ei osaa soveltaa tietoa tosielämän tilanteissa. esim bull on personal traineri ja sillä ei oo kyllä minkään maailman lappua siitä hommasta, mutta toi ifbb pro tietysti vähä sitä tilannetta korjaa. kyllä se oma kroppa kertoo siittä mikä panostus siihen hommaan on ja miten sitä tietoa on osattu soveltaa hyötykäyttöön:rolleyes:

itte tossa taannoin naureskelin tampereen elixiassa trainereita. ei mitään hajua miten hommat pitäs tehdä... ei se koulutus merkkaa vittuakaan jos ei osaa soveltaa tietoa tosielämän tilanteissa. esim bull on personal traineri ja sillä ei oo kyllä minkään maailman lappua siitä hommasta, mutta toi ifbb pro tietysti vähä sitä tilannetta korjaa. kyllä se oma kroppa kertoo siittä mikä panostus siihen hommaan on ja miten sitä tietoa on osattu soveltaa hyötykäyttöön:rolleyes:

Tekemällä oppii.

Pitäs personal trainer koulutukseen liittää 32 h pakkotoiston lukemista :)

Joo, just niin kuin tää thread, karstiksen treenivideot ja jääkaappiketju pakollisena oppimateriaalina. Ilmankos täällä onkin jokainen edes puoli vuotta treenannut mielestään pätevämpi kuin yksikään PT.

Vai että yksilövalmentajan koulutuksessa ja harjoitusliikkeen selittäminen on tyyliä "se ottaa niinku hauiksen siihen ja siihen kohtaan ja ojentajan tuohon kohtaan ja se tehdään seisten ja niinku käännetään noin mutta siis suorana". No, kai sitä sitten tekemällä oppii... Pitkältä tosin vaikuttaa tie oppimiseen asti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Osaanhan minä nyt liikkeet kunnolla tehdä, jos haluat tulla neuvomaan niin olen personal trainer harjoittelijana tikkurilan uimahallilla.
Yritin vain selvittää liikkeen nimeä kun asiakas kysyi.
Piirtotaitoni ei ehkä ole parhaasta päästä mutta lääkkeeni olen kyllä syönyt näin ihan vain tiedoksi.

Edit:
Kirjoitusvirhe

Tä pönttö on trolli. En näe mitään muuta mahdollisuutta, sen verta huikeaa tarinaa pukkaa...

Vai että yksilövalmentajan koulutuksessa ja harjoitusliikkeen selittäminen on tyyliä "se ottaa niinku hauiksen siihen ja siihen kohtaan ja ojentajan tuohon kohtaan ja se tehdään seisten ja niinku käännetään noin mutta siis suorana". No, kai sitä sitten tekemällä oppii... Pitkältä tosin vaikuttaa tie oppimiseen asti.

Ei vaan asiakas kysyi liikkeen nimeä.
En itse ole opettanut kyseistä liikettä koska en tunne liikettä.
Olen treenannut nyt viisi vuotta, personal trainerina juuri aloitin ja olen harjoittelija.
Pitääkö kaikesta muuten täällä tehdä ivaa?
Mittoja löytyy 178cm/102kg
Ei tässä kuitenkaan ihan aloittella.

Ei vaan asiakas kysyi liikkeen nimeä.
En itse ole opettanut kyseistä liikettä koska en tunne liikettä.
Olen treenannut nyt viisi vuotta, personal trainerina juuri aloitin ja olen harjoittelija.
Pitääkö kaikesta muuten täällä tehdä ivaa?
Mittoja löytyy 178cm/102kg
Ei tässä kuitenkaan ihan aloittella.
missäs salilla oot opastamassa? taidan tulla vähä oppiin jos vaikka rupeis itteki kehittymään paremmin... ja kaikesta täällä vittuillaan, sen joko kestää tai sitte ei. ja noi mitat ei kerro juuri mitään. tulokset ja se että missä muodossa se paino on puhuu karua kieltään:rolleyes:

missäs salilla oot opastamassa? taidan tulla vähä oppiin jos vaikka rupeis itteki kehittymään paremmin... ja kaikesta täällä vittuillaan, sen joko kestää tai sitte ei. ja noi mitat ei kerro juuri mitään. tulokset ja se että missä muodossa se paino on puhuu karua kieltään:rolleyes:

Ei niin karua kieltä kuin herralla siellä, enemmän aerobista kieltään.
Tikkurilan uimahallilla.

Mikä oli tämän liikkeen nimi ja vaikuttaa mihin?
Rintakehän eteen tulee puntti, ojentaja ulospäin.
Ja threadin poistan kunhan saa vastausta, jos en pysty niin joku muu poistaa.
Olen vain niin ulalla tästä kysymyksestä.

Kyseessä lienee Pin Wheel Curl, joka on yksi variaatio Hammer-hauiskäännöistä (hammer curl).
Ottaa tehokkaasti hauikseen ja kyynärvarteen (brachialis + brachiaradialis).

Ainoa syy miksi saat vittuilua on se, että kysyt neuvoa sellaisella kysymyksellä ja kuvalla, joista kummastakaan ei ota hullukaan selvää. Paranna ulosantia, niin kyllä se siitä. Eikä tämän liikkeen opettaminen sen vaikeampaa ole kuin minkään muunkaan hauiskäännön. Mutta jos PT (vaikka olisikin harjoittelija) ei pysty liikkeen nähtyään päättelemään, että mihin lihakseen se edes ottaa, niin minun mielestäni kannattaisi miettiä sitä uravalintaa vielä...

Tästä tuli mieleeni hauska juttu, kun nimeltä mainitsemattomalla salilla (ei ollut 82) eräs PT tuli minulle kommentoimaan, että taitaa olla hyvä hauisliike... tein ojennusta ylätaljassa vastaotteella. Taisi se vastaote sekoittaa kaverin. (mielestäni tekniikkani ei nyt ainakaan niin huono ollut)

En tainnut menettää mitään, kun en käynyt kursseja ikinä loppuun asti...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyseessä lienee Pin Wheel Curl, joka on yksi variaatio Hammer-hauiskäännöistä (hammer curl).
Ottaa tehokkaasti hauikseen ja kyynärvarteen (brachialis + brachiaradialis).

Ainoa syy miksi saat vittuilua on se, että kysyt neuvoa sellaisella kysymyksellä ja kuvalla, joista kummastakaan ei ota hullukaan selvää. Paranna ulosantia, niin kyllä se siitä. Eikä tämän liikkeen opettaminen sen vaikeampaa ole kuin minkään muunkaan hauiskäännön. Mutta jos PT (vaikka olisikin harjoittelija) ei pysty liikkeen nähtyään päättelemään, että mihin lihakseen se edes ottaa, niin minun mielestäni kannattaisi miettiä sitä uravalintaa vielä...

Tästä tuli mieleeni hauska juttu, kun nimeltä mainitsemattomalla salilla (ei ollut 82) eräs PT tuli minulle kommentoimaan, että taitaa olla hyvä hauisliike... tein ojennusta ylätaljassa vastaotteella. Taisi se vastaote sekoittaa kaverin. (mielestäni tekniikkani ei nyt ainakaan niin huono ollut)

En tainnut menettää mitään, kun en käynyt kursseja ikinä loppuun asti...

No löytyihän se.
Kyllä osasin päätellä (hetken miettimisellä) että mihin ottaa.
Liikkeen nimi oli todella hakusessa...

Perusasiat kuitenkin hallussa ja ei kaikkea heti opi.
Ei tämä niin rakettitiedettä ole.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Kyllä samaan lopputulokseen itsekin päätynyt. Pari traineria ym. vastaavaa samalla salilla käy ja kyllä koittaavat tulla aina kaikkia neuvomaan, ei siinä sinällään mitään, mutta yleensä heidän neuvot on kaikkea muuta kuin hyviä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom