Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kickback SEISTEN?
Tämä muuten kuulostaa loogisimmalta vaikkakin jotenkin hassulta...
Mikä oli tämän liikkeen nimi ja vaikuttaa mihin
kyllä jumalauta porukka osaaki tehdä lihasten kasvattamisesta vaikeaa! miks vitussa pitää runkata jotain ihan uskomattomia liikevariaatioita ku se liha tehdään enimmäkseen ihan perusliikkeillä?? hauis hauiksena ja ojentaja ojentajana, ei mitää ihme yhdistelmiä. oikeesti HEI! ei tää lihasten teko oo niin vaikeeta ku vois luulla
jotku vaan ei osaa
Nyt oikeesti, syö ne lääkkeesi.
Osaanhan minä nyt liikkeet kunnolla tehdä, jos haluat tulla neuvomaan niin olen personal trainer harjoittelijana tikkurilan uimahallilla.varmasti juu... näen päivittäin salilla semmosia kavereita mitkä on treenannu 20 vuotta, eikä sitä kyllä huomaa kropasta millään tavalla :D ja kyllä sun nyt kuuluis jo 5 vuoden jälkeen tietää miten treenataan hauista ja miten ojentajaa. ihminen on siitä hieno otus että se saatana ei opi ohjeista huolimatta tekemään asioita oikein, mäki oon neuvonu muutamaa jamppaa salilla kädestä pitäen miten joku liike pitäs tehdä, mutta ei! saan kyllä mein kissan paskomaan vessanpyttyyn kuukaudessa, mutta ihmistä ei vaan saatana saa opetettua miten joku yksinkertainen liike tehdään... en sitte tiedä missä se vika on, jotku vaan ei osaa