Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hippa sanoi:Joo ja jos asuu vielä himassa niin on suositeltavaa hommata sellainen hakasysteemi, ettei sitä ovea saa heti auki
Nyt löi aika rajut visualisoinnit alitajuntaan...thebeam sanoi:Kun homoilua oli kestänyt takaapäin seisten jonkin aikaa, sanoin poikaystävälle, että viitsisitkö sitten kun sulta tulee, vetää ulos,
Driamer sanoi:Yksi nolo juttu tulee mieleen tästä parin vuoden takaa kun aloittelin saliharrastusta. Pitkän treenin jälkeen sekoitin palkkarin, otin sen mukaan ja menin saunaan. Siellä oli valmiiksi pari ihmistä jotka olivat heittäneet reippaasti löylyä. Istuin ylälauteelle ja nostin toisen jalan polven päälle, nojasin seinään ja maistelin palkkaria. En tiedä mikä siinä on, mutta palkkarilla ja saunalla yhdessä on aivan erityinen rentouttava vaikutus. Tämä aiheuttaa miehillä sellaisen reaktion että kassit laskee hiukan. Minun epäonneksi juuri niiden alla oli juuri siitä kohti korjattu lauteita, jonka takia siinä oli tavallista leveämmän naulan kanta. Kauhea kirpaisu, ja hyppäsin pystyyn huutaen KOVAA. Peitin poltetun alueen ja kiroilin muristen. Sitten kiinnitin huomiota toisiin saunassa olijoiden katseisiin jotka vaikuttivat vähän vitusti säikähtäneiltä. Katsoin paremmaksi liueta paikalta. Sinne jäivät ihmettelemään..
Dreamer sanoi:Kun vielä asuin vanhempien luona niin näppäränä poikana asensin oikein kunnon lukon huoneeni oveen. Vaikka olin ihan peukalo keskellä kämmentä tuommoisissa asioissa niin kovalla motivaatiolla homma onnistui!
IronMind sanoi:Neuroosini ovien lukituksia kohtaan juontaa ala-asteikäisenä antaumuksella suoritetusta runkisessiosta, jota kesämökillemme ihmeen äänettömästi autollaan päässyt setäni perheineen pölähti todistamaan. Hetki hölmistynyttä tuijotusta oven suusta ja seurue poistui paikalta sanaakaan sanomatta.
Cannon sanoi:Haukifile sanoi:Mua ei nykyään nolota enää mikään. siis tän tapauksen jälkeen:
Vähän samantyylistä täälläkin, mutta tässä tarinassa on vähemmän seksiä ja tyttöystävän isää. Niiden sijasta on enemmän oksentamista ja tyttöystävän äitiä ja mummoa:
Ikää oli varmaan joku 21, silloisen tyttöystävän kanssa seurusteltu ehkä kaks kuukautta. Tapahtumapaikkana tyttöystävän äidin asunto, jossa oli tapahtumahetkellä myös tyttöystävän mummo kylässä. Kyseinen asunto on pieni, ehkä joku 50 neliötä. Oltiin siinä sitten vähän baarissa ja Cannon aika hyvässä tuiskeessa. Toi junamatka laskuhumalassa ei oo koskaan sopinu meikäläiselle ja kuten usein ennenkin, matkalla Helsingistä Tikkurilaan tuli Cannonille huono olo. No, siitä sitten nukkumaan tyttöystävän huoneeseen, anoppiehdokkaan nukkuessa seinän takana. Seksistä ei puhettakaan, sillä tämä poika nukahti jo ehkä ennen vaaka-asentoon pääsyä.
Jossain vaiheessa yötä herään sitten siihen että joku nykii mun tyynyä. Mitä helvettiä! Vihainen katse ylöspäin ja siinähän on tyttöystävän äiti siivoamassa mun oksennusta tyynyltä ja lattialta. No, tässä vaiheessahan tosimiehet kääntää kylkeä ja jatkaa uniaan. Ei puhettakaan siivoukseen osallistumista.
Aamulla tyttöystävän mummo kyseli että oliko meillä ollut jotain riitaa, kun mä nukuin yksin tyttöystävän huoneessa ja hän äitinsä kanssa samassa huoneessa.
Ei nolottanut juurikaan....
Toi oli jo melkein noloa
MJ45 sanoi:Cannon sanoi:Toi oli jo melkein noloa
No, vastapainona tolle omalle nololle jutulle vois tässä ehkäpä kertoa tarinan, jossa nolo asia ei tapahtunu mulle vaan eräälle tytölle. Olin tosin hyvinkin lähellä asian tapahtuessa...
Kyseessä oli tällainen seksisuhteen tapainen juttu, oltiin harrastettu seksiä jo muutamia kertoja ja tää kyseinen tyttö halus aina peppuseksiä. Eihän siinä mitään, mutta tän yhden kerran kävi niinkin ikävästi että kun siinä olin aikani hommaillu, halus hän tulla päälle. No, hän tuli päälle ja kakkoseen taas niin että tyrät rytkyi. Tiedättehän vanhan kansan sanonnan: "kun tosissaan nussitaan niin siinä on munatkin vain tiellä". Tää oli melkein sellainen tilanne. Mut nyt sitten kävikin niin että tytön suoli ei enää tykänny touhusta vaan päätti purskauttaa oikein mojovat ripulipaskat pahaa-aavistamattoman Cannonin päälle. Tyttö lensi aika vauhdilla päältä ja meitsi suihkuun. Suihkussa oloni aikana tyttö oli lähteny. Saattoi ehkä olla hieman nolona. Mä olisin tietenkin halunnu vielä vähän lohduttaa ja silitellä...
Huhu kertoo että hän ei ole sen koommin peppuseksiä harrastanut...
Cannon sanoi:Mut nyt sitten kävikin niin että tytön suoli ei enää tykänny touhusta vaan päätti purskauttaa oikein mojovat ripulipaskat pahaa-aavistamattoman Cannonin päälle. Tyttö lensi aika vauhdilla päältä ja meitsi suihkuun.
Eugen sanoi:Rekkamies ajaa kelillä kuin kelillä.
number_one sanoi:Heh joku about vuosi sitten heräsin aamulla alasti omasta sängystäni :D No sis kyseessä oli ihan normi kouluviikon yö, ja sit kun meen aamupalalla faijan ekat sanat on että "mistäs emännästä siellä viime yönä nähtiin unia"
thebeam sanoi:Myöhemmin, Joni tunnusti myös kusseensa lattialle, ja syyttäneensä siitä taas koiraa.