Mua ei nykyään nolota enää mikään. siis tän tapauksen jälkeen:
Vähän samantyylistä täälläkin, mutta tässä tarinassa on vähemmän seksiä ja tyttöystävän isää. Niiden sijasta on enemmän oksentamista ja tyttöystävän äitiä ja mummoa:
Ikää oli varmaan joku 21, silloisen tyttöystävän kanssa seurusteltu ehkä kaks kuukautta. Tapahtumapaikkana tyttöystävän äidin asunto, jossa oli tapahtumahetkellä myös tyttöystävän mummo kylässä. Kyseinen asunto on pieni, ehkä joku 50 neliötä. Oltiin siinä sitten vähän baarissa ja Cannon aika hyvässä tuiskeessa. Toi junamatka laskuhumalassa ei oo koskaan sopinu meikäläiselle ja kuten usein ennenkin, matkalla Helsingistä Tikkurilaan tuli Cannonille huono olo. No, siitä sitten nukkumaan tyttöystävän huoneeseen, anoppiehdokkaan nukkuessa seinän takana. Seksistä ei puhettakaan, sillä tämä poika nukahti jo ehkä ennen vaaka-asentoon pääsyä.
Jossain vaiheessa yötä herään sitten siihen että joku nykii mun tyynyä. Mitä helvettiä! Vihainen katse ylöspäin ja siinähän on tyttöystävän äiti siivoamassa mun oksennusta tyynyltä ja lattialta. No, tässä vaiheessahan tosimiehet kääntää kylkeä ja jatkaa uniaan. Ei puhettakaan siivoukseen osallistumista.
Aamulla tyttöystävän mummo kyseli että oliko meillä ollut jotain riitaa, kun mä nukuin yksin tyttöystävän huoneessa ja hän äitinsä kanssa samassa huoneessa.
Ei nolottanut juurikaan....