Noloimpia asioita

Ikä
35
Kertokaapa noloimpia asioita joita teille on sattunut. Itselle tulee mieleen viimeviikonlopulta kun pelasimme räsypokkaa kaverin pileissä, ja minähän sain parhaan paikan 2 viehkeän neidon välissä,ja siinä 15minuutin pelin jälkeen munasillaan alkoi seisomaan,ainakin oli kavereilla hauskaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:D lol..no mitäs muijat?

EDIT: Mietin mitä noloa tässä juhannuksena tapahtui itselle, mutta ensimmäisenä tulee se mieleen kun kaveri oli muijien kanssa saunomassa, niin kun se hyppäs järveen niin se hyppäsi perse edeltä kiveen joka oli pohjassa. Naisilla oli hauskaa ja vasempaan kannikkaan tuli pieni muisto.

Kai sentään sait? :)

Yks aika paha oli omassa konfirmaatiossa. Uskontunnustuksen perään meikäläinen täräyttää kuuluvasti "aamen", vaikka sitä ei siinä pitäisikään sanoa. Noh, kaikuva kirkko ja paljon porukkaa, kaikki varmasti kuulivat :) Kiva oli kyllä mennä ton jälkeen naama näkkärillä ehtoolliselle. Oh well, korostaa vaan miten paljon arvostan kys. laitosta kun ei edes uskontunnustusta osata :D

Tänään oli ihan hyvä tilanne täpötäydellä Huittisten Hesellä, kun jengi palas Raumanmeren juhannuksesta. Olin miestenvessassa ja pesin käsiäni. Vieressä oleva ventovieras kaveri kurottautui ohitseni aikomuksenaan ottaa seinässä roikkuvasta telineestä paperia kuivatakseen kätensä. Tyypin asento saattoi olla hivenen huono ja jussin vietto oli varmasti vaatinut veronsa, mutta kaveri ei onnistunut katkaisemaan vessapaperia ja tempoi sitä siinä naamani edessä :)

Näin kerrottuna ei ole varmaankaan kovin hauska, mutta se perusidea, että ei saa vessapaperia, jossa oli vielä sellainen repäisykohta, katkeamaan, on mielestäni aika huvittavaa.

Bloody arse, kerro nyt saitko pesää? Mitä ne muijat teki?

Ylpeänä voin ilmoittaa että sain,tosin vain toiselta.
Olisi kyllä irronnut ilman esittelyäkin,toivottavasti.
Tuntui olevan aika kiinnostava ilmiö
''MITÄ VITTUA??...OHO'' :lol2:

Edit:
Mietin mitä noloa tässä juhannuksena tapahtui itselle, mutta ensimmäisenä tulee se mieleen kun kaveri oli muijien kanssa saunomassa, niin kun se hyppäs järveen niin se hyppäsi perse edeltä kiveen joka oli pohjassa. Naisilla oli hauskaa ja vasempaan kannikkaan tuli pieni muisto
Varmaan helmi jälki :lol2: , mutta koittakaapa hipaista kiuasta sillä pakaralla, ja selvinpäin... tekee kipeää

Bloody Arse sanoi:
Ylpeänä voin ilmoittaa että sain,tosin vain toiselta.
Olisi kyllä irronnut ilman esittelyäkin,toivottavasti.
Tuntui olevan aika kiinnostava ilmiö
''MITÄ VITTUA??...OHO'' :lol2:
Way to go pro! Koita samaa juttua kun pääset ekaa kertaa baariin, "OHO, HUPS, ALKOI SEISOMAAN, ANNAKKO PILLUA? LOL".

Mike sanoi:
Way to go pro! Koita samaa juttua kun pääset ekaa kertaa baariin, "OHO, HUPS, ALKOI SEISOMAAN, ANNAKKO PILLUA? LOL".

Kaverin kaveri oli tehnyt baarissa seuraavanlaisen tempun: baari oli menossa kiinni ja illan hoito pokaamatta. äijä meni jonkun naikkosen luo ja lätkäs munan pöytään. seurauksena muija löi poskelle ja lähti poies. tää mun kaveri oli paikalla, joten ihan tosijuttu on.

mxm sanoi:
Kaverin kaveri oli tehnyt baarissa seuraavanlaisen tempun: baari oli menossa kiinni ja illan hoito pokaamatta. äijä meni jonkun naikkosen luo ja lätkäs munan pöytään. seurauksena muija löi poskelle ja lähti poies. tää mun kaveri oli paikalla, joten ihan tosijuttu on.

Typerä äijä. ei tollanen vaan voi toimia.

mutta ihan kiva että joku yrittää silti. :)

Mua ei nykyään nolota enää mikään. siis tän tapauksen jälkeen:

Taisinpa olla juuri intistä lomille tullut, tyttöystävän(asuu vanhempiensa luona) luokse siis menin, kello oli siinä jotain 17 lähistöllä. Noooooh, kyllähän sen tietää mitä siitä seuraa, pari viikkoa erossa, suhteellisen tuore suhde, kai siinä varmaankin hormoonit hyrräilee kun pienellä apinalla. siinä sitten herkisteltiin tytön huoneessa hetkonen, ja niin kuin kaikki varmaan tietää niin yksi asia johtaa toiseen, ja se toinen kolmanteen ja niin edespäin.. Siinä sitten perinteisessä lähetyssaarnaajassa olimme hommissa, minulla vielä tyylikkäästi t-paita mallia SA päällä, pakarat paljaana selkä ovelle päin.

Kuuluu oven ääni, ja siinä samassa miehen ääni: "Päivää"
Samassa hätäinen huudahdus kajahtaa ilmoille: "Ei saa tulla!"
Käännyin katsomaan ovelle kasvoillani samanlainen ilme kuin metsäkauriilla joka tajuaa olevansa keskellä tietä housut kintuissa tuijottaen kohti tulevan auton ajovaloja.
Ovi sulkeutuu millisekunti sen jälkeen kun näen tyttöystäväni isän kasvot ovelta.

Arvatkaapa puhalluttiko hetkisen aikaa tuon jälkeen.
Onneksi appiukko oli sen verta huumorimiehiä että kuittasi tilanteen vaan toteamalla että "Nolojen tilanteiden mies, pistäkää ens kerralla pönkkä ovelle."

Tai siis tämähän tapahtui kaverilleni tietysti.:D

Noloa... noloa... katsotaas hmmmm... taisi olla viikonlopun Leningrad Cowboysiien keikka kun kiljaisin jurrissa "soittakaa paranoid!". Ääni oli just kohdallaan ja heilutin suurta tanskan lippua sanomani tehostamiseksi.

Mitään kovin vakavaa ei onneksi ole sattunut, mutta tässä jotain:

- Joskus olen esim. koulun vessassa nähnyt kaverini kusella ja tietysti itse sännännyt siihen viereen ja tokaissut jotain tyhmää tai taputtanut jätkää olalle, tai töninyt silleen, että sen sihti herpaantuu. Sitten huomaankin, että tämähän onkin joku ventovieras jannu jota luulin kaverikseni.. Näin on sattunut pari kertaa.

- Firman hississä piereskely. Joskus on hissi pysähtynyt kesken matkan ja uudet tulokkaat tulleet sisään, kun olen juuri päästänyt pahan hengen ilmoille. -> Ei enää piereskelyä hississä.

Onhan näitä vielä vaikka helvetti, mutta nyt ei ole aikaa niistä enempää kirjoitella, myöhemmin sitten...

Naene sanoi:
Typerä äijä. ei tollanen vaan voi toimia.
"Ei voi toimia"? No shit Sherlock? :D

Mulla noloin tapaus taitaa olla laattaaminen roskakoriin erään rautatieaseman odotustilassa n. 20 ihmisen katsellessa. Eikä alkoholilla edes ollut osuutta asiaan sillä kertaa, mutta niin yleisö varmaankin luuli.

Noloa... noloa... katsotaas hmmmm... taisi olla viikonlopun Leningrad Cowboysiien keikka kun kiljaisin jurrissa "soittakaa paranoid!". Ääni oli just kohdallaan ja heilutin suurta tanskan lippua sanomani tehostamiseksi.

No höh, on tuo ehkä hiukan noloa Leningrad cowboysien keikalla mutta teeppä sama viking linella jossa on artistina FINLANDERS!1!1! Ja yleisönä sinun ja kaveriesi lisäksi 150 eläkeläistä :D Tämä siis tapahtui luokkaretkellä ja olimme tulossa Kööpenhaminasta takaisin, minulla oli tietysti päällä XL koon ruotsi bokserit(siniset silkkiset joissa oli tre kronoreita) ja kunnon roligaanina Danmark silinteri,musta cypress hillin t-paita ja Suomi kravatti :rolleyes: nämä pohjoismaa tuotteet löytyivät kaikki Tukholman vanhasta kaupungista, jostain turisti kaupasta ja maksoivat yhteensä ehkä 20e. Kaverilla oli tietysti identtinen setti, paitsi t-paita ja kun olemme vielä samanpituisia niin :lol2:

Haukifile sanoi:
Mua ei nykyään nolota enää mikään. siis tän tapauksen jälkeen:

Vähän samantyylistä täälläkin, mutta tässä tarinassa on vähemmän seksiä ja tyttöystävän isää. Niiden sijasta on enemmän oksentamista ja tyttöystävän äitiä ja mummoa:

Ikää oli varmaan joku 21, silloisen tyttöystävän kanssa seurusteltu ehkä kaks kuukautta. Tapahtumapaikkana tyttöystävän äidin asunto, jossa oli tapahtumahetkellä myös tyttöystävän mummo kylässä. Kyseinen asunto on pieni, ehkä joku 50 neliötä. Oltiin siinä sitten vähän baarissa ja Cannon aika hyvässä tuiskeessa. Toi junamatka laskuhumalassa ei oo koskaan sopinu meikäläiselle ja kuten usein ennenkin, matkalla Helsingistä Tikkurilaan tuli Cannonille huono olo. No, siitä sitten nukkumaan tyttöystävän huoneeseen, anoppiehdokkaan nukkuessa seinän takana. Seksistä ei puhettakaan, sillä tämä poika nukahti jo ehkä ennen vaaka-asentoon pääsyä.

Jossain vaiheessa yötä herään sitten siihen että joku nykii mun tyynyä. Mitä helvettiä! Vihainen katse ylöspäin ja siinähän on tyttöystävän äiti siivoamassa mun oksennusta tyynyltä ja lattialta. No, tässä vaiheessahan tosimiehet kääntää kylkeä ja jatkaa uniaan. Ei puhettakaan siivoukseen osallistumista.

Aamulla tyttöystävän mummo kyseli että oliko meillä ollut jotain riitaa, kun mä nukuin yksin tyttöystävän huoneessa ja hän äitinsä kanssa samassa huoneessa.

Ei nolottanut juurikaan.... :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom