Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by rollerghost
Damn, unohdin sanoa, että kortisoli LISÄÄ kasvuhormonin tuontantoa. Ei vähennä sitä!
Originally posted by Jason82
Kehon anabolisten hormonien ja insuliinin vaikutuksen ravintoaineiden kuljetuksen osalta puoltavat kuitenkin sitä ajatusta, että hiilihydraatit tulisi sisällyttää palautusjuomaan.
Originally posted by Jason82
Mitä rasvahappojen käyttöön energianlähteenä tulee, niin tutkimuksethan ovat osoittaneet selkeästi, että pelkkä proteiinilisäkin nostaa insuliinitasoja reilusti. Tältä pohjalta siis romuttuu osaltaan tuo ajatus siitä, että ottamalla pelkkä proteiinilisä treenin jälkeen, olisi rasvojen käyttö energiaksi kovinkin suurta.
...Pitäiskö sokeri ja malto jättää pois palautusjuomasta?...
]{aitsu sanoi:jaahas, toiset vastaan ja toiset puolesta.... tässähän menee pieni kuntosali-ihminen ihan sekaisin. Itse olen viimeisen 2 kk:n aikana ottanut maltoa vain ja ainoastaan treenin jälkeisenä palautusjuomana ja muuten drinkit ilman hiilareita. Onkos tämä sitten sellainen järkevä tapa?
]{aitsu sanoi:jaahas, toiset vastaan ja toiset puolesta.... tässähän menee pieni kuntosali-ihminen ihan sekaisin. Itse olen viimeisen 2 kk:n aikana ottanut maltoa vain ja ainoastaan treenin jälkeisenä palautusjuomana ja muuten drinkit ilman hiilareita. Onkos tämä sitten sellainen järkevä tapa?
Jason82 sanoi:Mitä rasvahappojen käyttöön energianlähteenä tulee, niin tutkimuksethan ovat osoittaneet selkeästi, että pelkkä proteiinilisäkin nostaa insuliinitasoja reilusti. Tältä pohjalta siis romuttuu osaltaan tuo ajatus siitä, että ottamalla pelkkä proteiinilisä treenin jälkeen, olisi rasvojen käyttö energiaksi kovinkin suurta.