Nolifetä juhannus täällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
vedän mässyä ja katon futista ja kuuntelen Stamppaa :D
tai sitten vois mennä pelaamaan xboxia...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tahtois salille mut kaveri vähän sairaana ja yksin ei jaksa mennä. Joten syön ehramia raakana suoraan purkista ja dataan ja katon fudista ja kuuntelen herkistelybiisejä samanaikaisesti. Eli ei oikeestaan mitään valittamista. :hyper:

Äsken tulin mökiltä. Pyörällä ajoin viisi kilometria ja voin sanoa, että hiki virtasi perkele. Siellä vedin grilliruokaa ja otin hieman viunaa. Mutta kai minäkin saan tähän osallistua, olen sentään yksin kotona ja juon kokista ja kuuntelen Rammsteinia.

Äsken tulin mökiltä. Pyörällä ajoin viisi kilometria ja voin sanoa, että hiki virtasi perkele. Siellä vedin grilliruokaa ja otin hieman viunaa. Mutta kai minäkin saan tähän osallistua, olen sentään yksin kotona ja juon kokista ja kuuntelen Rammsteinia.

Nolifeksi tuota ei voi sanoa.

Kunnon Nöy laif piiloutuu kerrostaloasuntonsa siivouskomeroonsa ja ratkaisee taskulampun valossa sudokun ja herää aamuisin tukka pystyssä komerostaan pelästynyt ilme kasvoillaan ja tuntee inhoa kaikkea elävää ja kuolevaa kudosta kohtaan.

Ilmottaudun mukaan joukkoon iloiseen. Vittulainen kun ei tullu suunniteltua etukäteen mitään menoa niin tässä sitä nyt sitten ollaan. No, mikäs tässä surffaillessa, meneehän se juhannus näinkin. :)

Tulin just iltavuorosta, huomenna aamuvuoroon, sunnuntaina kans ja maanantaina.. sitten yövuorot.. :zzzz:

Vähän pakon sanelemana nolife juhannusta vietän. Aamulla mittasin vielä 39.5'c lämpöä. Nyt päivällä ollut 37 molemmin puolin. Kavereita lupasin kuskata jos kuskia tarvitsevat. Itse ei kehtaa mitään tirpaista. Leffoja meinasin katsoa ja yrittää jotain syödä jos vain pystyy, kun on kurkku niin saatanan kipeänä. Vissiin jotain haavaumia, kun aamulla ryin räkää kurkusta niin tuli samalla verta.

Syön omenoita ja vittuunnun, eikä minulla ole juhannusheilaa.

jesjesjesjes.

Eihän tässä muuta, mutta kun on selvinpäinkin vielä.

Ei kait sitä enää mihinkään jaksa mennä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom