Nokian Windows Phone puhelimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Untitled.png

Puhelimeen...

Häiritseekö ruudun yläreunaan ilmestyvät "Wlan käytettävissä. Yhdistetäänkö" sekä väärään aikaan tulevat toast/whatsup yms viestit juuri kun olet selaamassa nettiä tai pelaamassa jotain jonka jokin toiminto peittyy noiden ilmoitusten alle? Joudut odottamaan ne muutamat sekunnit jotta voit jatkaa rauhassa sitä mitä olitkaan tekemässä?

Siihen on ratkaisu! Voit sweepata sen ilmoituksen pois ruudusta vasemmalta oikealle tehtävällä sormenliikkeellä. Itse hokasin moisen vasta tällä viikolla ja tuo on kyllä oikeasti ominaisuus jolle on käyttöä ja ihmettelenkin miksen ollu moisesta aiemmin mistään kuullu. Enkä ollu kyllä älynny aiemmin edes koettaakaan. :D

Onkohan täällä ollu juttua tästä Nokia storytelleristä? Tosi kätevä ohjelma valokuvien selaamiseen. Ohjelmassa on mm. kartta jossa näkyy missä kaikkialla on otettu kuvia ja sitä kautta pääsee helposti katsomaan kuvia jotka on otettu jossain tietyssä paikassa. Se järjestelee myös kuvia automaattisesti kansioihin, eli esim. jos on ollut viikon Lontoossa, niin se lykkää ne kuvat yhteen kansioon.
Nokia Storyteller Beta | Windows Phone Apps+Games Store (United States)

Tosi kätevä ohjelma jos puhelimessa on satoja valokuvia. Itseä ainakin ärsyttänyt selata kuvia aiemmin kun eivät ole mitenkään olleet järjestelty.

Häiritseekö ruudun yläreunaan ilmestyvät "Wlan käytettävissä. Yhdistetäänkö"

Häiritsee. Itse asiassa taidan ottaa ton täpän "ilmoita kun uusia verkkoja löytyy" pois. Koskaan en ole tuon notifikaation kautta mihinkään verkkoon liittynyt, eikä se kotimaassa ole toki edes tarpeen.

Häiritsee. Itse asiassa taidan ottaa ton täpän "ilmoita kun uusia verkkoja löytyy" pois. Koskaan en ole tuon notifikaation kautta mihinkään verkkoon liittynyt, eikä se kotimaassa ole toki edes tarpeen.

Mutta kuten sanottua niin toi kikka toimii myös noihin toast ja whatsup yms muihin ilmoituksiin mitä olet tilannut myös. Sillon kun niitä ei halua just sillä hetkellä painaa niin ne saa pois edestäkin. Toki jos haluaa niin voihan noi kaikki kytkeä kokonaan pois päältäkin jos haluaa, mutta itse nyt ainakin haluan tietyt ilmoitukset normaalisti nähdä.

Puotin jokunen aika sitten Lumiani kivilattialle pieneltä korkeudelta, mutta näennäisesti kännykälle ei käynyt kuinkaan. Nyt olen kuitenkin huomannut, että back-näppäimen valo ei pala ollenkaan, kun taas windows- ja search-näppäinten valot palavat normaalisti. Ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin viedä huoltoon tai kestää asia?

Windows 8.1:llä vihdoinkin onnistuu kirjoitus forumille ja ilmeisesti myös file upload. Hyviä uudistuksia, vaikka developer versio vasta käytössä. Kaikki näyttää kuitenkin toimivan.

Tervetuloa vuoteen 2014 :lol2:

Käsitin että file-upload selaimesta ei onnistu kaikilla käyttöjärjestelmillä? Tai näin minulle sanottiin kun asiasta joskus kysyin. Tosin aikaisemmissa puhelimissani N900:ssa, N9:ssä kys. ominaisuus jo oli. WP8:ssa puolestaan harmittavasti ei. IE10 WP8:ssa esti kirjoittamisen tälle kys. forumille, ellei sitten käyttänyt forumin leiskassa mobiilityyliä. Muussa selailussa ja muilla nettisivuilla ei ollut ongelmia

ihan jännä toi tekstarin kirjoittelu, yllättävän hyvin toimii.
Muutenkin 8.1:stä ei valittamista, tuli moni asia, jotka jo muilla ollut useamman vuoden, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.

Akkua tuntus vaan syövän aika urakalla, tiedä sit mistä se johtuu.

Meni lumia 1520 lasi ja kosketusnäyttö paskaks, eli vaan sivunapit toimii... Mitenköhän järkevintä korjata, ite vai huoltoon?

Vittu että vituttaa...

Sama juttu. Tippui maahan ja rullasin varmuuden vuoksi vielä autolla päältä. Puhelin hajosi juuri väärään aikaan. Paras puhelun mitä olien omistanut. Oli pakko ostaa tilalle väliaikainen puhelin ja 630 on paska.

Sama juttu. Tippui maahan ja rullasin varmuuden vuoksi vielä autolla päältä. Puhelin hajosi juuri väärään aikaan. Paras puhelun mitä olien omistanut. Oli pakko ostaa tilalle väliaikainen puhelin ja 630 on paska.
Joo pirun hyvä luuri oli/on. Kaikista eniten tässä vituttaa se, että oli vielä suojakuori päällä mutta silti onnistui tippumaan lasi edellä maahan...

Miten helvetissä pystyy helpoiten lisäämään musaa koneelta tähän kännyyn? Yrittää winampista lisätä niin onnistuu kyllä, mutta lisätyt biisit ei näy artisti osiossa vaan ainoastaan kappale osiossa... Tai lisää vaan kansiosta suoraan tonne ni sama homma... Eli ei näy artisti tiedot tai albumi tiedot.

Miten helvetissä pystyy helpoiten lisäämään musaa koneelta tähän kännyyn? Yrittää winampista lisätä niin onnistuu kyllä, mutta lisätyt biisit ei näy artisti osiossa vaan ainoastaan kappale osiossa... Tai lisää vaan kansiosta suoraan tonne ni sama homma... Eli ei näy artisti tiedot tai albumi tiedot.

Mä oon vaan liittäny luurin tietokoneeseen ja copy+paste haluamani tiedostot sinne, mielellään oikeeseen kansioon. En tosin ihan hetkeen oo musaa siirrellyt, mutta ei kai se paljoa ole muuttunut.

Eikös Winampin tuki/päivitykset loppuneet joku aika sitten? :D

925:ssa ruvennu netti pätkimään ja verkko hukkumaan nyt parin viime päivän aikana. Monesti kun on puhelinta kattonut, niin ei oo signaalia ollenkaan ja silloinkin, kun on kenttää ja datayhteys näyttää H tai jopa H+, niin ei välttämättä liiku mitään dataa. Koitin eilen sammuttaa pariin kertaan ja sitten otin sim-korttiakin irti, mutta ei noista mitään hyötyä ollut. Eli mikähän tossa mahtaa olla? Jos sama homma jatkuu, niin kai sitä on ruvettava huoltoon kiikuttamaan.

Helpoiten onnistuu, kun asennat koneelle "Windows Phone app for desktop"in.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom