Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuon näköinen on mulla toi 920 näkymä;)Kyllähän tuo on ihan tuttuja, mutta meinaan noita yksittäisiä laattoja juuri, että saisi pikkasen väriä eri ruudulle. Oisi ehkä helpompi löytää tuolta seasta omansa.
Haussa:
HYVÄ Herätyskello softa, mielelläänomila soittoäänillä, useampi herätys, jotka voi vaan aktivoida (samaan tyyliin kuin iPhonessa)
Mikäs WP:n omassa on vikana? Toimii juurikin noin.
Screen capturea tms ei taida löytyä?
Kommenteissakin joku sanoi, että tuo tyyppi voi tietää puhelimista paljon, mutta ei kuvauksesta.http://www.youtube.com/watch?v=R-46Tu1SDag
Tuo nyt on vain yksi video, mutta olisi kiva kuulla 920 omistajilta kommenttia molempien kameroiden laadusta. Tuossa näyttää kyllä aika karsealta. Lähinnä kiinnostaa tietää miten tuo kamera onnistuu jos kuvataan kaupungilla illalla esim. jotain hienosti valaistua rakennusta. Vetääkö se koko kuvan liian vaaleaksi kuten olen monissa videoissa(ja yllä olevassa) nähnyt, vai saako sen jostain asetuksista pois päältä halutessaan? Tuo on kyllä ihan kätevä, mutta tuon kaltaisissa tilanteissa sen kuvan pitäisi näyttää samalta mitä oma silmä näkee.
Luulis että verailukelpoisimmat kuvat saadaan kun otetaan vaan automaatilla, niin kuin useimmat käyttäjätkin tekee. Kertoo sekin siitä kamerasta jotain, että miten hyvin se osaa automaatilla arvonsa säätää. Mitä mä nyt olen kaverin kanssa vertaillut kuvia, niin onhan tossa Nokiassa selvästi parempi kamera kuin Sampassa, mutta joskus päiväkuvauksessa se arpoo valkotasapainon jostain lottokoneesta ja tarkennuspiste tulee varmaan samasta paikasta. Mutta tohonhan on kai korjauksia tulossa.Kommenteissakin joku sanoi, että tuo tyyppi voi tietää puhelimista paljon, mutta ei kuvauksesta.
Lumiassahan voi säätää iso-arvoja ja valotusaikaa, jos ne molemmat on päin vittua säädetty, niin ei ihmekään jos tulee paskoja kuvia.
Anterosta löytyy EV, valkotasapaino, ISO ja kolme mittausvaihtoehtoa (matriisi, keskipainotettu ja piste).Mutta mites siis lumiat ja androidit ja iphone jne?
..facebook sovellukset vaikuttais olevan paskaa..sisäisestä puuttuu tykkää namiskat viesteille..
Kommenteissakin joku sanoi, että tuo tyyppi voi tietää puhelimista paljon, mutta ei kuvauksesta.
Lumiassahan voi säätää iso-arvoja ja valotusaikaa, jos ne molemmat on päin vittua säädetty, niin ei ihmekään jos tulee paskoja kuvia.
Luulis että verailukelpoisimmat kuvat saadaan kun otetaan vaan automaatilla, niin kuin useimmat käyttäjätkin tekee. Kertoo sekin siitä kamerasta jotain, että miten hyvin se osaa automaatilla arvonsa säätää. Mitä mä nyt olen kaverin kanssa vertaillut kuvia, niin onhan tossa Nokiassa selvästi parempi kamera kuin Sampassa, mutta joskus päiväkuvauksessa se arpoo valkotasapainon jostain lottokoneesta ja tarkennuspiste tulee varmaan samasta paikasta. Mutta tohonhan on kai korjauksia tulossa.
Niin ja nyt pitää muistaa se että kun kuvataan vaikka illalla tummassa / mustassa taustassa olevaa valkeaa kohdetta eli vaikka valaistua rakennusta niin oikeastaan mikään kamera ei osaa valottaa tuollaista tilannetta oikein ellei sitten käytetä pistemittausta eli käsketään kameraa valottamaan vaan halutusta kohtaa kuvaa.
Kamera pyrkii siis tekemään muussa tapauksessa keskimäärin "oikein valotettua" kuvaa mutta kun kuva-alalla on paljon mustaa niin sitten kirkkautta pyritään nostamaan ja se kirkas kohde pamahtaa puhki. Ellei kamerassa ole käytössä pistemittausta niin toinen tapa korjata asiaa on käyttää valotuksen korjausta eli EV -säätöä josta sitten säätelee tumman suuntaan tarvittavan määrän. Tuo säätö on käyttökelpoinen myös erittäin valoisissa olosuhteissa (esim. paljon lunta) jolloin kamera voi tehdä automaatilla liian tummaa kuvaa, tällöin EV -säätöä tuupataan plussan puolelle.
Kyseessä on siis erittäin käyttökelpoinen säätö joka on normikameroista pokkareita myöden löytynyt jo vuosikausia, mikäs tilanne on tuon suhteen puhelimissa? Itsellä kokemusta vain sympparinoksuista, N808:ssa ja N8:ssa tuo luonnollisesti on ja löytyy jopa vanhasta E72 -mallista ja varmaan vieläkin vanhemmista malleista Mutta mites siis lumiat ja androidit ja iphone jne?
- H
Anterosta löytyy EV, valkotasapaino, ISO ja kolme mittausvaihtoehtoa (matriisi, keskipainotettu ja piste).