Nokian Windows Phone puhelimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Onko jollain muulla Adobe Readerin kanssa ongelmia? Jostain syystä meidän lukujärjestyksestä aukeaa vain puolet sivusta. Ei siis näytä klo12 jälkeisiä tapahtumia kuin värikkäällä palkilla, teksti puuttuu kokonaan. Iphonella ja Androidilla toimii normaalisti noi lukkarit.. Vaihtoehtoisia pdf-readereita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kauanko teillä kestää akku lumia 800-920 ssa? siiis ihan normikäytössä ei sillle eettä koko ajan räplää

Riippuu vähän siitä mitä pitää päällä. Mulla 800 updeittaili sähköpostia tasasin väliajoin ja GPS oli päällä aika paljon --> Päivän verran.

920:ssä tuntuu tällä hetkellä kestävän suht vaivattomasti kaks päivää vaikka vähän sillä sähköpostia sun muuta räpläilenkin. 920 > 800 siis mulla ainakin akun puolesta :)

Lumia 800:ssa akku kestää ~vuorokauden sama onko GPS/3G/yms. päällä vai ei. On vähän ikävä vanhoja 5110 Nokioita, mitä ladattiin jouluisin. Parittomina vuosina.

Noin ½ päivässä netissä, muutama puhelu, 1h välein hakee sähköpostin ja wlan/3g yhteys koko ajan päällä, niin karkeastin joka toinen päivä laitan laturiin.
Parhaimmillaan on ollut reilut 3vrk yhdellä latauksella toiminnassa.
Vanhalla puhelimella mentii reilustin yli viikko, mutta sitä ei sitten kyllä räplättykään, kun ei ollut nettiin pääsystä tietookaan:D

kauanko teillä kestää akku lumia 800-920 ssa? siiis ihan normikäytössä ei sillle eettä koko ajan räplää

Mulla Lumia 920 kestää aamusta klo 7:00 kun otan sen laturista tuonne iltaan klo 23:00 kun menen nukkumaan ja lyön sen takaisin laturiin. Onhan se siinä vaiheessa lähes tyhjä mutta sillä ei ole mitään väliä. Jos joskus sattuisin yöpymään jossain missä ei ole sähköä (esimerkiksi teltassa) niin olen hyväksynyt sen tosiasian että silloin on pärjättävä ilman puhelinta. Tai otan varapuhelin/akun mukaan. Ei akun normitilanteessa tarvitse riittää yhtään pidempään.

En tiedä onko tämä sitten joku maanantaikappale kun tuntuu että akku menee tyyliin 5 tunnissa tyhjäks.. Tuntuuko teillä akku kuumalta ladattaessa? E7 kesti sen päivän helposti.... Alkaa oleen ikävä jo sitä puhelinta

800:nen kestää 5 päivää lataamatta kun katkasvat nettiyhteyden.:D Vähäisessä käytössä muutenkin, puhuttua (puhelimeen) tulee varmaan 20 minsaa viikossa.

Kolme päivää yhdellä latauksella on 920:n enkat. Tossa oli jo käyttö vähissä, ehkä yksi vartin puhelu ja pari facen tsekkausta. Normisti pari päivää.
Bluetoothia ja NFC:tä en pidä päällä kun ei ole käyttöä, noi on joidenkin mukaan vieneet virtaa. Applikaatiot sammuttelen enkä jätä mitään taustalle. WLAN ja datayhteys aina päällä, outlook hakee mailit niiden saapuessa ja muutama livetiili päivittyy: sää, teksti-tv, engadget ja Sodexon ruokalista.

Mistä saa nuo sovellukset sammutettuu? Onko esim tuo nokia tv ilmanen appi? Mitää vinkkejä ensikertalaisille? Eilen siirryin Galaxysta lumiaan.

<- nuolesta naputtamalla kunnes on takas tiilissä. Kaikki on ilmaisia paitsi ne maksulliset joita kaupasta lataat. (pl datamaksut)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom