Nokian Windows Phone puhelimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vartavasten Androidille ei ole tehty vielä yhtäkään FB appsia, sen sijaan iOS:lle on. Järin yllättävää ei siis ole että iPhonella voi olla himpun parempi kokemus. Sekään ei ole yllättävää, että paskakasaan verrattavissa oleva firma Facebook on kämminyt jotain kuten tässä tapauksessa Android app.

Androidin natiiviversio on tulossa, saa kattoa koska. Entinen iOS appsi oli HTML5 pohjainen, ja uusi on natiivilla koodilla. Nykyinen Android versio on edelleen HTML5, ja natiivi Androidi tulossa.

Androidilla paljon mielekkäämpää käyttää suoraan selaimessa koko facea.

Mun vekotin on jo postissa. Melkoinen polte alkaa jo olemaan. SIM-kortti pitäis käydä vaihtaa vielä. Vielä kerran polttaa :hyper: :dance2: :dance:

"Tilaamasi laite odottaa postitusta." SIM ois tossa pöydällä *kuumottaa* (920 siis kyseessä)

Onneksi en oo viel vaihtamassa fööniä niin kerkee noi 920:n ja WP8:n bugit suurimmaksi osaksi korjaantua ehkäpä.

tänää tuli pyöriteltyä kädessä uutta lumiaa :) vaikutti kyllä hyvältä. Samalla tuli voitettua lumia 800 ja täytyy testata muutama viikko, että tottuuko tähän käyttöliittymään iphonen jälkeen vai palaako siihen takas. Tässä lumiassa netin käytön hitaus ja epätarkka näyttö vituttaa elän illan kokemuksella, mutta tätä ongelmaahab ei siinä uudessa ole ;)

E. Siis uus lumia harkinnassa. Kasisatanen ei jää :)

"Tilaamasi laite odottaa postitusta." SIM ois tossa pöydällä *kuumottaa* (920 siis kyseessä)

Tyhmänä miehenä menin tilaamaan 920:n vasta eilen... Mietin pitkään, että menenkö tänään jonottamaan luuria jonkun liikkeen eteen, mutta ehkä mä jaksan odottaa vielä pari viikkoa toimitusta... Prkl, kuumotttaa kyllä nyt jo ja tiedän että pari duunikaveria tulee vielä tän / huomisen päivän aikana esittelemään omiaan :D

Tyhmänä miehenä menin tilaamaan 920:n vasta eilen... Mietin pitkään, että menenkö tänään jonottamaan luuria jonkun liikkeen eteen, mutta ehkä mä jaksan odottaa vielä pari viikkoa toimitusta... Prkl, kuumotttaa kyllä nyt jo ja tiedän että pari duunikaveria tulee vielä tän / huomisen päivän aikana esittelemään omiaan :D

Peru tilaus ja hae liikkeestä jos niitä on?

Onkohan edes mahdollista perua enää...

Peru tilaus ja hae liikkeestä jos niitä on?

Onkohan edes mahdollista perua enää...

Alun perin ajatuksena oli tänään / viikonlopun aikana käydä hakemassa jostain liikkeestä luuri - mutta taitaa olla aika rajoitetusti saatavilla noita. Sonera, DNA, Elisa, Gigantti jne. kaikki sanovat, että menee pari viikkoa... Myymälöihin tulee vain muutamia kappaleita :/

Täytyy tunnustaa, että itse en kuuntele puhelimella musiikkia ja en myöskään pelaa sillä:nolo:
Siis kertokaa mulle mitä vikaa on tässä Nokian Mix Radiossa tai Nokia musiikissa?
Itse oon ymmärtänyt, että ne olisi ilmaisia?
Ei mulla kyllä nuorena ollut edes korvalappustereoita:D

Sain valkosen ihan suoraan DNA Kaupasta ilman mitään varauksia. Tosin olin siinä paikalla kun tuotteet toimitettiin myymälään niin sain ihan ensimmäisenä luurin ulos kaupasta :)

No niin. Meni koko eilinen ilta ihmetellessä tuon uuden puhelimen kanssa. Täytyy sano, että alun ihmettelyn ja "juttujen" löytämisen jälkeen, niin onhan tuo mahtava puhelin. Lookisuus vaatii pikkasen opettelua, mutta niinhän se on jokaisessa uudessa puhelimessa. Ehkä hämmästyttävin asia oli minusta tuo Facebook sovelluksen asennus. Näemmä sen asennuksen yhteydessä on pakko luoda, joku faken Xbox -tili, että se sovellus edes asentuu puhelimeen. Tämä herätti itsellä hämmennystä. Muuten kaikki muu oli melkoisen simppeliä kauraa.

No niin. Meni koko eilinen ilta ihmetellessä tuon uuden puhelimen kanssa. Täytyy sano, että alun ihmettelyn ja "juttujen" löytämisen jälkeen, niin onhan tuo mahtava puhelin. Lookisuus vaatii pikkasen opettelua, mutta niinhän se on jokaisessa uudessa puhelimessa. Ehkä hämmästyttävin asia oli minusta tuo Facebook sovelluksen asennus. Näemmä sen asennuksen yhteydessä on pakko luoda, joku faken Xbox -tili, että se sovellus edes asentuu puhelimeen. Tämä herätti itsellä hämmennystä. Muuten kaikki muu oli melkoisen simppeliä kauraa.

Androidilla sinulla pitää olla Googlen tili, iPhonella Applen tili ja WP:ssä Microsoftin tili. Microsofthan siirtyi siihen käytäntöön, että kaiken pitää tulla heidän markkinapaikkansa kautta jos oikein muistan. Silloin pitää se tilikin olla :)

Androidilla sinulla pitää olla Googlen tili, iPhonella Applen tili ja WP:ssä Microsoftin tili. Microsofthan siirtyi siihen käytäntöön, että kaiken pitää tulla heidän markkinapaikkansa kautta jos oikein muistan. Silloin pitää se tilikin olla :)
Juu totta kai. Mutta en oikein ymmärrä mihin tuota Xbox tiliä tarvitaaan Facebook sovelluksessa. Itse pelipalveluihin sitä tosiaan tarvitaa, mutta ei selvinny koskaan tuota Facebook yhteyttä. Se kävi vaan hämmästyttämään, kun sen yhteydessä tuo piti luoda.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom