Iphonessa fb-softa toimii kuin unelma. androidissa oli aika häikkää.
Eihän toimi. Ainakaan mulla. "Session expired jne..." eli vaati kirjautumaan uudelleen vähän väliä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iphonessa fb-softa toimii kuin unelma. androidissa oli aika häikkää.
Ennenku joku uskovainen ehtii.. ja syyttää vielä "tiedon pimittämisestä" : http://www.theverge.com/2012/11/18/3660974/htc-8x-lumia-920-reboot-freezing-battery-issues
Eli ihan paska, ei kande ostaa.. vai miten se menee. ;)
Eihän toimi. Ainakaan mulla. "Session expired jne..." eli vaati kirjautumaan uudelleen vähän väliä.
Aijaa, no mulla on tämä ollu vasta viikon käytössä mutta siihen asti ei ollu mitään ongelmia.
"Tilaamasi laite odottaa postitusta." SIM ois tossa pöydällä *kuumottaa* (920 siis kyseessä)
Tyhmänä miehenä menin tilaamaan 920:n vasta eilen... Mietin pitkään, että menenkö tänään jonottamaan luuria jonkun liikkeen eteen, mutta ehkä mä jaksan odottaa vielä pari viikkoa toimitusta... Prkl, kuumotttaa kyllä nyt jo ja tiedän että pari duunikaveria tulee vielä tän / huomisen päivän aikana esittelemään omiaan :D
Peru tilaus ja hae liikkeestä jos niitä on?
Onkohan edes mahdollista perua enää...
No niin. Meni koko eilinen ilta ihmetellessä tuon uuden puhelimen kanssa. Täytyy sano, että alun ihmettelyn ja "juttujen" löytämisen jälkeen, niin onhan tuo mahtava puhelin. Lookisuus vaatii pikkasen opettelua, mutta niinhän se on jokaisessa uudessa puhelimessa. Ehkä hämmästyttävin asia oli minusta tuo Facebook sovelluksen asennus. Näemmä sen asennuksen yhteydessä on pakko luoda, joku faken Xbox -tili, että se sovellus edes asentuu puhelimeen. Tämä herätti itsellä hämmennystä. Muuten kaikki muu oli melkoisen simppeliä kauraa.
Juu totta kai. Mutta en oikein ymmärrä mihin tuota Xbox tiliä tarvitaaan Facebook sovelluksessa. Itse pelipalveluihin sitä tosiaan tarvitaa, mutta ei selvinny koskaan tuota Facebook yhteyttä. Se kävi vaan hämmästyttämään, kun sen yhteydessä tuo piti luoda.Androidilla sinulla pitää olla Googlen tili, iPhonella Applen tili ja WP:ssä Microsoftin tili. Microsofthan siirtyi siihen käytäntöön, että kaiken pitää tulla heidän markkinapaikkansa kautta jos oikein muistan. Silloin pitää se tilikin olla