Nokian Windows Phone puhelimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Taitaa olla kalliimpi suomessa kuin 660, oli noissa halvemmissa maissa jo 620-670 euroa, suomi tuskin menee mihinkään keskikastiin vaan suoraan mittarin huipulle ja vähän ylikin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei siinä mitään erikoista pitäisi tarvita tehdä. Onko uusin softa? Vie huoltoon.

Eihän ole mitään kalvoa näytön/proximity sensorin päällä?

Oon lätkässyt kalvon näytön päälle, mutta muuten näyttö toimii moitteetta. Täytyy vähän tutkailla. Uusin softa on asennettu.

Nokia puhelimissa on se Nokia Music, jossa taitaa olla jo aikalailla samat toiminnot, joita mikkisofta nyt on jälkijunassa tuomassa.

Nokia puhelimissa on se Nokia Music, jossa taitaa olla jo aikalailla samat toiminnot, joita mikkisofta nyt on jälkijunassa tuomassa.
Microsoftin tuntien tulee vetämään kyllä pohjat paskassa käytettävyydessä jos launtsaa oman musiikkikaupan. On meinaan X-box live jo semmoinen vitun paska ettei mitään. Xboxilla on livessä kuitenkin ihan järjettömästi ihmisiä, eivätkä ne silti ole ton parempaa siitä kehittäneet.

Microsoftin tuntien tulee vetämään kyllä pohjat paskassa käytettävyydessä jos launtsaa oman musiikkikaupan. On meinaan X-box live jo semmoinen vitun paska ettei mitään. Xboxilla on livessä kuitenkin ihan järjettömästi ihmisiä, eivätkä ne silti ole ton parempaa siitä kehittäneet.

Kyllähän ms:llä on jo se zune, jonka kai olisi tarkoitus kilpailla esim. itunesin kautta, mutta en kyllä muista keneltäkään kuulleeni kehuja zunesta...
En tiedä miten sitten menee xbox music vs zune jatkossa. Jotenkin päällekäisiltä tuotteilta tuntuvat näin äkkiseltään.

En mä nyt suuremmin ottanut itse softaan kantaa, linjaukseen vain.

En mä nyt suuremmin ottanut itse softaan kantaa, linjaukseen vain.

Joo, pakkohan niiden on yrittää tuoda jotain, mikä perustelee eron WP 7.8 vs 8 ;)
Itse tosiaan pidän vähän erikoisena tuota musiikkisydeemiä, kun on se zune jo olemassa, mutta kai niillä jotkut hyvät perusteet siihen on.

Jotenkin ihmeellinen tuo Microsoft on softiensa kanssa. En ymmärrä miksi niitä pitää pakottaa jokaiseen windows-kännykkään mukaan. Nytkin omassa luurissa on Nokian karttasofta navigoinnilla, joka toimii hyvin. Sitten on (ilmeisesti) Mikkisoftan oma karttasysteemiä mikä ei löydä yhtäkään kohdetta ja muutenkin tökkii.

Nyt just laitoin lautaukseen Nokian oman softanosto-ohjelman, joka arvosteluiden mukaan hakkaa vakion Marketplacen mennen tullen. Mutta silti näitä kökköjä default-softia on pakko raahata mukana. Tilanne on vähän sama kuin PC-puolen Windows-koneissa, missä oletusselain on heti laatikosta avattua joku Explorerin kikkare.

Tajusin vasta ku sain oman älypuhelimen (Lumia800) ettei noi nykyiset näytöt tosiaankaan toimi hanskat kädessä. Näillä leveyspiireillä luulis Nokian uusien hanskoilla käytettävien näyttöjen olevan kohtuu kova myyntivaltti. Ei tarvii enää nenällä vastailla.

Se ei sinänsä tosin liity Nokiaan mitenkään, toimiiko vai ei. Joissain luureissa näyttö vaan on sattumalta hieman herkempi, ja siten toimii ohuiden hanskojen läpi.

Itse ajattelin ensi talveksi ostaa ihan älypuhelinhanskat, toimii puhelimesta riippumatta. Eli siis esmes:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/47775/dcbrs/Alykasine-sormikkaat-musta-large
http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...rth-Face-Etip-kasineet-iPhone-4-4S-lle-koko-L

En kyllä tiedä miten noi tokat hanskat voi olla "iPhonelle" :lol2: Verkkokauppa keksinyt tekstin ihan itse, valmistaja ei erittele omilla sivuillaan.

Oon lätkässyt kalvon näytön päälle, mutta muuten näyttö toimii moitteetta. Täytyy vähän tutkailla. Uusin softa on asennettu.

Mulla oli samanlainen ongelma heti alkuun kun Lumian ostin, mut ilman kalvoo. Ratkasuna oli huollon kautta uus luuri, jotain häikkää siinä etäisyys sensorissa oli. Näyttö toimi moitteetta myös.

Huomenna tulee W8 myyntiin ja maanantaina ilmeisesti WP8 julkaistaan. Onko kukaan lukenu mitään arvioita WP7.8-päivityksen aikataulusta? Veikkaisin ettei ihan pian oo tulossa. Hyvä jos tän vuoden puolella on päivitys jaossa.

Mediassa puhuttiin tosta monta päivää etukäteen ja myös Nokia varoitti asiasta joten tuon ns. bugin "uhrit" saavat syyttää ihan itseään.

edit: MIKSI ihmiset ovat laittaneet Iltapaskalle noita kommentteja vai mistä helvetistä ne on revitty?

Mediassa puhuttiin tosta monta päivää etukäteen ja myös Nokia varoitti asiasta joten tuon ns. bugin "uhrit" saavat syyttää ihan itseään.

edit: MIKSI ihmiset ovat laittaneet Iltapaskalle noita kommentteja vai mistä helvetistä ne on revitty?

Enpä ollu ite huomannu mitään vaan täytenä yllätyksenä tuli aamulla et olikin kello siirtyny tunnilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom