Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei siinä mitään erikoista pitäisi tarvita tehdä. Onko uusin softa? Vie huoltoon.
Eihän ole mitään kalvoa näytön/proximity sensorin päällä?
Microsoftin tuntien tulee vetämään kyllä pohjat paskassa käytettävyydessä jos launtsaa oman musiikkikaupan. On meinaan X-box live jo semmoinen vitun paska ettei mitään. Xboxilla on livessä kuitenkin ihan järjettömästi ihmisiä, eivätkä ne silti ole ton parempaa siitä kehittäneet.Nokia puhelimissa on se Nokia Music, jossa taitaa olla jo aikalailla samat toiminnot, joita mikkisofta nyt on jälkijunassa tuomassa.
Microsoftin tuntien tulee vetämään kyllä pohjat paskassa käytettävyydessä jos launtsaa oman musiikkikaupan. On meinaan X-box live jo semmoinen vitun paska ettei mitään. Xboxilla on livessä kuitenkin ihan järjettömästi ihmisiä, eivätkä ne silti ole ton parempaa siitä kehittäneet.
En mä nyt suuremmin ottanut itse softaan kantaa, linjaukseen vain.
Oon lätkässyt kalvon näytön päälle, mutta muuten näyttö toimii moitteetta. Täytyy vähän tutkailla. Uusin softa on asennettu.
Mediassa puhuttiin tosta monta päivää etukäteen ja myös Nokia varoitti asiasta joten tuon ns. bugin "uhrit" saavat syyttää ihan itseään.
edit: MIKSI ihmiset ovat laittaneet Iltapaskalle noita kommentteja vai mistä helvetistä ne on revitty?