Max von Laue
Banned
Copy-pastekkin on nykyään niin vanha juttu :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kansioiden ja filujen siirtely ole tätä päivää, nykyään vaan synkataan.
Spotifyn myötä olen kyllä siirtynyt tähän synkkaususkovaisten joukkoon. Kun yhdellä koneella laittaa playlistat järjestykseen niin muissa koneissa ja luureissa päivittyvät samat likimain reaaliajassa ilman mitään USB tai bluetooth-yhteyksiä minkään härvelin välillä. Luurissa ei ole enää yhtään MP3:sta.
Ainakin Windows-koneessa iTunes on ihan suolesta, tai oli ainakin silloin kun omistin iPodin.
Ehkä mulla on kehittymätön musiikkimaku, mutta en mä ole todella puutteeksi kokenut muita kuin Metallican ja Led Zeppelinin. Anyway enää tää ei synkkauksen kannalta haittaa, sillä uudella versiolla voi samalla mekanismilla synkata omalta koneelta löytyviä MP3:ia: eli siis PC:ssä laitat soittolistaan kovolta löytyvän ämpäritiedoston, niin kännykässä sama kappale ilmestyy soittolistaan automaagisesti.joo oishan toi hienoa jos sieltä löytyisi oikeasti muutakin kuin radioiden soittolistat ja pari bonusbiisiä....
Ehkä mulla on kehittymätön musiikkimaku, mutta en mä ole todella puutteeksi kokenut muita kuin Metallican ja Led Zeppelinin. Anyway enää tää ei synkkauksen kannalta haittaa, sillä uudella versiolla voi samalla mekanismilla synkata omalta koneelta löytyviä MP3:ia: eli siis PC:ssä laitat soittolistaan kovolta löytyvän ämpäritiedoston, niin kännykässä sama kappale ilmestyy soittolistaan automaagisesti.
Jep, katso esim. tää video (1:42 eteenpäin)toimiiko toi oikeesti noin nykyään?
Jep, katso esim. tää video (1:42 eteenpäin)
Onko vielä mitään tarkempaa tietoa milloin N8 on kaupan hyllyllä?
Nätti mainos
Itse asiaan, onko mitään virallista tietoa milloin tämä tulee kauppoihin?
Tästäkin ketjusta voisi nämä pari viimeistä sivua modet melkein siirrelle tuonne toiseen ketjuun: http://www.pakkotoisto.com/tietotek...puhelin-joukkotappelu-kaikki-kaikkia-vastaan/