Nokia N8

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kansioiden ja filujen siirtely ole tätä päivää, nykyään vaan synkataan.

joo esim parin biisin synkkaus kaverin koneelta ilman että kaikki omat musat häviää samalla onkin kuin puistossa kävelisi noilla applen vehkeillä....

Spotifyn myötä olen kyllä siirtynyt tähän synkkaususkovaisten joukkoon. Kun yhdellä koneella laittaa playlistat järjestykseen niin muissa koneissa ja luureissa päivittyvät samat likimain reaaliajassa ilman mitään USB tai bluetooth-yhteyksiä minkään härvelin välillä. Luurissa ei ole enää yhtään MP3:sta.

Ainakin Windows-koneessa iTunes on ihan suolesta, tai oli ainakin silloin kun omistin iPodin.

Spotifyn myötä olen kyllä siirtynyt tähän synkkaususkovaisten joukkoon. Kun yhdellä koneella laittaa playlistat järjestykseen niin muissa koneissa ja luureissa päivittyvät samat likimain reaaliajassa ilman mitään USB tai bluetooth-yhteyksiä minkään härvelin välillä. Luurissa ei ole enää yhtään MP3:sta.

Ainakin Windows-koneessa iTunes on ihan suolesta, tai oli ainakin silloin kun omistin iPodin.

joo oishan toi hienoa jos sieltä löytyisi oikeasti muutakin kuin radioiden soittolistat ja pari bonusbiisiä....

joo oishan toi hienoa jos sieltä löytyisi oikeasti muutakin kuin radioiden soittolistat ja pari bonusbiisiä....
Ehkä mulla on kehittymätön musiikkimaku, mutta en mä ole todella puutteeksi kokenut muita kuin Metallican ja Led Zeppelinin. Anyway enää tää ei synkkauksen kannalta haittaa, sillä uudella versiolla voi samalla mekanismilla synkata omalta koneelta löytyviä MP3:ia: eli siis PC:ssä laitat soittolistaan kovolta löytyvän ämpäritiedoston, niin kännykässä sama kappale ilmestyy soittolistaan automaagisesti.

Eilen terassilla viereisessä pöydässä olevalla tyypillä oli oranssi N8. Pakko oli vähän vakoilla, miellyttävän näköinen kapistus ainakin. Todella sulavasti liikku kaikki, mutta sen pitäisikin jo olla default kaikissa uusissa luureissa.

Ehkä mulla on kehittymätön musiikkimaku, mutta en mä ole todella puutteeksi kokenut muita kuin Metallican ja Led Zeppelinin. Anyway enää tää ei synkkauksen kannalta haittaa, sillä uudella versiolla voi samalla mekanismilla synkata omalta koneelta löytyviä MP3:ia: eli siis PC:ssä laitat soittolistaan kovolta löytyvän ämpäritiedoston, niin kännykässä sama kappale ilmestyy soittolistaan automaagisesti.

toimiiko toi oikeesti noin nykyään? jos toimii, pitänee harkita premiumin ottamista taas. aikaisemmin ei ollut mitään järkeä kun parempi valikoima musiikkia omaan makuun tuli olkkariin kävelemällä kuin spotifystä...

kunhan mulla on huono tuuri musiikkimaun kanssa: just se kama jota tulee mieleen etsiä spotifystä kun ei iteltä löydy....mutta spotifystähän löytyy korkeintaan jotain artistin pojan ihme biisejä tai pikkugeetä...

Kirjoitetaan tänne myös vaihteeksi jotain. Noista löytyy tuoreimmat kuvat missä kamerana N8 ja tuntuu, että eteenpäin ollaan menty.

http://www.flickr.com/photos/sheridan01/sets/72157624624896838/
http://www.flickr.com/photos/sheridan01/sets/72157624653731840/

Ovi Store myös tulossa QT pohjalla ja kuulemma toimii jo tässä vaiheessa yhtä liukkaasti kuin natiivisovellukset. Selain tehdään myös uusiksi QTn kanssa.
http://www.allaboutsymbian.com/news/item/11907_Preview_of_new_Ovi_Store_clien.php

Nätti mainos :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis kyllä muutkin tekevät hyviä puhelimia kuin Apple. Paria Android-pohjasta Samsungia (ainakin luulen että merkki oli tämä, näitä uusia kuitenkin) testannut ja ei valittamista. Nokialla sen sijaan on melko surkuhupaisia yrityksiä. Voisi suosiolla lopettaa high end-räpistelyt ja siirtyä kokonaan niihin 5 euron vinku-Intian markkinoile suunnattuihin puhelimiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom