Nokia N8

Mistäs tää perffivertailu on, haluaisin nähdä loputkin enkä vain pientä osaa, ja kuka sen on tehnyt.

mitkä loput? eikö tuossa ole riittävästi dataa prossun ja näyttiksen tehoista? vai onko väärin ilmoitettu kun iPhonessa on noin pienet lukemat?
http://www.glbenchmark.com/tools.jsp?benchmark=glpro

täällä näköjään tää naurettava linja vaan jatkuu entisestään....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitkä loput? eikö tuossa ole riittävästi dataa prossun ja näyttiksen tehoista? vai onko väärin ilmoitettu kun iPhonessa on noin pienet lukemat?

Itekin mielelläni lähteen näkisin tuolle. Aika kovat lukemat saatu Nokialla tuosta ulos, varsinkin GPU:n osalta. Tullaan näkemään komeita pelejä tuolle vielä :pano:

edit: näköjään mobilereviewin foorumeilla oli joku testannut.

Ei nyt kyse ollut siitä että mitkä on iPhonen lukemat tai että ne oli pienemmät, jos jostain on testeja ja arvosteluja on kiva lukea kuka ne on tehnyt ja mitä muuta on testattu ja mitä ne muut osiot sanoo, onhan se hienoa jostain vauhdinmaailmasta lukea testistä vaan et mikä auto kulkee koviten ja tehä päätelmiä sen pohjalta, mut itse haluaisin kattavamman arvostelun, jännä muuten miten puolustelevalle kannalle heitit heti, harmittaako se iPhonen suosio noin paljon?

Ei nyt kyse ollut siitä että mitkä on iPhonen lukemat tai että ne oli pienemmät, jos jostain on testeja ja arvosteluja on kiva lukea kuka ne on tehnyt ja mitä muuta on testattu ja mitä ne muut osiot sanoo, onhan se hienoa jostain vauhdinmaailmasta lukea testistä vaan et mikä auto kulkee koviten ja tehä päätelmiä sen pohjalta, mut itse haluaisin kattavamman arvostelun, jännä muuten miten puolustelevalle kannalle heitit heti, harmittaako se iPhonen suosio noin paljon?

Jos testissä on testattu mikä auto kulkee nopeiten ja sen perusteella tehty päätelmä, että auto x on nopein niin mitä dataa sinä vielä siihen haluat? :D Pelottaako sua se, että Nokia tekiskin paremman puhelimen kuin iPhone?

http://www.glbenchmark.com/compare....D1=Apple iPhone 3G S&D2=Samsung i8910 OmniaHD

Tosta linkistä tulee omniaHDn ja iPhonen koko vertailu, kun ei ole siivilöity vaan osaa siitä niin eivät kauhean tasaisilta näytä, tästä syystä olisi hyvä nähdä myös se nokian koko testitulos, sitä ei tuolla sivuilla kuitenkaan mistään löydy ei n900sen eikä n8sin osalta, linkittäkäähän sitten kun tulevat, on kiva nähdä onko nokia saanut kuinka paljon potkua enemmän kuin vuoden vanhassa iPhonessa on, noihin vuoden vanhoihin nokioihin kun vertaa tuota iPhonea niin jalkoihinhan noi nokiat jäävät :P

Jos testissä on testattu mikä auto kulkee nopeiten ja sen perusteella tehty päätelmä, että auto x on nopein niin mitä dataa sinä vielä siihen haluat? :D Pelottaako sua se, että Nokia tekiskin paremman puhelimen kuin iPhone?

Jos olen ostamassa autoa, niin en luota naapurin päätelmään että auto X on paras koska se sattuu kulkemaan nopeimmin, kyllä mä siihen omaan ostopäätökseeni sisällytän vähän muitakin juttuja, ja jos esim vertailussa yksi auto kulkee 330 km/h ja kuluttaa 40l/100km ja toinen kulkee 325km/h ja kuluttaa 20l/100km niin siinäkin on jo iso ero vaikkei nopeudessa olekkaan, tämä nyt on vain karrikoitu esimerkki, mutta aika pelkistetty on testikin joka ilmoittaa noin 50 eri testitulosta, ja niistä tänne linkataan 10 kohtaa.. Siinä rupeaa aina haisemaan se että tuodaan esille vain tiettyä puhelinta kun raavitaan testistä vain tietyt osat. Kai se nyt on selvää ihan kaikille, ja kuten sanoin ei mua häiritse jos Nokia tekee paremman puhelimen kuin Apple, yllättyisin vaan jos katsoo mitä ovat tähän asti saaneet aikaan.

Jos olen ostamassa autoa, niin en luota naapurin päätelmään että auto X on paras koska se sattuu kulkemaan nopeimmin, kyllä mä siihen omaan ostopäätökseeni sisällytän vähän muitakin juttuja, ja jos esim vertailussa yksi auto kulkee 330 km/h ja kuluttaa 40l/100km ja toinen kulkee 325km/h ja kuluttaa 20l/100km niin siinäkin on jo iso ero vaikkei nopeudessa olekkaan, tämä nyt on vain karrikoitu esimerkki, mutta aika pelkistetty on testikin joka ilmoittaa noin 50 eri testitulosta, ja niistä tänne linkataan 10 kohtaa.. Siinä rupeaa aina haisemaan se että tuodaan esille vain tiettyä puhelinta kun raavitaan testistä vain tietyt osat. Kai se nyt on selvää ihan kaikille, ja kuten sanoin ei mua häiritse jos Nokia tekee paremman puhelimen kuin Apple, yllättyisin vaan jos katsoo mitä ovat tähän asti saaneet aikaan.

Niin, ihmiset varmasti pelkästään tuon testin perusteella tekisivätkin ostopäätöksensä puhelimen suhteen :D Vain yksi vertailu muiden joukossa, miksi et sitä ymmärrä? :D

Itse en tuosta testistä tiedä sen enempää, mutta olisiko nuo tietyt kohdat niitä tärkeimpiä? Voisiko olla näin? Jos kaikki turhat kohdat olisi laitettu tuohon, niin olisiko se hieman epäselvä asiasta ei niin kovin paljoa tietävälle?

Ai ei 10 kohtaa riitä puhelimen nopeuden selvittämiseksi?
Mä en ymmärrä minkään tuon testituloksen arvon tärkeyttä puhelimen käytön kannalta.

Itse luotan siihen, että nykyään kaikki uudet puhelimet on riittävän nopeita. Ei puhelinta minkään GLBencmarkin arvojen perusteella osteta, vaan ihan muiden juttujen takia.
Turhahan puhelimeen on pultata Nvidia Geforce GT99999 ja Core Quadia, jos sillä kuitenkin veivataan käyttistä jossa nyt ei kovin paljon raskautta kuitenkaan ole. Syö akkuakin.
En minä ainakaan näe itseäni pelaamssa Doom nelosta 4" kosketusnäytöltä?

18161448.jpg

Miksi Japi kirjoittaa N8 ketjuun vaikka on niin vakuuttunut Nokian huonoudesta. En mä ainakaan tekniikan maailmasta mitään Skoda testejä lue, kehuisivat vaikka kuinka paljon :D

Miksi Japi kirjoittaa N8 ketjuun vaikka on niin vakuuttunut Nokian huonoudesta. En mä ainakaan tekniikan maailmasta mitään Skoda testejä lue, kehuisivat vaikka kuinka paljon :D

Halusin kysyä testin loppuosasta mistä se löytyy ilmeisesti oli tuomittavaa käytöstä kysyä loppu osaa testistä, en kyllä ymmärrä miksi, ja mistä sitä tietää mitkä 10 kohtaa testistä ovat ratkaisevampia kellekkin, itse haluan tutustua mielummin koko pakettiin kuin ennalta valittuihin parhaisiin paloihin, jokainen tottakai tyylillään.

poistun takavasemmalle sillä nähtävästi olen ainoa joka sen koko testin haluaa nähdä.

Halusin kysyä testin loppuosasta mistä se löytyy ilmeisesti oli tuomittavaa käytöstä kysyä loppu osaa testistä, en kyllä ymmärrä miksi, ja mistä sitä tietää mitkä 10 kohtaa testistä ovat ratkaisevampia kellekkin, itse haluan tutustua mielummin koko pakettiin kuin ennalta valittuihin parhaisiin paloihin, jokainen tottakai tyylillään.

poistun takavasemmalle sillä nähtävästi olen ainoa joka sen koko testin haluaa nähdä.

Heheh, ei sua kuule aikuisten oikeasti kiinnosta selvittää kuinka hyvä oikeasti N8 on verrattuna Iphoneen. Älä yritä. Nokia on paska ja sillä hyvä :D

Halusin kysyä testin loppuosasta mistä se löytyy ilmeisesti oli tuomittavaa käytöstä kysyä loppu osaa testistä

Et tuota testiä löydä mistään, protoa oli testannut joku testikäyttäjä. Varauksella siis kannattaa suhtautua tuohon testiin.

Kai se nyt on selvää ihan kaikille, ja kuten sanoin ei mua häiritse jos Nokia tekee paremman puhelimen kuin Apple, yllättyisin vaan jos katsoo mitä ovat tähän asti saaneet aikaan.

No jos halutaan mitata puhelimen hyvyyttä tuollaisen testin perusteella, melkein mikä tahansa nyrkkipaja pystyy tekemään puhelimen, joka on parempi kuin Applen uusin tuotos.

mä niin näin tän kaiken jo ennalta :D

juuri siksi vähän mehiläispesää törkkäsinkin. viihdettä kansalle.

Eipä noita prossuja ja näytönohjaimia ole niin paljoa markkinoilla, että kannattaisi alkaa tehomittauksia katseleen.
Snapdragon on tämän hetken kiistatta paras suoritin ja sitä käyttääkin suurin osa valmistajista.
Moni kännykkävalmistaja on alikellottanutkin prossuja.

Näyttää aivan Nokian yritykseltä numero 4563 saada joku järkevä kilpailija iPhonelle. Ruma ainakin oranssina.

Itselle ainakin täysin irrelevanttia saako akun vaihdettua. Miksi haluaisin vaihtaa. Kunhan näyttää hyvältä ja TOIMII JA SULAVASTI niin kaikki on hyvin. Tuo sulavasti toimiminen ja käyttömukavuus ovat olleet nuo Nokian ongelmat. Tekisivät sellaisen sen vanhan Zippo-puhelimen designilla neliskanttisen harjattua alumiinia olevan ohuen luurin niin se olisi siinä.

Oranssi on just hieno.

Mutta oikeassa olet että symppari 3 tai ei, käytettävyys ratkaisee kapulan kohtalon spekseistä huolimatta...

miinuksena tuossa on se että 2.5" kovot ei taida pyörähtää ilman ulkoista virtalähdettä käyntiin. mutta jos kovossa on oma virtalähde niin sit toimii.

Huono feature, ihmiset menee sekasin tosta. "missä on mun pläylistat :( "

Ei kansioiden ja filujen siirtely ole tätä päivää, nykyään vaan synkataan.

Huono feature, ihmiset menee sekasin tosta. "missä on mun pläylistat :( "

Ei kansioiden ja filujen siirtely ole tätä päivää, nykyään vaan synkataan.

Ehkä olen sitten kehityksestä jäljessä ja kaukana nykypäivästä, mutta mua ainakin vitutti itunesin kanssa huoraaminen kun omistin iPhonen. Jos esim. joltain kaverin koneelta halusin biisejä saada puhelimeen, olis pitänyt itunes asentaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom