Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kehuin jo tossa ylempänä, sori. Mut Envy on puhunut, kukaan ei nyt kehu yhtään Nokialaisella otettua kuvaa.Juu, ja älkää vaan kehutko yhtäkään Nokialaisella otettua kuvaa.
Olet saanut jo pitkään hyödyn puhelimista, sillä kyllä viimeisen parin vuoden aikana on alkanut kamerapuhelimet olemaan sillä tasolla, ettei tartte alkaa mitään pokkaria mukana kantaa. Eli ovat olleet jopa printtikelpoisia jos nyt nykyaikana kukaan enää varsinaisesti printtailee kuvia. Webbikuvissa marginaalit alkaa olemaan melkoisen pienet, eli niissä ei uusimmissa puhelimissa eroa hirveämmin huomaa. Järjestelmäkameroihin taas eron huomaa hyvinkin äkkiä syväterävyyksien johdosta, mutta puhelinten välinen ero on pieni. Spekseissä voi olla eroa hurjastikin, mutta vaikka nyt joku puskisi ulos 50 megan kamerakännykän, niin enpä usko, että se kuva kummoiselta näyttäisi Nokian vieressä.Otetaan esimerkiksi meikäläisen kaltainen "kuvaaja".
Mä otan harvoin kuvia, lähinnä jossain lomareissuilla tms. Mun ottamista kuvista ehkä 1/50 on niin hyvä, että sen kehtaa julkisesti näyttää.
Saisinko siis mitään hyötyä tuollaisesta 808:sta? Mielestäni saisin, ei se mun kuvien taiteellinen puoli siitä paranisi, mutta ne harvat onnistuneet otokset näyttäisi entistä paremmilta.
Mä kehuin jo tossa ylempänä, sori. Mut Envy on puhunut, kukaan ei nyt kehu yhtään Nokialaisella otettua kuvaa.
Itse näkisin paremman kameran hyödyt niinkin, että kun olosuhteet eivät ole optimaaliset, paremmalla kameralla kuvista onnistuu ehkä 2-3/50. Ja kuten sanoit, se yksi, joka olisi onnistunut huonommallakin raudalla, näyttää vieläkin paremmalta.Otetaan esimerkiksi meikäläisen kaltainen "kuvaaja".
Mä otan harvoin kuvia, lähinnä jossain lomareissuilla tms. Mun ottamista kuvista ehkä 1/50 on niin hyvä, että sen kehtaa julkisesti näyttää.
Saisinko siis mitään hyötyä tuollaisesta 808:sta? Mielestäni saisin, ei se mun kuvien taiteellinen puoli siitä paranisi, mutta ne harvat onnistuneet otokset näyttäisi entistä paremmilta.
Saisi tulla myyntiin jo. Tässä uusi mainos:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x4bN0ZXR2rs#!