NOKIA 7650 kuvat e-mailiin.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Ikä
43
Eli vaikka olen tilannut asetukset niin puhelin ei lähetä niitä kuvia sähköpostiin. Sanokaa nyt joku tarkasti miten ne asetukset tulee olla?:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helppoa neuvoa, kun et kertonut edes kyseessä olevaa operaattoria. Ehkä kannattaisi soittaa asiakaspalveluun ja kysyä? Wap-asetukset ei mulla ainakaan toiminut ennen kuin sammutin puhelimesta virrat. Oletko kokeillut sammuttaa luuria?

Originally posted by Tomi
Helppoa neuvoa, kun et kertonut edes kyseessä olevaa operaattoria. Ehkä kannattaisi soittaa asiakaspalveluun ja kysyä? Wap-asetukset ei mulla ainakaan toiminut ennen kuin sammutin puhelimesta virrat. Oletko kokeillut sammuttaa luuria?

Sonera ja on se luuri ollut pois päältäkin.

Originally posted by Kipi I
Eli vaikka olen tilannut asetukset niin puhelin ei lähetä niitä kuvia sähköpostiin. Sanokaa nyt joku tarkasti miten ne asetukset tulee olla?:wall:
Lähetätkö sähköpostina vai multimediaviestinä sähköpostiosoitteeseen? Ainakin tuo jälkimmäinen pitäisi toimia ihan tosta vaan. Lähetät mms-viestin normaalisti, paitsi vastaanottajan gms-nron sijaan valkkaat osoitekirjasta ko. henkilön emaili-osoitteen.

Eikä muuta.
badger.gif

Ok.

1. Avaa viestit-kansio
2. Viestiasetukset
3. Multimediaviestit
4. Yhteysasetukset
5. Muokkaa multimedia-asetuksia

Mulla on tällä tavalla:

Asetusryhmän nimi: esim Sonera MMS
Aloitussivu: http://mms.sonera.fi:8002/
Yhteystyyppi: jatkuva
Siirtotie: GPRS
GPRS-yhteysosoite: wap.sonera.net
IP-osoite: 195.156.25.33
Tallennustapa: Normaali
Käyttäjätunnus:
Salasana:

Pitiköhän tuossa olla lisäksi sitten jonkinmoinen data/wap-palvelu käytössä, että pystyy lähettämään viestit maileihin? En muista...

Re: Re: NOKIA 7650 kuvat e-mailiin.

Originally posted by foobari
Lähetätkö sähköpostina vai multimediaviestinä sähköpostiosoitteeseen? Ainakin tuo jälkimmäinen pitäisi toimia ihan tosta vaan. Lähetät mms-viestin normaalisti, paitsi vastaanottajan gms-nron sijaan valkkaat osoitekirjasta ko. henkilön emaili-osoitteen.

Eikä muuta.
badger.gif

Joo toi multimedia homma toimas. Oona aina yrittäny lähettää vaan sähköpostina. :worship:

Originally posted by Kipi I

"Klassinen" conffausvirhe puhelimien sähköposteja virittäessä on käyttää lähettävänä palvelimena jotain muuta kuin käytössä olevan operaattorin smtp-palvelinta, jolloin posti ei lähde ja ruudulle pukkaa erroreita. Eli esimerkiksi vaikka omat sähköpostit tulisivatkin muualta, vaikkapa Soneraa käyttävässä luurissa lähteväksi palvelimeksi inet.smtp.fi...
En tiedä onko tuosta sinun tapauksessa kyse, mutta yllättävän monella olen tuollaiseen törmännyt.

:offtopic: pidin aiemmin kamerapuhelimia täysin humpuukina, mutta ensimmäisen juopottelureissun jälkeen tajusi kuinka loistavia pelejä ne onkaan :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom