Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fiksu vastaus :thumbs:Originally posted by HooEee
Ei mitään hajua. Mulla on 6100:thumbs:
Originally posted by Tomi
Helppoa neuvoa, kun et kertonut edes kyseessä olevaa operaattoria. Ehkä kannattaisi soittaa asiakaspalveluun ja kysyä? Wap-asetukset ei mulla ainakaan toiminut ennen kuin sammutin puhelimesta virrat. Oletko kokeillut sammuttaa luuria?
Lähetätkö sähköpostina vai multimediaviestinä sähköpostiosoitteeseen? Ainakin tuo jälkimmäinen pitäisi toimia ihan tosta vaan. Lähetät mms-viestin normaalisti, paitsi vastaanottajan gms-nron sijaan valkkaat osoitekirjasta ko. henkilön emaili-osoitteen.Originally posted by Kipi I
Eli vaikka olen tilannut asetukset niin puhelin ei lähetä niitä kuvia sähköpostiin. Sanokaa nyt joku tarkasti miten ne asetukset tulee olla?:wall:
Originally posted by foobari
Lähetätkö sähköpostina vai multimediaviestinä sähköpostiosoitteeseen? Ainakin tuo jälkimmäinen pitäisi toimia ihan tosta vaan. Lähetät mms-viestin normaalisti, paitsi vastaanottajan gms-nron sijaan valkkaat osoitekirjasta ko. henkilön emaili-osoitteen.
Eikä muuta.
Originally posted by Kipi I
Eli vaikka olen tilannut asetukset niin puhelin ei lähetä niitä kuvia sähköpostiin. Sanokaa nyt joku tarkasti miten ne asetukset tulee olla?:wall: