Nokia 6610i

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wikke
  • Aloitettu Aloitettu
Niinkuin joskus aikasemmassakin threadissa sanoin on noiden puhelimen kanssa tullu kikkailtua ja useampi kymmenen mallia ollu aina jonkun viikon tai kuukauden käytössä..

Edellinen oli 7610, mutta nyt päätin tyytyä ihan perusluuriin ja lopettaa hölmöilyn luurien kanssa ja ostin 6100 :)

3200 joku kysyi, mun mielestä ihan ok puhelin. Kamera nyt ei kummonen ole, ja puhelin hieman "lelun" tuntunen/näkönen. Ehkä näppäimistö ja värikkäät kuoret sen tekee..hmm.. Mutta ihan hyvä käyttää ja näppiskin yllättävän hyvän tuntunen muutaman päivän käytön jälkeen.

Tomin kanssa siitä samaa mieltä että 6100 tällä hetkellä tosi hyväntuntunen nokialainen. Pieni, tarvittavat toiminnot ja tyylikäs. Siis jos nyt puhutaan series 40 luureista. Eipä ole Nokia vielä tainnut julkasta pientä ja tyylikästä series 60 luuria..harmi sinänsä...

6610i ei jotenkin ole yhtää säväyttäny, en tiiä miksi... :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dopey sanoi:
Noksu on siirtynyt joka mallissa tuohon PopPorttiin, joten headsetit ja kaapelit toimii edelleen vaikka konetta vaihtaisi myöhemmin toiseen.

Kun olet Nokialla töissä, niin miksikäs ei 6600-mallissa ole tuota PopPort-juttua vaan siirtäminen pitää hoitaa Bluetoothilla? Se on nyt tässä vähän ihmettänyt, vaikka nuo 6610 ja 6600 on aika saman ikäisiä.

Kride sanoi:
Muista kohdista en tiedä, mutta ei ainankaan kuvia. Käsittääkseni ne on liian isoja infrapunalla lähetättäväksi. Kalenterimerkinnät ja käyntikortit ei tuota ongelmia, niin kuin sanoit.
Ei kai ne liian isoja ole, mutta jostain syystä tuota ominaisuutta ei vain tueta... Infralla voi kyllä tietokoneelta siirrellä kuvia, soittoääniä ja java-pelejä.

Dopey sanoi:
Etukäteisvaroitus: oon Noksulla hommissa joten mielipiteet eivät ole kovin objektiivisia vaikka yrittäisinkin.

Joku kommentoi, että Noksun kapulat on sikarumia. Puoli vuotta sitten olisin ollut samaa mieltä ja vielä lisännyt, ettei niissä toiminnallisestikaan juuri eroja ole.

Jep, olit oikeassa, et todellakaan ollut objektiivinen. Millon mahtaa Nokia tehdä ekan oikeasti (ei vain Nokialaisten mielestä) hyvännäköisen läppäpuhelimen? Ominaisuuksiltakaan Nokiat on aivan huippua, mutta mikä se on että ne ominaisuudet onnistutaan pakkaamaan helvetin rumaan designiin. Nokian teolliset muotoilijat, kattokaas huvikseen Samsungin, Motorolan ja Sony-Ericssonin läppämalleja. Näette minkälainen puhelimen pitää olla.

SniffDaddy sanoi:
Jep, olit oikeassa, et todellakaan ollut objektiivinen. Millon mahtaa Nokia tehdä ekan oikeasti (ei vain Nokialaisten mielestä) hyvännäköisen läppäpuhelimen? Ominaisuuksiltakaan Nokiat on aivan huippua, mutta mikä se on että ne ominaisuudet onnistutaan pakkaamaan helvetin rumaan designiin. Nokian teolliset muotoilijat, kattokaas huvikseen Samsungin, Motorolan ja Sony-Ericssonin läppämalleja. Näette minkälainen puhelimen pitää olla.

Täysin samaa mieltä. Varsinkin nokian 7200 oli aika pohjanoteeraus MUN mielestä muotoilun puolesta. Varsinkin Samsungilla ja Motorolalla muotuilu hieman eritasolla.. Tosin, makuasioita nämäkin, eli ei muuta kun kiistelemään vaan. :)

SniffDaddy sanoi:
Nokian teolliset muotoilijat, kattokaas huvikseen Samsungin, Motorolan ja Sony-Ericssonin läppämalleja. Näette minkälainen puhelimen pitää olla.

En ole nokian teollinen muotoilija, mutta mikäs noissa on muka hyvän näköistä? Heitä vaikka yksi malli (ei sgh-700jotain, se on oikeasti fiksun näköinen puhelin).

Relg sanoi:
Täysin samaa mieltä. Varsinkin nokian 7200 oli aika pohjanoteeraus MUN mielestä muotoilun puolesta. Varsinkin Samsungilla ja Motorolalla muotuilu hieman eritasolla.. Tosin, makuasioita nämäkin, eli ei muuta kun kiistelemään vaan. :)

Itsellä Samsung E700 ja on sievä kuin sika pienenä. Olen kyllä melkoinen teknofriikki, mutta pitää sen puhelimen olla myös semmonen, että sitä kehtaa katellakin. Makuasioitahan nämä toki ovat.

D.Yates sanoi:
En ole nokian teollinen muotoilija, mutta mikäs noissa on muka hyvän näköistä? Heitä vaikka yksi malli (ei sgh-700jotain, se on oikeasti fiksun näköinen puhelin).

Käys kattoo huvikseen vaikka Samsungin saitilta puhelimia.

SniffDaddy sanoi:
Itsellä Samsung E700 ja on sievä kuin sika pienenä. Olen kyllä melkoinen teknofriikki, mutta pitää sen puhelimen olla myös semmonen, että sitä kehtaa katellakin. Makuasioitahan nämä toki ovat.

E-700 ja E-710 on nättei, varsinkin kun läppä on kiinni. Avattuna ei ihan niin näyttävä. Myös vanhempi s300m on mun mielee, vielä E-700 pienempikokonen ja tosi hieno.

Viime talvena kun nykyisen exäni tapasin baarissa niin ekana aamuna tuli ainakin jotaa positiivista kommenttia,nimittäin hienosta puhelimesta kun oli Sampan s300m pöydällä. :D

SniffDaddy sanoi:
Nokian teolliset muotoilijat, kattokaas huvikseen Samsungin, Motorolan ja Sony-Ericssonin läppämalleja. Näette minkälainen puhelimen pitää olla.
Oujee, Frank Nuovo ja kumppanit ovat varmasti varsinaisia Pakkis-addikteja ja näkevät tämän viestin. :hyper:

Minä taas olen ihmetellyt, että eikö muut kuin nokialaiset osaa tehdä kännykkää jossa ei ole antennia. Moni samsung ja motorola ois varteenotettava vaihtoehto mutta se fuckin antenni, ei voi käsittää. No okei onhan niillä anteennittomia puhelimia mutta Nokialla melkein kaikissa on se sisäänrakennettu antenni. :rock: Itse olen nyt katsellut vähän aikaa uutta puhelinta ku tuo nykyinen on aivan surkea (siemens cf62). Tällainen puhelin olisi tällähetkellä unelma peli: pieni, hyvä kamera, puhelin, fm-radio, mp3-soitin, teksti- ja multimediaviestit, kello ja herätyskello ja ei antennia (siis ulkoista) muuta en pyydä, mutta ku ei löydy niin ei löydy. Tuo Samsung sgh-e800 vois olla ihan jees, mut siinä ei ole noita soittimia.

SniffDaddy sanoi:
Käys kattoo huvikseen vaikka Samsungin saitilta puhelimia.

Niin? Siellä on se ok:n näköinen e710. Muut on tuttua tylsää klämshelliä, joissa kaiken huippuna törröttää joku fakin' antenni.

Ei sillä että nokialaiset olis mitenkään fiksumman näköisiä.

D.Yates sanoi:
Niin? Siellä on se ok:n näköinen e710. Muut on tuttua tylsää klämshelliä, joissa kaiken huippuna törröttää joku fakin' antenni.

Ei sillä että nokialaiset olis mitenkään fiksumman näköisiä.

Niinpä niin. Mielipiteitähän nämä kaikki ovat. Jotkut varmaan tykkäis vieläkin Mobira Unbeliavable Heavyweight Outhouse Cityman 5000:sta.

Paino: tonni
Ulkonäkö: reijo

SniffDaddy sanoi:
Jotkut varmaan tykkäis vieläkin Mobira Unbeliavable Heavyweight Outhouse Cityman 5000:sta.
Tollanen olis muuten kova...

Kride sanoi:
Kun olet Nokialla töissä, niin miksikäs ei 6600-mallissa ole tuota PopPort-juttua vaan siirtäminen pitää hoitaa Bluetoothilla? Se on nyt tässä vähän ihmettänyt, vaikka nuo 6610 ja 6600 on aika saman ikäisiä.
Vaikka pari luuria tulee samaan aikaan kauppoihin ei tarkoita, että ne olis aloitettu samaan aikaan. Uusissa S60-mailleissa on PP.

SniffDaddy sanoi:
Arvasin että tällaista kuraa tulee kun tunnustaa, missä on duunissa. Jos oikeasti firma noudattas sun neuvoa, niin vuoden, parin päästä olisit kuorossa vinkumassa, että "tää fidun romupaska on ihan samannäköne ku mitä nakkilalla oli jo vuonna kivi ja miekka..."

Mun mielestäni 7270, 6260 ja 6170 on hyvännäköisiä ja läpsyttimiä ovat kaikki, mutta ehkä mulla vaan on liian sinivalkoiset linssit.

Toi nokian kaapeli on ihan jaska ei toiminu mun konees vaiks kaiken piti olla kunnos ja muillaki on sen kans ollu ongelmii.Ne on aika epävarmoi oman kokemuksen mukaan siis.
6610 on todellaki huonosti muotoiltu toi näyttö ku siihen o tullu melkein koko näytön pitunen kulunu ura,joka tuli siihen about yhes kuukaudes, ei noi käyny 6210:ssa.

Toi nokian kaapeli on ihan jaska ei toiminu mun konees vaiks kaiken piti olla kunnos ja muillaki on sen kans ollu ongelmii.Ne on aika epävarmoi oman kokemuksen mukaan siis.
6610 on todellaki huonosti muotoiltu näyttö ku siihen oli tullu melkein koko näytön pitunen kulunu ura yhes kuukaudes, ei noi vaan käyny 6210:ssa, jota käytin parivuotta ilman ongelmii.
Julkasis nokiakin vaan simpukoit ja paremmin muotoiltuina kuin nuo nykyiset nii ei olis halui vaihtaa puhelint toiseen merkkii.

Dopey sanoi:
Porukat täällä valittelee myös että toi kamera on turha ja siitä ei kannata maksaa. Oikeasti noi kuvaviestit avaa ihan uuden kanavan tehdä vaikka mitä jäynää, kunhan vaan yleistyvät vielä vähän. On meidän perheessäkin digikamera mutta on ihan eri juttu voida ottaa kuva, lähettää se samantien ja 30 sekuntia myöhemmin vaimo näkee saman jutun vaikka toisessa maanosassa. Veikkaan, että kuvaviestit on parin vuoden päästä kuin tekstarit nyt, heikkoa tekee jos ei voi osallistua.

Aivan! Omastakin mielestä puhelimessa tulisi olla kamera sillä se on huomattavasti useammin mukana kuin digikamera.

-- Wikke

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom