Nokia 6610i

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wikke
  • Aloitettu Aloitettu
Olen harkinnu jo pitemmän aikaa ostaa Nokian 6610i:in. Minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä luurista? Onko ollut ongelmia? Mitä hyvää? Mitä huonoa?
Hinta on omasta mielestä ainakin hieman korkeahko (280€ suositushinta) tosin keskihinta taitaa pyöriä siinä 220-260€
Mitä muita puhelimia voisitte suositella samaan hintahaarukkaan?

-- Wikke

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole käyttökokemuksia,mutta eilen kattelin semmoista.Ihan siistin näköinen puhelin,voisi melkein sanoa että hyvä perusluuri.Kamera löytyy myös,mutta ei mikään häävi.Mut kaippa kuvista puhelimen näytöllä jotain selvääkin saa.
230-240 taitaa olla nyt yleinen hinta,mut tulee varmaan kohta tippumaan...

Ostin tiistainan kyseisen puhelimen. En ole kauheasti kerennyt kokeilemaan, mutta ihan hyvältä vaikuttaa. Aika peruskännykkä. Itte tykkään. Kamera ei ole mikään ihmeellinen, mutta itselle kännykän kameraksi riittävä. Muusta en oikein osaa vielä sanoa.

pyh. ei peruspuhelin maksa yli 200e.
3210 voisi olla perusluuri

Nyt menee hieman :offtopic:, sillä itse olen harkinnut ostavani 3200-luuria. Hinta olisi 189 euroa, mutta mietityttää onko tuo kelpo puhelin. Onkohan jollain kokemuksia tuosta.

Mulla on ollut 6000 sarjan luureja jo pitkään, ensin oli 6110, sitten 6150 ja nyt 6210, tähän nykyseen olen ollut tyytyväinen ja syksyllä se onkin jo palvellut 3 vuotta. En oo sitä aatellu vaihtaa, ennenkuin tulee pakko. Eli onkos mitään 6000 sarjan puhelimia missä ei ois jotain turhaa kameraa? ei nimittäin kiinnostas maksaa turhia mistään paskasta kamerasta. Digikamerat on erikseen.

Timba79 sanoi:
Eli onkos mitään 6000 sarjan puhelimia missä ei ois jotain turhaa kameraa? ei nimittäin kiinnostas maksaa turhia mistään paskasta kamerasta. Digikamerat on erikseen.

Minulla on Nokia 6610, jonka ostin tuossa muutamia kuukausia sitten, kerrassaan mainio puhelin. Ei mitään minulle turhaa mutta silti löytyy kaikki ominaisuudet, javat, ohjelmat, netti, sähköposti, faxi, kunnon kalenteri (arvostan suuresti), ja esim. radio on mukava lisä tylsinä hetkinä.

Tässä linkki puhelinmallin kotisivulle.

Hinta ei päätä huimaa varmasti tällä hetkellä, arvioisin 200 EUR alaspäin.

Paras ostos hinta-laatusuhteeltaan tällä hetkellä Nokian malleista on mielestäni 6100. Maksaa uutena 199 €. http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/6100/

6610 on melkein sama luuri, mutta maksaa n. 20 euroa enemmän kuin 6100. 6610:ssa on radio, mutta kuka perkele sitä kuuntelee. 6610i:ssä todellakin on kamera, mutta so what, oikealla digikameralla saa oikeita kuvia.

Tomi sanoi:
6610:ssa on radio, mutta kuka perkele sitä kuuntelee.

Itse asiassa tiedän aika montakin jotka sitä kuuntelee aika paljonkin. Ite en, vaikka mulla toi 6610 onkin. Kaikin puolin olen ollu tyytyväinen, eikä mitään vikojakaan ole löytynyt.

:offtopic: mutta onko noihin kännyköihin mahdollista ladata koneelta mp3, sellaasen mä sitte kyllä kävisin hakemassa ku entinen on sellaanen rupu että...

abine sanoi:
:offtopic: mutta onko noihin kännyköihin mahdollista ladata koneelta mp3, sellaasen mä sitte kyllä kävisin hakemassa ku entinen on sellaanen rupu että...
Tottakai!
Mut ei kyl mihinkään 6610i puhelimeen!

Sisyfos sanoi:
Nyt menee hieman :offtopic:, sillä itse olen harkinnut ostavani 3200-luuria. Hinta olisi 189 euroa, mutta mietityttää onko tuo kelpo puhelin. Onkohan jollain kokemuksia tuosta.

Ostin tuon puhelimen vaimolle pari viikkoa sitten. Puhelimessa on yllättävän paljon hyviä ominaisuuksia tuohon hintaan kuten radio jota vaimo kuuntelee juoksu ja luistelu lenkeillä. Jos minulla ei olisi Nokian 3650:stä niin ostaisin itsellenikin tuon luurin. Lisätietoa puhelimesta www.nokia.fi puhelimet.

Mul on kans toi 6610, ihan hyvä puhelin, kerran on tosin käynnyt jo huollossa, ku sammuili itestään, mutta sen jälkeen(10kk) on toiminut moitteettomasti, onhan se tosin tollanen aika heppoisen olonen, mutta hyvin on kestänyt kymmenet lattialle tippumiset.

Tuo on sama kuin 6610, mutta siinä vain on kamera(johon tuo i-lisäke viittaa). 6610 tosiaan on todella hyvä puhelin, varmasti paras valinta tällä hetkellä, vaikka onkin vähän hintava. Kamerasta ei välttämättä kannata maksaa, mutta ei se kyllä paljoa enempää kameran kanssa maksakaan.
Miinuspuolia noissa 6610-malleissa on huonosti suunniteltu lasi. Tuo esillä oleva lasi menee turhan helposti paskaksi, että tuota pitää käsitellä silkkihansikkain. Tosin tuonkin pulman saa ratkottua ostamalla uudet kuoret, jotka ei nyt ihan niin hirveästi maksa, ellei tarvitse vaihtaa viikottain.

3510i on mun mielestä huono ostos. Iso kooltaan, kömpelö ja värinäyttö on erittäin huonolaatuinen ja pieni. Edelleenkin mielestäni 6100:ssa on se paras hinta-laatusuhde tällä hetkellä, 199 euroa.

Itselleni ostin just n-gagen. Se on aik hauska leikkikalu... :) Voip katella leffoja ja kuunnella mp3:sia. Hinta ei päätä huimannut 99e! Tässä on nimittäin hinta-laatusuhde kohdallaan omasta mielestäni. Missä muussa puhelimessa olis samat toiminnot näin halvalla hinnalla?

Sain just töistä Nokian 6230 käyttöön ja tuntuu ihan OK puhelimelta. Ensimmäisethän vedettiin pois markkinoilta viallisen softan takia :yllätys:

HaRaXz sanoi:
Itselleni ostin just n-gagen. Se on aik hauska leikkikalu... :) Voip katella leffoja ja kuunnella mp3:sia. Hinta ei päätä huimannut 99e! Tässä on nimittäin hinta-laatusuhde kohdallaan omasta mielestäni. Missä muussa puhelimessa olis samat toiminnot näin halvalla hinnalla?

Tuo on kyllä halpa hinta siitä vehkeestä! 6230 olisi kova vehjes, mutta pikkasen tyyris. Joku kysyi 3200:sta, ihan asiallinen peruspuhelin, jos näppäimistö ei haittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom