Nokia 6600 omistajia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pauln
  • Aloitettu Aloitettu
Olen aikeissa ostaa kyseisen puhelimen ja ajattelin kysäistä jos palstalla olisi 6600 omistajia niin voisi kertoa kokemuksia ja jos olisi koneella puhelimella otettuja kuvia voisi laittaa näytille niin näkisi kameran laadun?
Ja jos joku tietäisi nettisivuja joilla olisi arvosteluja kyseisestä luurista niin laittaisi linkin?

:haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mä muuta siitä tiedä, mutta jos joku laulaa baarissa karaokea tai dj käyttää sekundavehkeitä, ne voi kätevästi sammuttaa sillä kaukosäädinsoftalla mikä siinä on. :lol2:

Ostin tuossa viime viikolla juurikin kyseisen puhelimen. Gigantista ostin kun 474e kun sain hintatakuulla. Jälkeenpäin sain kuulla että hintatakuun ei pitäis koskea puhelimia mutta hyvä näin.

Kännykkään olen ollut erittäin tyytyväinen. Se on juuri sitä mitä siltä kaipasin. Päätin ostaa 6600:n koska sen näyttö vaikutti erittäin laadukkaalta ja sitten toinen syy oli bt. Päätin että langalliset hf:t saa riittää, kun niistä ei ollut muuta kuin harmia. Myös symbianin käyttöliittymää oli kehuttu.
Puhelin on nyt ollut käytössä viikon verran eikä so far ole ilmennyt minkäänlaisia bugeja tai ongelmia puhelimen kanssa. Symbianin käyttöliittymä r0ks. Helvetin selkeä systeemi ja toimii vakaasti, ainakin minulla.

Irkkaukseen puhelin on erittäin kätevä laite. Wireless irc nimisellä softalla se onnistuu loistavasti.

Originally posted by gotto
En mä muuta siitä tiedä, mutta jos joku laulaa baarissa karaokea tai dj käyttää sekundavehkeitä, ne voi kätevästi sammuttaa sillä kaukosäädinsoftalla mikä siinä on. :lol2:

saako tota muihin puhelimiin nyt heräs mielen kiinto
itelläni 6610

Saapa saa. Ainakin kaikkiin Symbian OS:lla varustettuihin kännyihin, joissa on infrapuna. Ainoa vika on että se Ir kantaa noin metrin päähän ja silloinkin vain tietyssä kulmassa.

Eräässä Helsinkiläisessä sporttibaarissa kyllä onnistuin vaihtamaan MTVstä laadukkaammalle kanavalle :)

Pukki toi mullekin tuon 6600:n ja kaikin puolin olen kyllä ollut tyytyväinen. Varsinkin kun olen tossa viimeiset vuodet kitkutellut 3210:n kanssa niin tämän uuden toimintapaljous oli aluksi suorastaan hämmentävää.. nyt kun tosta logiikasta on saanut kiinni niin kyllä on selkeätä kehitystä tapahtunut, kaikki ne toiminnot löytyy mm tekstiviestien syötössä mitä tosta 3210sta kaipasi.

Kokonsa puolesta on ihan taskuunmenevä ja ihan mukavan kevyt ja kuulemma myös kestävä. Epäilyttää vaan että jos toi kameran linssi ottaa johonkin kulmaan kiinni mitä se tekee kuvien laadulle. En ole niitä kuvia tähän mennessä kuin vasta tosta puhelimen näytöltä tsiigaillut joten sen parempaa arvioita ei osaa sanoa. Ihan oklta näyttää. Videokuva ei odotetusti ole kovinkaan korkeatasoista mutta saa siitäkin selvän.

Jos joku (savits?) vielä selvittäis että onko noita mukana tulleita ohjelmia mahdollista saada koneeseen muutenkuin bluetoothin tai infrapunan kanssa(joita ei löydy) :david: niin antaisin arvosanaksi kännylle 9.5. :thumbs:

mulla oli 6600 2 päivää ja en tykännyt :down: . Kameran kuvan laatu oli tosi ok, mutta muuten käytettävyydeltään huon mun mielestä :1:

Originally posted by dink
Pukki toi mullekin tuon 6600:n ja kaikin puolin olen kyllä ollut tyytyväinen. Varsinkin kun olen tossa viimeiset vuodet kitkutellut 3210:n kanssa niin tämän uuden toimintapaljous oli aluksi suorastaan hämmentävää.. nyt kun tosta logiikasta on saanut kiinni niin kyllä on selkeätä kehitystä tapahtunut, kaikki ne toiminnot löytyy mm tekstiviestien syötössä mitä tosta 3210sta kaipasi.

Kokonsa puolesta on ihan taskuunmenevä ja ihan mukavan kevyt ja kuulemma myös kestävä. Epäilyttää vaan että jos toi kameran linssi ottaa johonkin kulmaan kiinni mitä se tekee kuvien laadulle. En ole niitä kuvia tähän mennessä kuin vasta tosta puhelimen näytöltä tsiigaillut joten sen parempaa arvioita ei osaa sanoa. Ihan oklta näyttää. Videokuva ei odotetusti ole kovinkaan korkeatasoista mutta saa siitäkin selvän.

Jos joku (savits?) vielä selvittäis että onko noita mukana tulleita ohjelmia mahdollista saada koneeseen muutenkuin bluetoothin tai infrapunan kanssa(joita ei löydy) :david: niin antaisin arvosanaksi kännylle 9.5. :thumbs:

mitä sä meinaat? Siirtää puhelimesta pöytäkoneelle?!
Googlettamalla niitä löytyy.
matkapuhelininfo:sta kannattaa käydä lukasemassa myös threadeja liittyen tuohon puhelimeen.

Originally posted by savits
mitä sä meinaat? Siirtää puhelimesta pöytäkoneelle?!
Googlettamalla niitä löytyy.
matkapuhelininfo:sta kannattaa käydä lukasemassa myös threadeja liittyen tuohon puhelimeen.

Ok, väärinymmärrys. :david: :nolo: Täytyy käydä lukemassa nuo jutut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom