Noista proteiini-jauhoista..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gyrmy
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Mitäs erilaisia tapoja on mitata protskujauhot siihen mihin ikinä sitä sekoitattekin? Itse laitan yleensä aika summamutikassa ruokalusikalla. Nyt kiinnostaisi tietää kannattaako niitä alkaa jollain tavalla mittaamaan. Itse en ole koskaan mitannut ja hyvin on tähän asti toiminut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gyrmy sanoi:
Mitäs erilaisia tapoja on mitata protskujauhot siihen mihin ikinä sitä sekoitattekin? Itse laitan yleensä aika summamutikassa ruokalusikalla. Nyt kiinnostaisi tietää kannattaako niitä alkaa jollain tavalla mittaamaan. Itse en ole koskaan mitannut ja hyvin on tähän asti toiminut.

Jos haluat tietää kuinka paljon nautit esim. päivässä jauhetta ei mittaaminen olisi kovinkaan huono idea. Itse mittailen 1dl mitalla shakeriin.

Jumalauta kun jätkät kyttää tuolla foorumissa että jos tulisi jotain mihin voisi vastata. :D Noh tämä oli vähän :offtopic:

Itse olen yleensä siitä päätellyt että sekoitus-suhde on hyvä kun maito, johon herani sekoitan (Tropicin sitruunamehutiivisteen kanssa, ja hyvää tulee :) ), muuttuu täysin juoksevasta vain hieman, eli siis aivan pikkuriikkisen kiinteämmäksi. Tosin valmistan annoksen aina vain lasillisen kerrallaan, joten heraa ei kuitenkaan aivan älyttömiä määriä tule napsittua :)

Siitä saattaisi tulla jo vähän :david:

jep desin mitta ja shakeri mullaki käytössä. Se on paras tapa sekoitella ei tartte alkaa sotkeen niitten jauhojen kans.

ruokalusikalla

ite mittaan jauhot ruokalusikalla. kolme kukkurallista~1dl.

Jos vaihdan johonkin toiseen jauhoon, otan desin mitan täyteen ja punnaan paljon se painaa ja sitten sen mukaan vaan sheikkeriin.

Joidenkin proteiinivalmisteiden mukana tulee sellainen scooppi ja purkin kyljessä lukee mitä sellainen yksi kipollinen sisältää. Näin on aika helppo mittailla. Muuten menee dl mitalla.

Gyrmy sanoi:

Desin mitalla tulee proteiiniä noin. 30g(hera85)
ja joka aterialla sitä pitäisi saada vähintään 25g ja max 50g ja tästä yli menevä menee hukkaan....

Juu itselläni tapana aina laittaa kaksi jättimäistä ruokalusikallista hera85:sta ja kokeilin tuossa äsken kun salilta tulin ja totesin että hieman vajaa desi siitä tulee.

Desin mitalla mittailen hieman kukkurallisen (n. 40g) Heraclesia. Paakkuuntuu helposti, mutta kun lisää nestettä vähän kerrallaan ja sekoittaa aina välillä niin kyllä se sekoittuu. Pirtelökonekin on kun löytäisin se jostain kellarista.

Suositut

Back
Ylös Bottom