Noc 2003

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S225T
  • Aloitettu Aloitettu

S225T

Mode
Kaupunki
Helsinki
2003 Night Of Champions Men's Bodybuilding

1) Victor Martinez
2) Pavol Jablonicky
3) Craig Titus
4) King Kamali
5) Johnnie Jackson

2003 Night Of Champions Women's Bodybuilding

Heavyweight Class

1) Betty Viana
2) Zdenka Razymova
3) Barbora Mrazkova

Middleweight Class

1) Kim Harris
2) Desiree Ellis
3) Jeanie Papparone

Lightweight Class

1) Denise Masino
2) Rosemary Jennings
3) Marja Lehtonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by paistijauheliha
Martinezin pohkeet on aika kiinnostavan näköiset, varsinkin siinä toisella sivulla olevassa kuvassa näkyy hyvin.

On lääkäri-setä tökkässy vahingossa Synthollit pikkaisen liian ylös.

Aika erikoiset on kaverin pohkeet.:thumbs:

Originally posted by vapaudenpatsas
On lääkäri-setä tökkässy vahingossa Synthollit pikkaisen liian ylös.

Aika erikoiset on kaverin pohkeet.:thumbs:

On kyllä helvetin rumat pohkeet! :lol2: En tiedä onko syntholia, implanttia vaiko ihan oikea lihaksen muoto tollanen. Aina olen pohkeita parjannut, mutta kyllä mä nyt ton kuvan nähtyäni olen onnellinen mun pohkeista. :)

Martinez on kyllä muuten mallikas kaveri.:thumbs:

Ei sen Martinezin pohkeissa mitään Syntholia ole, malli vain on mustille bodareille ominainen korkea pohje, jossa soleus lähes olematon.

Liitteet

• tuplat.jpg
    tuplat.jpg
    62,2 KB · Katsottu: 669
Originally posted by Hulkki
Ei sen Martinezin pohkeissa mitään Syntholia ole, malli vain on mustille bodareille ominainen korkea pohje, jossa soleus lähes olematon.

Just näin! Aika yleinen mustien miesten ominaisuus; puhutaan myös ns. pikajuoksian pohkeista.

Toi Martinez näyttää hyvin paljon Flex Wheeleriltä vaikka en tiedä mitään borauksesta.

Kiitos jälleen loistavasta kuvapalvelusta ruhl!

Kyllä Lehtonen on vaan aivan järkyttävän kovassa kunnossa :eek: Aivan käsittämättömän hieno saavutus:worship:

JeeS!

Mun suosikki Marja Lehtonen kolmas!

Miloskin on näköjään päässyt tolpilleen ja tekemässä paluuta. Tituskin näyttäisi olevan elämänsä kunnossa, vaikka vatsa nyt vähän pönöttääkin...

Martinezilla on aivan järkyttävän hyvä olkapää-vyötärösuhde mun mielestä...Joka taas Tituksella on ei niin hyvä..;)

Ruhl rulez;)

Martinez on ainakin mulle aika tuntematon kaveri, mutta myönnettävä se on...kova kondis!!

Titus voitti sitten Kamalin. Spekulaatio ja riidan haastaminen on varmaan kohta taas huipussaan poikien välillä?

Originally posted by Omna

Miloskin on näköjään päässyt tolpilleen ja tekemässä paluuta. Tituskin näyttäisi olevan elämänsä kunnossa, vaikka vatsa nyt vähän pönöttääkin...

Milos on sanonut että NOC on hänen viimeinen kilpailunsa.

Joo, taitaa Lehtonen olla tällä hetkellä Suomen kovin kehonrakentaja! Mutta... mistä johtuu, että yleisö on Lehtosen kohdalla aina eri mieltä tuomariston kanssa? Jokseenkin jokaisessa näistä sen ammattilaiskisoista yleisön yleinen mielipide on ollut, että Lehtosen olisi pitänyt voittaa, mutta silti tuomarit on sijoittanut sen kolmanneksi (tosin tällä kertaa kuvien perusteella ainakin Denise Masinolla oli pikkuisen parempi erottuvuus). Olisi mielenkiintoista kuulla tuomareiden kommentit noista sijoituksista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom