Ajatelkaa nyt, että toi PELLEtier hengailee salilla (vai kaykö ees siellä?) rinta ronttingilla, että HÄN on AMMATTILAINEN.
Ihan salettiin kaveri pitää seminaareja joissa selittelee, että "Kyllä naturaalina on mahdollisuus kilpailla ammattilaisena. Itse en käytä edes mitään lisäravinteita. Ihan syön tuhdisti 3 kertaa päivässä, aamupala johon kuuluu Kellogs Frosties tiikerimuroja 30g ja 2dl maitoa. Illalla viideltä on lämminruoka johon kuuluu 50g makaronia, tujaus ketsuppia ja vettä 2dl. Iltapalaksi syön yhden kananmunan ja 100g raejuustoa +2 näkkäriä.
Treenaan kerran viikossa, eli sillon treenataan koko kroppa kerralla läpi. Aikaa kannattaa varata reilut 3 tuntia.
Kilpailuihin valmistautuessa en pidä ikinä mitään dieettiä, olen aina hyvässä, tiukassa kunnossa. Muutama kuppi kahvia ennen lavalle menoa antaa hyvin itsevarmuutta.
Minä olen elävä todiste siitä, ettei kehonrakennuksen tarvitse ammattilaistasolla olla suurin osa elämää. Itse vietän suurimman osan ajastani golfia pelaillen ja meidän mustia ulkoiluttaessa.
Ja minä olen elävä todiste siitä, että ilman kiellettyjä aineita, ilman kunnollista ruokavaliota ja ilman rehkimistä salilla VOI OLLA AMMATTILAINEN!!! Ostakaa mun kirja!".
Tolle jätkälle nauraa oikeesti harakatkin! :lol2:
Täytyy olla aivan vitun tyhmä kun tossa kunnossa kehtaa olla ammattilaislavalla! Jos mulla olis tollanen keho, niin pitäisin kotonakin visusti pitkähihaisen paidan päällä ja college-housut jalassa. Ja riisuisin vaatteet pimeässä pois ettei kukaan näkis, ja peiliinkin kattoisin aina silmät kiinni.
Tähän kaveriin sopii helvetin hyvin lause: Vitun PELLE! :D
-edit-
Eikös se niin ollut, että Finnish GP -97 jälkeen tuli Savolaiselle kutsu NOC:iin, mutta edellytyksenä oli, että se hiushäntä leikataan pois! - ja sitten siellä kuitenkin tollaset helvetin rusinat pullistelee.