Noc 2003

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S225T
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by ruhl
KP:n kommentit Ironmanin yhteydessä:

"Jocelyn Pelletier, USA. Tällä kaverilla on niin suuret munat, ettei millään ole mitään väliä. Kun joku saattaisi katsoa itseään peilistä ja ajatella treenaamisen aloittamista, niin tämä mies heiluu sellaisessa kunnossa lavalla ammattilaisena! Ja on heilunut jo kymmenen vuotta. No, Pelletier on eräänlainen maskotti tässä lajissa…"

http://www.kpfitness.fi/muutinen.php?id=231

Ihan suoraan sanottuna: Vittuun AMMATTILAISKORTTI tollaselta!! :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
samaa mieltä. miksi pro-touhuissa suvaitaan Pelletierin kaltaisia pelleilijöitä ja kaveri vielä ohittaa tuloksissa oikeitakin kehonrakentajia.

Hmph, miksi kaikki pitää ottaa niin tosissaan? Pelletier antaa toivoa, että ehkä itsekin saattaisi päästä kisalavalle... :D

Ajatelkaa nyt, että toi PELLEtier hengailee salilla (vai kaykö ees siellä?) rinta ronttingilla, että HÄN on AMMATTILAINEN.

Ihan salettiin kaveri pitää seminaareja joissa selittelee, että "Kyllä naturaalina on mahdollisuus kilpailla ammattilaisena. Itse en käytä edes mitään lisäravinteita. Ihan syön tuhdisti 3 kertaa päivässä, aamupala johon kuuluu Kellogs Frosties tiikerimuroja 30g ja 2dl maitoa. Illalla viideltä on lämminruoka johon kuuluu 50g makaronia, tujaus ketsuppia ja vettä 2dl. Iltapalaksi syön yhden kananmunan ja 100g raejuustoa +2 näkkäriä.
Treenaan kerran viikossa, eli sillon treenataan koko kroppa kerralla läpi. Aikaa kannattaa varata reilut 3 tuntia.
Kilpailuihin valmistautuessa en pidä ikinä mitään dieettiä, olen aina hyvässä, tiukassa kunnossa. Muutama kuppi kahvia ennen lavalle menoa antaa hyvin itsevarmuutta.

Minä olen elävä todiste siitä, ettei kehonrakennuksen tarvitse ammattilaistasolla olla suurin osa elämää. Itse vietän suurimman osan ajastani golfia pelaillen ja meidän mustia ulkoiluttaessa.
Ja minä olen elävä todiste siitä, että ilman kiellettyjä aineita, ilman kunnollista ruokavaliota ja ilman rehkimistä salilla VOI OLLA AMMATTILAINEN!!! Ostakaa mun kirja!".

Tolle jätkälle nauraa oikeesti harakatkin! :lol2:

Täytyy olla aivan vitun tyhmä kun tossa kunnossa kehtaa olla ammattilaislavalla! Jos mulla olis tollanen keho, niin pitäisin kotonakin visusti pitkähihaisen paidan päällä ja college-housut jalassa. Ja riisuisin vaatteet pimeässä pois ettei kukaan näkis, ja peiliinkin kattoisin aina silmät kiinni.

Tähän kaveriin sopii helvetin hyvin lause: Vitun PELLE! :D

-edit-

Eikös se niin ollut, että Finnish GP -97 jälkeen tuli Savolaiselle kutsu NOC:iin, mutta edellytyksenä oli, että se hiushäntä leikataan pois! - ja sitten siellä kuitenkin tollaset helvetin rusinat pullistelee.

Originally posted by hjjtt
samaa mieltä. miksi pro-touhuissa suvaitaan Pelletierin kaltaisia pelleilijöitä ja kaveri vielä ohittaa tuloksissa oikeitakin kehonrakentajia.

Kenet se on voittanu?! Tossa listassa noi ukot on KILPAILUNUMERON mukaan, ei suinkaan koko kisan loppujärjestyksessä. -Onneksi!;)

Mutta olen samaa mieltä. Siellä oli monta muutakin ihan rupu jätkää!! En ymmärrä miksi helvetissä niiden annetaan nousta lavalle!

SM-kisoihinkin järjestetään katsastuskilpailut joissa huonoimmat tiputetaan pois, ja parhaat sitten saavat kilpailla SM-kisoissa. Ja huonoinkin niistä osallistujista on paremmassa kunnossa kun toi vanha käpy!

..ainiin, noihan on ammattilaisia. :rolleyes:

Lista
http://www.getbig.com/pics/noc/2003/noc2003.htm

Originally posted by Sam225
Toinen todella kyseenalainen pro-äijä on Kenny Jones.

Hän onkin usein kilpaillut bantam -luokassa (painoraja n. 65 kg) johon nähden hän on tosi hyvässä kunnossa. Yleiseen sarjaan meno onkin jo vähän kyseenalainen juttu...

Originally posted by Jansku
Hän onkin usein kilpaillut bantam -luokassa (painoraja n. 65 kg) johon nähden hän on tosi hyvässä kunnossa. Yleiseen sarjaan meno onkin jo vähän kyseenalainen juttu...

Amatöörinä niin. Sitä kautta sen pro cardinsakin sai.
IFBB:ssä ammattilaisilla kun muuta ei olekaan kuin tämä avoin luokka.

ovatko noi pro-pellet muuten kaikki jenkkejä? tulipahan vaan mieleen, että joku kytkös niillä täytyy olla muutoin toi ei ole selitettävissä.

muuten pelletierillä ja vastaavilla on varmaan mielenkiintoista heilua oikeiden pro-jätkien keskellä lämmittelytiloissa jne....saavat varmaan mukavasti halveksuvia katseita tms. :D

ihme juttu että jonkun luonto kestää sitä että avoimesti halveksutaan ja haukutaan, yleisö ja muut kilpailijat :confused:

ovatko noi pro-pellet muuten kaikki jenkkejä? tulipahan vaan mieleen, että joku kytkös niillä täytyy olla muutoin toi ei ole selitettävissä.

muuten pelletierillä ja vastaavilla on varmaan mielenkiintoista heilua oikeiden pro-jätkien keskellä lämmittelytiloissa jne....saavat varmaan mukavasti halveksuvia katseita tms. :D

ihme juttu että jonkun luonto kestää sitä että avoimesti halveksutaan ja haukutaan, yleisö ja muut kilpailijat :confused:

No PELLEtier on ainakin ranskalainen, mutta se Kenny Jones on jenkki. Tuli Jonesista ihan Pelle Miljoona mieleen.

Täytyy myöntää, että Pelletier oli kaksikymmentäseitsemän (27!) vuotta sitten jonkulaisessa lavakunnossa, mutta on vitun tyhmä jätkä kun ei ole tajunnu lopettaa ajoissa!!!!

Jos mä olisin ammattilainen (siis jotain Thorvildsenin tasoa edes) ja kilpailisin NOCissa samaan aikaan tollasen urpon kanssa, niin takuulla antaisin sen verran lähimmäisenrakkautta pumppihuoneessa, ettei se vahingossakaan löytäisi tietä lavalle.. Mua oikeesti vituttaa aivan saatanasti tollanen meininki!:curs:

Eivät ole. Hyvä edustus, jopa enemmistö jenkeillä, mutta on paljon muutakin kansalaisuutta mukana.
USA on vain koko touhun keskuspaikka ja melkein kaikki varteenotettavat joutuvat mainos- ja sponssiasioiden takia käytännössä sinne muuttamaan.

Ensimmäinen Jocelyn Pelletier jonka google löysi.. heh, ei sentään tommosia oo ammatilaisena :)

Originally posted by nikke1
Ensimmäinen Jocelyn Pelletier jonka google löysi.. heh, ei sentään tommosia oo ammatilaisena :)

Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa! Salettiin toi Torsti on tän "ammattilaisen" poika, ja on jo Ranskan Overall-voittaja. Ens vuonna NOC:issa.:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom