No voihan windows xp

protsku

Banned
Elikkä ajattelin imuroida netistä ajanvietettä joulun pyhiksi mutta xp:n mediaplayer ei osaa aukaista DivX-formaatissa olevia leffoja! Yritin myös RealPlayerilla vaan ei aukea. Auttakaa joku hermot menee ja hihat palaa.......

:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tantor
Haeppas tuolta www.divx.com/divx/ itelles divx player niin pitäis videoiden aueta... :D
Ei tartte playeriä, pelkkä dekooderi riittää niin Media Player kyllä näyttää noi videot. Huomaa myös että siellä on kaksi versiota: oikeasti ilmainen perusversio ja pro-version "ilmainen" versio, joka tunkee ruudun popup-mainoksia täyteen.

Sitten on myös sellaisia codec-pakkauksia, joissa on kaikki yleisimmät codecit. Suosittelisin asentamaan tällaisen koneelle.
Parhaimpia ovat nimo codec pack ja ace mega codec pack.
Löytyy ainakin DC:llä.
Bs-Player on kyllä ehdoton valinta leffapyörittimeks! (Saa mm. lisättyä sanat leffaan.)

Originally posted by protsku
Elikkä ajattelin imuroida netistä ajanvietettä joulun pyhiksi

This can mean only one thing. :D
Nimim. "Ajanvietteet pois koneelta, 10 gigaa kovoa tyhjäksi."

No mega codec packissä sain itse ainakin viimeksi troijan hevosen mukana.. No, eipä siinä mitään, jos elukoista tykkää..

Mutta: ffdshow muistaakseni pyöritti Divx-leffoja kanssa, eli semmonen codecci lataukseen, ja sitten siihen päälle AC3 Filter- äänipaketti, niin pitäs kaikkien leffojen pelailla...:kippis1:

Mullon ollu toi narutumpun mainitsema paketti muutaman kuukauden ja ei oo vielä tullu semmosta videotiedostoa vastaan joka ei olis pelannu. Eli suosittelen:kippis1:

Originally posted by Narutumppu

Mutta: ffdshow muistaakseni pyöritti Divx-leffoja kanssa, eli semmonen codecci lataukseen, ja sitten siihen päälle AC3 Filter- äänipaketti, niin pitäs kaikkien leffojen pelailla...:kippis1:

Samainen yhdistelmä löytyy. Hyvin on yleensä leffat näkyneet, mutta Divx5 koodatut pätkät Metal Gymin penkkareista eivät näy, kuuluvat kyllä.

En ole jaksannut asialla päätäni vaivata, vaan katson pätkät Linuxin puolella MPlayerilla.

Itse suosittelisin defiler pak nimistä pakettia, sisältää vaan ja ainoastaan ne välttämättömimmät codecit (http://hellninjacommando.com/defilerpak/). Nimo ja ace kun sisältävät paljon ylimääräistä tauhkaa, jonka jälkeen ei välttämättä mitkään filmit näy....

Ja soitto-ohjelmaksi BSplayer, tosin tavallisella mediaplayerillakin näkyy, BS on vaan paljon monipuolisempi.

Ei pelaa enää, uusimmalla divx:llä enkoodatut ei futaa ffdshowlla.

Edit: RikHard näköjään ehti ensin.

No mega codec packissä sain itse ainakin viimeksi troijan hevosen mukana.. No, eipä siinä mitään, jos elukoista tykkää..

Näillä alka minullakin toimimaan ja kunhan huolehtii että ottaa uusimmat versiot niin pitäs toimii myös kaikista uusimmatkin divx:t...

http://www.divx-digest.com/software/acemega_codec.html

Ace Mega Codecs pack löytyy ihan googlettamalla, ei tarvitse DC:tä tai muita tiedostonjako-ohjelmia.

Suosittelen ajamaan esimerkiksi seuraavat paketit/tiedostot koneellesi:

ACE.Mega.CoDecS.Pack.Version.5.95.ProXP.exe
ac3filter_0_70b.exe
ffdshow-20030816.exe

Itselläni on nuo ja kaikki toimii hyvin. Ohjelman joka soittaa leffoja voit hakea http://www.bsplayer.org/

Niinkuin sanottu WMplayer soittaa hyvin leffat jos vain codecit löytyy. Tosin se on raskas ja tönkkö ohjelma, eikä siihen saa helpolla tekstityksiä ladattua. Bsplayer tuntuu pitävän eniten Subien lataamisesta, varsinkin srt. tiedostoista.

Kyllä mäkin olen saanut leffat pyörimään ja soitot soimaan, virittelyn ja kaikenmaailman codeccien latailun jälkeen, mutta noin yleisesti ajateltuna kyllä eletään niin kehityksen alussa kuin vaan voi tässä tietokonemaailmassa. 'Miljoonia' eri tallennus- ja pakkausmuotoja. Jotkut näkyy jollain soittimella ja jotkut taas jollain toisella.

Funtsatkaa, jos vaikka TV olisi yhtä vaikeakäyttöinen. Tulee se ja se leffa sieltä kanavalta. Alat katsomaan ja ääni vaan kuuluu. Lataa codec, tee sitä, tee tätä....

Mutta ehkäpä jonain päivänä kaikki on vielä toisin...Toivotaan. Ja on ihan varmasti.

Mainittu BSplayer on hyvä.

Tässä vielä hyvä sivu. Codecceja ja selityksiämikä mikäkin on ja mitä erilaiset virheilmot tarkoittavat ja vaativat.

http://www.fourcc.org/indexcod.htm

Mä olen tiettyjä latailuja saan näkymään ainoastaan realplayerilla, vaikka löytyy vaikka mitä codekkeja.
Eli mulla oli ongelma, kuva pelkkää harmaata, äänet kuului.

:offtopic:
Tökkiikö muilla kun mulla mediaplayer, meinaan välillä ei lähde päälle, pitää keskeyttää prosessi niin sitten taas toimii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom