no voihan vaahto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
ostin tota ultra whey suklaata ja luin ohjetta netistä että kandee
sekottaa ilman sitä shakerin siivilää vaahtoamisen estämiseksi.
Pari satsia tein veden kanssa ja sekos ihan hyvin ja laskeutui suht nopsaan.

No tänään päätin tehdä aamiaisena sen maitoon.
Ajattelin että siitä saa hyvät kaakaot. Ja voi elämän karut kävyt.
Vaahtoa sai sheikkaamisen jälkeen tosiaa lusikoida kauhalla
suukkuun kun se ei laskeutunut kirveelläkään :wall:

Oma mielipiteeni
Hinta: edullinen
vaahdon laskeutuminen maidon kanssa: :1:
vaahdon laskeutuminen veden kanssa: :5:
maku: :kuola: (Verrattuna whey XXXL proteiiniin, josta joku joskus sanoi näin: XXXL Whey
maistuu jauhetulle saatanalle/vähän käytetylle moottoriöljylle.)

Overall rating: Good shit :4:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaseiinikin vaahtoaa yksinään ihan perkeleesti, onko siinä maidon protskussa sitten "jotain" joka pistää vaahtoamaan?

Kyllähän se maito vaahtoa jo yksistään, kun vähä heiluttelee

jalat sanoi:
Verrattuna whey XXXL proteiiniin, josta joku joskus sanoi näin: XXXL Whey
maistuu jauhetulle saatanalle/vähän käytetylle moottoriöljylle.
Mä sanoin, mutta se oli Fastin "punaisesta" Wheystä. :hymiö_joka_oksentaa_sieraimien_kautta_kengurun:

Timba79 sanoi:
Kaseiinikin vaahtoaa yksinään ihan perkeleesti, onko siinä maidon protskussa sitten "jotain" joka pistää vaahtoamaan?

Juu huomasin kanssa, että kaseiinistä on turha yrittää tehdä mitään juomaa esim. maitoon. Paras resepti jonka keksin oli sellainen että 30 grammaa kaseiinia, pari teelusikkaa kaakaota ja 3 desiä maitoa. Tätä sitten tehosekoittimella surruutetaan tovi ja bon apetit. Herkullinen suklaarahka on valmista (no okei okei pienellä jälkimaulla varustettuna). Hieman on hiilareitakin (n. 15 - 20 g), mutta onpahan hyvää.

vilho_kanuuna sanoi:
Juu huomasin kanssa, että kaseiinistä on turha yrittää tehdä mitään juomaa esim. maitoon. Paras resepti jonka keksin oli sellainen että 30 grammaa kaseiinia, pari teelusikkaa kaakaota ja 3 desiä maitoa. Tätä sitten tehosekoittimella surruutetaan tovi ja bon apetit. Herkullinen suklaarahka on valmista (no okei okei pienellä jälkimaulla varustettuna). Hieman on hiilareitakin (n. 15 - 20 g), mutta onpahan hyvää.

Mulla on nyt käytössä seuraavanlainen välipalaprotskusetti, eli 1/3 kaseiinia, 1/3 heraa, 1/3 soijaa ja kaikki Evon tuotteita. Tämä ei paljon paakkuunnu eikä vaahtoa ja maustaminen käy hyvin vaikkapa funlightilla, kaakaojauholla tai ostamalla ton heran kaakaonmakuisena.

Treenin päätteeksi äskön tein tämmösen sekotuksen:

40 g maustamatonta Ultra Wheytä
40 g maltoa
5 g kreatiinia

Sekoitin nämä Fun Lightiin ja tämä kyhäelmä alkoi vaahtoamaan aivan älyttömästi ravisteltuani sitä vähän aikaan. Onko mitään neuvoa jolla saisi tuota vaahtoamista vähenemään? Odotin varmaan joku 5 min ravistelun jälkeen eikä vaahto ollut laskeutunut yhtään.

-EDIT- Niin, siis veteenhän sekoitin nämä, en pelkkään Fun Lightiin :david:

Tomi sanoi:
Mä sanoin, mutta se oli Fastin "punaisesta" Wheystä. :hymiö_joka_oksentaa_sieraimien_kautta_kengurun:

Täytyy oikein kiittää Tomia tästä kommentista:
" XXXL Whey maistuu jauhetulle saatanalle/vähän käytetylle moottoriöljylle."

Se kommentti kirvoitti pahimmat naurut joku ilta, mitä koskaan.
Luin sen jostain threadista (about klo: 02:30) kun nauruhermot oli herkimmillään :hyper:
Täytyy sanoa että nauroin ihan kippurassa täällä huoneessa koneen äärellä ja kumppanikin sanoi seuraavana päivänä että mitä mä oikein naureskelin täällä yöllä :D

Ja muutenkin annan kiitokset tomille hänen täydellisestä ninjahuumoristaan :D Ninjahuumori kuuluisi ehdottomasti lakisääteisesti jokaiseen päivään!
Kaipaan lisää ninjahuumoria. :thumbs:

Yleisesti ottaen kaikki proteiinit muodostavat vaahtoa vesiliuoksessa, kun niitä ravistelee hyvin. Proteiinien liuokoisuudesta johtuen sitten tulee enemmän tahi vähemmän sitä vaahtoa.

Vinkki: sakean vaahdon voi laittaa leivinpaperin päälle ja 5 minuutiksi mikroon. Saatte hyviä vaahtokarkkeja :)

Ultra Whey maustamaton vaahtoaa kyllä veteenkin sekoitettuna ja ilman ritilää enemmän kuin mikään. Plus jättää pientä paakkua. Then again: maku on varmaan yksi parhaita, mitä neutraaleissa protskuissa on, lähes mautonta. Ja hinta tietenkin kohdallaan. Maidosta ja vaahdosta sanoisin sen, että paljon on eroja siinä, että mikä on a)vaahdon koostumus ja b) sen laskeutumisnopeus. Fastin Whey 3:sta suklaana mä olen sekoitellut maitoon ritilän kanssa, ja se vaahto on ollut hyvin miellyttävää ns. "pirtelömäistä" ja laskeutunut noin minuutissa. Ja paakkuja zero.

Kyllähän toi Ultra Wheyn maustamaton vaahtoaa esim. palautusjuomassa. Mutta mua se vaahto ei kyllä haittaa, se jää sinne sheikkeriin kun sen juoman hörppää. Ja sitten vaan pari desiä vettä ja pieni sekoitus ja ne loputkin saa kätevästi kurkusta alas. Ja kun Ringside sanoi, maku on kyllä noista neutraaleista heroista tähän asti paras.

Mä olen aina sekottanu kaikki palautus yms. juomat puolen litran muovituoppiin isolla lusikalla eikä mitään vaahtoa ole koskaan näkyny.
Sheikkerin oston jätin väliin kun monet valittaa vaahdosta, ihan hyvin on mulla sekottunut lusikallakin.

verkkokauppa / evo ultra maustamaton sanoi:
Vaahtoamisen saa pysymään paremmin kurissa kun sekoittaa sheikkerissä ilman ritilää.

Juu niin saa. Tänään siivosin vartin verran itseäni ja vessan peilejä kun kokeilin sekotella ilman ritilää. Komet bomb a la evolution :D

samalla juo vaan nii kyllä se siitä laskeutuu... korkkia vaa pitää auki nii ei siinä kyl mun mielestä hirveen kaukaa mee että se laskeutuu :|

setae sanoi:
Juu niin saa. Tänään siivosin vartin verran itseäni ja vessan peilejä kun kokeilin sekotella ilman ritilää. Komet bomb a la evolution :D

Mitä ihmettä sä vessassa sen sheikkerin kanssa teit?? :D

Suositut

Back
Ylös Bottom