paukutin sanoi:Ottaa eukon kans iltajumpat, uni tulee ennenku huomaatkaan :D
Toikin on kuule yksilöllistä. Voi nimittäin piristääkin:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paukutin sanoi:Ottaa eukon kans iltajumpat, uni tulee ennenku huomaatkaan :D
Snaupteri sanoi:jaahas, ei uni oo oikeen tullu vielläkään silmään.. Jotenkin jännittynyt ja ahdistava olo, pikkasen on masennustakin ilmassa :( aina kun menee nukkumaan niin alkaa jo valmiiks jännittämään et saakos sitä taas unta ja se ei helpota asiaa ollenkaan vaan sitten se ahdistus vasta alkaakin.. On nyt muutaman viikkoa jatkunut tää huonosti nukahtaminen ja ennekaikkiaan huonosti nukkuminen.. Kävi tässä milessä että taitaa taas olla toi ylikunto iskenyt ku se tekee mulle just tällaisia oireita.. Siksi olenkin nyt treenannu 3 viikkoa kevyemmin eli vedän treenit läpi 60% maksimisarjapaijnoista ja ajattelin tehdä loppuvuoden tollaista kevyempää treeniä.. Normaalisti treenaan 3viikkoa kovaa perus bodireeniä ja sit 4viikko on ns. pumppiviikko ja 5viikko on sitten kevytviikko. Ilmeisesti tarvii kokeilla seuraavan kerran et 2viikkoa perus treeniä ja sit 3viikko olis se pumppi viikko ja 4 olis sitten kevyt. Kuinka kevyt toi kevyt viikko oikeen sit tarveis olla? eiks se riitä et vetää yhden kierron läpi kevyemmin kerran kuukaudessa, eli silloin ei tehdä mitään erikoistekniikoita vaan ihan silleen sika puhtaasit pienemmillä painoilla eli just esim. vaiks toi et pudottaa sarjapainot 60% maksimi sarjapainoista? Itse olen kyl luonteeltani sillainen stressaaja tyyppi et mietin ja pohdin asioita ja viilaan pilkkua, kaiken pitäisi olla just eikä melkein.. Joskus se käy vähän raskaaksi ku treenitkin tarveis mennä aivan täydellisesti eli jos pienkin virhe niin alkaa vituttamaan ja stressaamaan asiaa.. Varsinki ruokien kanssa asia menee joskus todella vaikeaksi ku ruokailut pitäis olla ihan minutilleen ja jos ei niin alkaa sitäkin miettimään ja stressaamaan, ei oo helppoa :D mut minkäs luonteelle teet? Elikkäs kiteytetään yhteen, voiko olla mahdollista että tällainen turha asoiden stressaaminen ja pilkunviilailu + siihen sitten eläimellisen kovaa reeniä laukaista ylikunnon päälle..?