Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, mulla ainakin näin myös että jos vähän ennen nukkumaanmenoa syö reilun puoleisesti niin kyllä sitä hetki jos toinenkin sängyssä pyöritään :Dkallionkunkku sanoi:Sit taitaa olla sama juttu jos syö aika tukevasti illalla klo 21-22 nii uni ei tuu ihan samantien, vai oletteko samaa mieltä ?!
D.Yates sanoi:Onkos muilla sellaista ongelmaa että herää keskellä yötä eikä nukuta enää pätkääkään. Viime yönä heräsin viideltä ja pitihän sitä aamuseiskaan pyöriä sängyssä. Sitten viimein nukahdin ja kello soikin melkein saman tien :curs: .
Nukkumaan menin puoli yhdeltä, että ei siitä pitäisi kiinni olla.
Joo tuttua on. Yleensä uni kuitenkin tulee nopeaa takaisin, muttei aina. Varsinkin jos on seuraavana päivänä jotain jännää luvassa niin olo tuntuu todella virkulta keskellä yötä.D.Yates sanoi:Onkos muilla sellaista ongelmaa että herää keskellä yötä eikä nukuta enää pätkääkään. Viime yönä heräsin viideltä ja pitihän sitä aamuseiskaan pyöriä sängyssä. Sitten viimein nukahdin ja kello soikin melkein saman tien :curs:
Iron Man sanoi:Onkos muilla muuten samaa ongelmaa kuin itselläni että tulee herättyä joka yö jossain välissä joko ihan muuten vaan tai sitten hirveään kusihätään?
tarzani sanoi:oon varmaa poikkeus, mut mulla tule uni parhaiten jos oon treenannu vähän myöhempään. jotkut sanoo et ei saa unta jos syö paljon, mut jos mä syön itteni kurkkuu myöten täyteen just ennen nukkumaan menoo nii tule oikeen makosat ja hyvät unet.