Nivel vaiko lihas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Replay
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mua on jonki aikaa vaivannu melko kummallinen polvi"vamma". Jalka toimii muuten ihan hyvin ja treenatakin pystyy, mutta...

Pitempään jos joutuu vaikka istumaan tai muuten pitämään jalkaa koukussa, olemaan jonkin aikaa kyykyssä niin jalan suoraksi saaminen saattaa olla aika tuskallista. Kipu tuntuu tuolla polven takana ulomman jänteen sisäpuolella ja joskus tuntuu, että jalka ei kanna.

Enempi venyttely ei ainakaan vielä ole auttanut, joten voiskohan tuolla polvessa olla jotain sökönä? Lepoa en ole vielä siihen kokeillut kun ei tuo niin hirveästi ole haitannut.

Tuntuuko että polvi ikään kuin lukkiutuisi?

Jos niin tekee niin kyseessä saattaa olla kierukkavika tai kierukan väliin kulkeutuu
rustonpaloja jotka estävät normaalin liikkeen.

Lääkäriin ehdottomasti jos kipu on kuvailemasi tapaista eli TUSKALLISTA!

Ei se varsinaisesti lukkon jää, mutta suoristaminen sattuu, välillä enemmän, välillä vähemmän. Esimerkiksi kyykyn tekemisesä ei ole mitään ongelmia vaan tuo vaiva ilmenee siinä vaiheessa jos vaikka istuu pitempään tai on kontallaan tai kyykyssä pitempiä aikoja.

Voihan tuolla tietysti jotain kökköä olla, edellisestä siivouksesta onkin kohta kymmenen vuotta. Polvesta poistettiin jotain rustoa ja kai sitä voi sinne uudestaankin tulla.

Voi hyvinkin olla. Itsellä leikattiin polvi talvella 2004 ja nyt on oikeastaan huonommassa jamassa kuin ennen leikkausta. Jotain rustoa minullakin sheivattiin pienempään kokoon. Hyppääjän polven oireita on minulle alkanut kehittää eli lumpion etuosa kipuilee.

Vaikeahan noista on netin välityksellä edes lääkärin sanoa saatikka sitten ihan tälläsen perus salijampan :)
Eiköhän sitä näyttämässä kannata käydä. Ainakin tuo kuulostaa aika vittumaiselta vaivalta jos istuessa kipeytyy.

Taidan nyt kuitenkin ottaa alkuun jalalle pikku huilin ja venytellä sitä vähän enemmän. Jotenkin tuntuu, että lihaspuolen juttuja kuitenkin. Jos ei auta niin sitten menen tapaamaan vaikka tohtori Mengeleä ja menen leikkausjonoon...

Itsellä ollut oikeassa polvessa sama vaiva vuosikausia, joka tulee samalla tavalla. Minulla johtuu jumissa olevasta pohkeesta. Onneksi olen tähän asti selvinnyt venytyksillä.

Veeti sanoi:
Itsellä ollut oikeassa polvessa sama vaiva vuosikausia, joka tulee samalla tavalla. Minulla johtuu jumissa olevasta pohkeesta. Onneksi olen tähän asti selvinnyt venytyksillä.

No niin, viikko menty vähemmällä rasituksella ja venyteltykin on. Polvi tuntuu nyt jonkin verran paremmalta, joten taisi olla lihasperäinen juttu tällä kertaa. Tarkkailen tilannetta.

Back
Ylös Bottom