Nitro-tech

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gYMIäM
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kyseisestä protskusta eli Nitro-techistä yhtään enemmän apua kuin normaalista wheystä ? Kenelläkään omakohtaisia kokemuksia... Paljon sitä mainostetaan... ja mainoksillahan sitä myydään...

No Pain
No Gain

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omasta kokemuksesta voin sanoa,että unohda kaikki tollaset paskat. Muuta et saa niistä ku pääset eroon vaa rahastas.
Kaiken maailman super-duper-hydra-mega-nitro-power protskut ja muut buusterit on pelkkää paskaa...
Parempi ku ostat iha heraprotskuu..
Älä missään nimes osta mitää testosteroni buustereita sama ku ostat sikaa säkissä.

En tajua miksi kukaan haluaisi ostaa Muscletechin törkeästi ylihintaisia ja typerästi mainostettuja tuotteita. Mutta kaipa niitä menee kaupaksi kun on varaa niihin jatkuviin "special 4-page report"-mainoksiin.

Originally posted by Jukkah
Omasta kokemuksesta voin sanoa,että unohda kaikki tollaset paskat. Muuta et saa niistä ku pääset eroon vaa rahastas.
Kaiken maailman super-duper-hydra-mega-nitro-power protskut ja muut buusterit on pelkkää paskaa...

Sulla on aika negatiivinen asenne näitä vastaan, sen huomaan. Onko siis olemassa mitään "ei-roinaa" jota sä voisit suositella? Ja jätettäköön nyt laskuista pois:
- Kotiruoka
- Proteiinit
- Hiilihydraatit
- Kreat

Kyllähän noillakin tehdään jo puoli ihmeitä, mutta mahtuuko tuohon kastiin vielä jotain muutakin? ;)

Originally posted by Lohku
Kyllähän noillakin tehdään jo puoli ihmeitä, mutta mahtuuko tuohon kastiin vielä jotain muutakin? ;)

Ei tehdä ihmeitä, mutta vitamiinit ja hivenaineet voisi lisätä. Ihmeitä ei ole kuin fiktiivisissä tarinoissa, tosielämä erikseen. Ihmeitä ei tehdä edes steroideilla eikä muilla reseptilääkkeillä, saatikka sitten lisäravinteilla. Joistakin lisäravinteista on kumminkin jonkun verran hyötyä, ei sitäkään käy kiistäminen. Järkeä ja kriittisyyttä niitten ostamisessa kannattaa käyttää.

Originally posted by Iivili
Ei tehdä ihmeitä

Mä sanoinkin, että puoli ihmeitä! :lol1:

Mihin auttaa vitamiinit, mihin hivenaineet?

Jos meinaat, että taudit pysyis loitolla niin enpä osta kun mulla on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin harvoin mitään sairauksia :)

Nitro-tehcin ja Cell-techin mainokset on kyllä naurettavia. Sitä muscletechin omistamaa lehteä on kiva lukea kun 2/3 lehestä on noitten mainoksia(no ainakin puolet!) "cell-tech 1950% tehokkaampi kuin tavallinen kreatiini" "nitro-tech greg kovacsin salainen ase" :kippis1:

Mä sanoinkin, että puoli ihmeitä! :lol1:

Mihin auttaa vitamiinit, mihin hivenaineet?

Jos meinaat, että taudit pysyis loitolla niin enpä osta kun mulla on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin harvoin mitään sairauksia :)

Vitamiinit ja hivenaineet vaikuttavat lihasten ja nivelten toimintaan, palautumiseen, aineenvaihduntaan jne... Jos sulla on vielä tiedot tuolla tasolla, niin kannattaa opiskella hieman lisää ennen kuin alat etsimään ihmeitä sikamaisen ylihinnoitelluista humpuukituotteista.

Joo mä en ole erityisemmin perehtynyt vitamiineihin / hivenaineisiin, sen myönnän. Ja kukas tässä on jotain "sikamaisen ylihinnoiteltuja humpuukituotteita" etsimässä? Nimittäin mä en ainakaan... Kai sitä kysyä saa (ja pitää)?

Kyllähän noillakin tehdään jo puoli ihmeitä, mutta mahtuuko tuohon kastiin vielä jotain muutakin? ;) [/B][/QUOTE]

Yhdyn samaan asiaan iivilin kanssa.:kippis1: :kippis1:

Joo mä en ole erityisemmin perehtynyt vitamiineihin / hivenaineisiin, sen myönnän. Ja kukas tässä on jotain "sikamaisen ylihinnoiteltuja humpuukituotteita" etsimässä? Nimittäin mä en ainakaan... Kai sitä kysyä saa (ja pitää)?

Joo. Sori. Ehkä tuo Nitro-Techin mainitseminen aiheutti jonkinlaisen aggressiopiikin:p Ne typerät mainokset ottaa sen verran päähän...

"...Eikä siinä vielä kaikki. Kun ostat viiden minuutin sisällä, heitämme mukaan kaupan päälle muskeliveneen!"

Originally posted by pexxi
"...Eikä siinä vielä kaikki. Kun ostat viiden minuutin sisällä, heitämme mukaan kaupan päälle muskeliveneen!"

AAAAAAAAAAAARRRRGHHHHHH!!!!!! :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom