Niskaan kokoa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
pistä semmone dipin ja leuanvedon lisäpaino vyö otsaa/takaraivoo ja sit siihe vaiik 5kg-10kg limppu ja sit heiluttele niskoja.

aika kidutuspenkin näkönen väkkärä!!! ite en moiseen päätäni/niskaani laittais! ei oo tullu missään vastaan. mahtaakohan toimia???;)

Kamppailulajien puolelta löytyy hyviä harjoitteita niskalle. Mene siltaan (pään ja jalkojen varaan, selkä maata kohti) ja ala "nyökyttelemään" pään varassa niskalihaksia käyttäen, alussa voi tukea myös käsillä, jos ei voimat riitä. Saman voi tehdä myös toisin päin, eli vatsa maata kohti, jolloin työtä tekevät hieman eri lihakset.

Ite olen treenaillut päätä pyöritellen puolelta toisella käyttäen kättä vastuksena. Toinen tapa on, että kädet pääntaakse ja leuka rintaan ja sit päätä työntämään taaksepäin.

Iste olen tehnyt 8-12 toistoilla 2sarjaa/treeni kertaa kohden kolmena kertana viikossa.

Juu jos sulla on yhtaan kaveria jotka harrastavat painia niin kay kysymassa niilta. Jos ei niin painele johonkin salille mista ko. ukkoja loytyy. Sen voin luvata etta maakunnan vahvimmat niskat loytyvat noilta joten kylla ne sulle nayttavat miten kunnon sika-niska kasvatetaan!

Pistäkää pää ruuvipenkkiin kiinni ja yrittäkää pysyä 90 asteen kulmassa...

Kerran kun minull oli niska jumissa ja kävin fysioterapeutilla niin hän lupasi neuvoa minulle käynnin lopuksi "tosi hyvän niskaliikkeen". Liike oli sitten semmoinen että käydään makaamaan selälle sänkyyn ja painellaan takaraivolla patjaa. :lol2:

Nykyään kun olen treenannut tuolla taktiikalla minulla on niin paksu että sitä ei juuri enään edes erota ylävartalosta. :D

Massaliikkeitä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä kunnon painijan niska on komeaa katseltavaa. Mutta ei se niskasilloilla kehity kun tiettyyn rajaan saakka. Toistot on kuitenkin helposti +20. Niskan kasvuun siltoja tekemällä siihen tarvitaan toinen, joka makaa päällä, niinku painissa...

Jos omaa isot vetimet, niin näyttää niska suurelle. Tähän mielestäni ehdottomasti paras liike on rinnalleveto.

Suositut

Back
Ylös Bottom