Niska

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo eli.. Olin tänään salilla vetämässä selkätreeniä, niin sitten oli kulmasoudun vuoro,niin siinä sitten tein ja yhtäkkiä tuntu niskanseudulla semmonen ihme ''polte'' lopetin sarjan siihen niin pää ei käänny oikeelle ku sattuu niin jumalattomasti niskaan,välillä tuntuu että kipua on niskassa ja oikean lapaluun ''alla''.
Kipu on sellaista vihlovaa jos kääntää päätä oikealle.
Ei nyt mikään paras selitys ollu mutta osaako kukaan sanoa mitään tähän?

Mulla iski saman kuvauksen täyttävä tila tossa n. viikko sitten. Pidin taukoa ja nappailin Voltaren/Diclomex 50mg 3xd ja Norgesic/Sirdalud lähinnä iltaisin. (Lääkäri olis kuitenki määränny samat joten jätin käymättä) Taukoa pidin kunnes kipu lakkasi (tällä kertaa tähän meni 6 pvä).

Edit: jeesustelijoille: olen käynyt useaan otteeseen lääkärissä saman vaivan takia.

Joo no pitää vähän taukoo pitää :) Kiitos vastauksesta! Luulin että saattas olla vakavaa, mutta katon tässä miten se niska aamulla toimii!

Vastaavaa kipua ollut meikäläiselläkin.Viimeksi kipeytyi sunnuntaina olkapääreenin jälkeen.Päätä oikealle ja alaspäin kääntäessä tekee kipiää ja kovasti.Nyt heti yön jälkeen helpotti taas ja huomenna tuskin enää tuntuu missään.

Back
Ylös Bottom