Niksi-Pakkis - Elämä helpommaksi

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Toivottavasta tämä ei ole täälä vielä:

Lihapiirakka/hamppari on hyvää, mutta lihis voi olla rasvainen tai liian kuuma ja hampparin täytteet valuu usein veke:

1. Kasaa lihis/hamppari normaaliin tapaan lautaselle.
2. Ota yksi (1) kahvin suodatinpussi
3. Avaa suodatinpussi ja aseta lihapiirakka/hamppari suodatinpussin sisälle.
4. Nauti lihis/hamppari sivistyneesti, puhtain käsin ja ilman putoavan kurkkusalaatin vaaraa.

Tänään tuli tätäkin käytettyä pariin otteeseen ja en tajua miten en ole itse keskiny tollasta. Sai lihikset vedettyä helposti ja siististi ja tiskiä tuli NOLLA(erittäin tärkeetä)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos lihanuija on kadoksissa, kannattaa kokeilla rekyylitöntä MASSAVASARAA!
Toimii jopa paremmin kuin itse tarkoitukseen tehty kapistus. Piffit tietty johkin pakastepussiin tms. toimenpiteen ajaksi.

Zone-sarja -42%
Nyt yksi ajankohtainen vinkki näin syksyn kunniaksi. Jäivätkö tiskit viikonlopuksi pöydälle? Vituttavatko keittiössä pörräävät banaanikärpäset?

Tässä muutama kikka näiden viheliäisten siivekkäiden häätämiseen:

Ensimmäinen askel on tietysti keittiön siivoaminen ja hedelmien yms.. siirtäminen joko jääkaappiin tai muovipussiin, jolloin kärpästen lisääntyminen estyy. Mutta kuinka sitten häätää olemassaolevat kärpäset?

1) Imurointi on tehokas tapa pyydystää siivekkäitä. Kärpäset kuolevat nälkään ja kuivuuteen imurin pölypussissa.
2) Laita laakeaan astiaan viinietikkaa, jotain makeaa nestettä tai vettä ja sokeria, sekä muutama tippa fairya. Etikan ja makean haju houkuttelevat tehokkaasti kärpäset astiaan ja pesuaineen ansiosta nesteen pintajännitys poistuu, jolloin kärpäset hukkuvat nesteeseen.

ÄÄNIERISTETYT KUULOKKEET

Tarvikkeet:

- Tavalliset kuulokkeet: http://www.tietokoneopas.com/kuvat/tuotekuvat/49137a.jpg
- Kohtuu hyvännäköiset kuulosuojaimet, joita voi kuvitella käyttävänsä kaupungilla, lentokoneessa jne.
- Tarpeen vaatiessa ruuvimeisseli

Toteutus:

- Irroita kuulokkeen pehmusteet ja sen jälkeen kaijutin johtoineen.
- Liitä pehmusteet takaisin kaijuttimiin.
- Irroita sitten kuulosuojaimessa olevat päälimmäiset eristeet
- Asettele kuulokkeen kaijutinosa pehmusteineen kuulosuojaimen sisään ja laita suojainten eristeet takaisin paikalleen.

Jos jäi epäselväksi, niin voit katsoa tämän ohjevideon http://www.youtube.com/watch?v=EfeWfnFCy-Y

Sipulin hienontaminen

Nopea ja hyvä tapa hienontaa sipulia, sekä tehdä samalla vaikutus kavereihin kokkaustaidoillasi!

Välttääksesi epämiehekkäät kyyneleet, laita sipuli pakkaseen noin vartiksi ennen hienontamista. Tämän jälkeen leikkaa pois sipulin kanta, halkaise se keskeltä ja poista kuoret. Varsinainen kikka tulee tässä: Aseta
sipuli leikkuulaudalle leikkauspinta alaspäin, ja leikkaa veitsellä sipuin "syihin" nähden poikittaisia viiltoja alaosasta kantaa kohti siten, että sipulin kantaan jää noin puoli senttiä ehjää sipulia. Tämän jälkeen voit leikata sipulin
samaan tyyliin kun leikkaisit sipulirenkaita (tai tässä tapauksessa puolikkaita), jolloin saat suoraan valmiiksi hienonnettua sipulia! Jäljelle jäänyt kanta on nopea hienontaa sekaan muutamalla sipaisulla.

Hahhah tuota sipulin pilkkomista :D

Niksi: laita asiat illalla niin valmiiksi kuin voit (lataa kahvinkeitin, nosta kuivamuonat yms pöydällä, you name it).

Aamulla voit nukkua pitempään ja ei ole rasittavaa tonkia kamoja kaapeista!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu, mä en tiedä mitä ne noille munille on tehneet, mitä tossa yllä olevassa videossa hienosti kuoritaan, mutta piti itse äsken kokeilla ja vituiksi se meni. Ei mitään jakoa, että se olisi sieltä ulos tullut. Kokeilin pientä reikää ja isoa reikää, mutta lopputulos oli nolla. Jos vielä toisen kokeilisi ja jos se menee perseelleen, niin syytän paskoja munia.

Juu, mä en tiedä mitä ne noille munille on tehneet, mitä tossa yllä olevassa videossa hienosti kuoritaan, mutta piti itse äsken kokeilla ja vituiksi se meni. Ei mitään jakoa, että se olisi sieltä ulos tullut. Kokeilin pientä reikää ja isoa reikää, mutta lopputulos oli nolla. Jos vielä toisen kokeilisi ja jos se menee perseelleen, niin syytän paskoja munia.

Eilen keitin myös munia tuon videon vuoksi. 7 munaa keitin ja 3 puhalsin auki, joista 1 onnistui samoin kuin tuossa videossa. Yksi meni murusiksi ja toiselle ei tapahtunut oikeastaan mitään. Jääkaappikylmänä tänään yksikään munista ei kuoriutunut puhaltamalla.

Hahhah tuota sipulin pilkkomista :D

Niksi: laita asiat illalla niin valmiiksi kuin voit (lataa kahvinkeitin, nosta kuivamuonat yms pöydällä, you name it).

Aamulla voit nukkua pitempään ja ei ole rasittavaa tonkia kamoja kaapeista!

No jaa, itse en kyllä kahvia laittaisi suodattimeen yön ylitse väljähtymään (toki kaataahan jotkut kahvin pois omasta pussiataan johonkin peltipurkkiin...)

Eilen keitin myös munia tuon videon vuoksi. 7 munaa keitin ja 3 puhalsin auki, joista 1 onnistui samoin kuin tuossa videossa. Yksi meni murusiksi ja toiselle ei tapahtunut oikeastaan mitään. Jääkaappikylmänä tänään yksikään munista ei kuoriutunut puhaltamalla.
Itse heitän keitetyt munat valuvan jääkylmän veden alle muutamaksi minuutiksi ja kuoret lähtee tämän jälkeen yhtenä kappaleena irti.

Itse heitän keitetyt munat valuvan jääkylmän veden alle muutamaksi minuutiksi ja kuoret lähtee tämän jälkeen yhtenä kappaleena irti.
Lähtiskin. Itsekin teen aina noin, mutta ei toimi läheskään aina. Yksi hyvä on pistää nuppineulalla reikä munan toiseen päähän ennen keittämistä, mutta kas kummaa, sekään ei toimi aina. Noi kananmunat on niin mystisiä tapauksia, että ei niistä ota kukaan selvää. Sellaista metodia ei ole kukaan kai vielä keksinytkään, millä niistä saa kuoret aina helposti irti.

Lähtiskin. Itsekin teen aina noin, mutta ei toimi läheskään aina. Yksi hyvä on pistää nuppineulalla reikä munan toiseen päähän ennen keittämistä, mutta kas kummaa, sekään ei toimi aina. Noi kananmunat on niin mystisiä tapauksia, että ei niistä ota kukaan selvää. Sellaista metodia ei ole kukaan kai vielä keksinytkään, millä niistä saa kuoret aina helposti irti.

On keksinyt: ei käytä niitä heti ensimmäisenä päivänä tuoreeltaan. Vanhemmasta kananmunasta lähtee aina helposti tai ainakin helpommin.

Itehä havainnut kananmunankuorien irtoavan parhaiten, kun keität ne kananmunat, kaadat sen kuuman veden pois ja ANNAT munankuorien KUIVAHTAA ennekuin laitat sitä kylmää vettä. Eli kuuma vesi pois, munat hetken aikaa (n. 1 minuutti) ilman vettä jotta kuivuvat ja sitten vasta kylmään veteen.

Mulla on joka kerta toiminut pelkkä kuuman veden pois kaataminen, heti perään kylmää vettä, enkä ole antanut niiden munien edes puolta minuuttia jäähtyä. Ihan kuumalta tuntuu vielä käteen kun alan kuoria, ja hyvin lähtee. Ehkä se liian pitkään kylmässä liottaminen ei toimi yhtä hyvin.

Jos tykkää marjastaa mutta ei syödä marjoja kannattaa mennä keräilemään muuten ihan normaalisti mutta jos kerää käsin niin leikkaa ämpäristä pohjan pois ja jos koneella niin siitä peräseinä irti. Näin saa samanlaiset "kiksit" kuin normaalista keräämisestä mutta ei ole pakko syödä. Moni urheilukalastaja käyttää samankaltaista catch&release -tekniikkaa järvellä.

Back
Ylös Bottom