Niksi-Pakkis - Elämä helpommaksi

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Sitten vielä järjettömän kova vinkki henkilöille jotka tulevat toimeen eläinten kanssa:

Kun risteyttää tulikärpäsiä satiaisten kanssa, saa pallehihin toimivat työvalot!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toivottavasta tämä ei ole täälä vielä:

Lihapiirakka/hamppari on hyvää, mutta lihis voi olla rasvainen tai liian kuuma ja hampparin täytteet valuu usein veke:

1. Kasaa lihis/hamppari normaaliin tapaan lautaselle.
2. Ota yksi (1) kahvin suodatinpussi
3. Avaa suodatinpussi ja aseta lihapiirakka/hamppari suodatinpussin sisälle.
4. Nauti lihis/hamppari sivistyneesti, puhtain käsin ja ilman putoavan kurkkusalaatin vaaraa.

Lihapiirakka/hamppari on hyvää, mutta lihis voi olla rasvainen tai liian kuuma ja hampparin täytteet valuu usein veke:

2. Ota yksi (1) haarukka ja yksi (1) veitsi.
3. Aseta haarukka ja veitsi lautaselle lihiksen/hampparin viereen.
4. Nauti lihis/hamppari sivistyneesti lautaselta käyttäen haarukkaa vasemmassa ja veistä oikeassa kädessä.

Noniin tulipas testailtua paidan viikkausta vihdoin. Pientä hiomista vaatii vielä, että saa tollasen täydellisen paketin kerralla. Onneks tässä on vielä monta tuntia aikaa ennenkuin tuo kauniimpi osapuoli tulee kotiin :D Pääsee taas näyttämään miten hyödyllisesti tääkin päivä on kulutettu.

2. Ota yksi (1) haarukka ja yksi (1) veitsi.
3. Aseta haarukka ja veitsi lautaselle lihiksen/hampparin viereen.
4. Nauti lihis/hamppari sivistyneesti lautaselta käyttäen haarukkaa vasemmassa ja veistä oikeassa kädessä.

Mutta eihän hampparia syödä haarukalla tai veitsellä :) Se nyt on jo hassua..

Zone-sarja -42%
Jos haluat pitää voipaketissa kannen ja et halua joka kerta vaihtaa veistä niin leikkaa voipaketin kanteen kaksi pientä viiltoa, josta veitsen "kahva" -osa tulee ulos. Toimii hyvin ja voi pysyy hyvänä ilman veitsen jatkuvaa vaihtoa.

image-6871-pirkka-rounded.jpeg

Jos haluat pitää voipaketissa kannen ja et halua joka kerta vaihtaa veistä niin leikkaa voipaketin kanteen kaksi pientä viiltoa, josta veitsen "kahva" -osa tulee ulos. Toimii hyvin ja voi pysyy hyvänä ilman veitsen jatkuvaa vaihtoa.

Ja jos haluat oikeaa voita leivän päälle, niin sellaisesta puolenkilon voi köntistä helpoiten leivän rasvaa juustohöylän avulla. Höyläät vain lastuja halutun määrän leivän päälle. Ei toki toimi tuollaisen muovipurkin kanssa.

Känsien poistaminen

Tässä kaikille känsistä kärsiville pakkislaisille kullanarvoinen vinkki. Olen käyttänyt tätä kikkaa itse aina silloin, jos känsät kasvavat niin isoiksi että alkavat jo haitata treenaamista. Varsinkin leuanveto ja mave ovat huomattavasti hauskempia tehdä kun känsät eivät ole välissä. Pahimmillaan känsä saattaa revetä ja silloin iskee treenitauon lisäksi pahimmillaan myös selibaatti :(

Laita sopivaan astiaan lämmintä vettä ja pistä kädet sekaan noin 10 - 15 minuutin ajaksi. Olen kuullut, että jotkut lisäävät veteen hieman Fairya tai vastaavaa, jotkut käyttävät myös vauvaöljyä, mutta pelkkä lämmin vesikin riittää. Kun känsät ovat pehmenneet riittävästi, voit rapsutella kuolleen ihon pois varovasti vaikkapa voiveitsellä. Seurustelevat Pakkislaiset voivat konfliktin välttämiseksi käyttää vaikka kynsiään, tai pihistää voiveitsen yön pimeydessä. Voit viimeistellä homman käyttämällä melkein mitä tahansa karkeaa esinettä, paras on tietysti hohkakivi tai jalkojen hoitoon tarkoitettu raspi. Loppuhionnalla vältät kovettuneet ja terävät nahanriekaleet kämmenissä.

Pro tip: Tarkoituksena on poistaa vain kuollut iho. Älä siis vuole käsiäsi vereslihalle, etteivät känsät tulehdu tai kipeydy. Jos känsät ovat todella tiukassa, voit pistää yöksi käsiin ronskin kerroksen käsivoidetta ja päälle vaikkapa puuvillakäsineet ja uusia rapsutuskäsittelyn seuraavan päivänä.

n00b tip: sakset

Mä oon nähny muutaman kerran jossain, kun joku on tehnyt noin. En ymmärtänyt, enkä ymmärrä vieläkään. Koin sen jopa hankalaksi. Meillä on puinen voiveitsi joka asustaa jääkapissa margariinipakkauksen päällä. Tadaa! Ei rumia ärsyttäviä reikiä kannessa, ei veitsen asettelua reikään. Sen kun heität veitsen paketin päälle ja kaappiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä oon nähny muutaman kerran jossain, kun joku on tehnyt noin. En ymmärtänyt, enkä ymmärrä vieläkään. Koin sen jopa hankalaksi. Meillä on puinen voiveitsi joka asustaa jääkapissa margariinipakkauksen päällä. Tadaa! Ei rumia ärsyttäviä reikiä kannessa, ei veitsen asettelua reikään. Sen kun heität veitsen paketin päälle ja kaappiin.

Mä taas en käsitä miksei joku käytä tätä tapaa kun itse olen tottunut tenavasta asti tekemään näin. Edelleen mielestäni paras tapa. Tuntuisi hölmöltä pitää veistä paketin päällä, sillä sittenhän sitä voita/margariinia on kannessa ja sitä kautta ympäriinsä pöydillä yms mihin kannen aina laskee. Helpompaa on laittaa veitsi kuvan tyylillä pakettiin ja kansi päälle. Melko kädetön saa olla jos joutuu veistä kovastikin asettelemaan :)

Sitten ei muuta kuin Bongaa pakkislainen, ei vaatteet vaan välilihan painelijat yleisessä vessassa -ketju pystyyn.

Olenkohan kenties edelläkävijä jos olen käyttänyt kyseistä painelutyyliä noin 4 vuotta. Hyvä kikka kyllä mielestäni ja tulee aina käytettyä kun se kerran tavaksi tulee.

Itseä ällöttää kun muutaman päivän kuluessa siinä kannen päällä on voita ihan pienoinen määrä.

Itse vetelen voiveitsestä käytön jälkeen aina enimmät rasvat rasian reunaan (mielellään sisäpuolelle) ja asetan voiveitsen vaikkapa leikkuulaudan reunalle odottamaan seuraavaa kertaa.

Itse vetelen voiveitsestä käytön jälkeen aina enimmät rasvat rasian reunaan (mielellään sisäpuolelle) ja asetan voiveitsen vaikkapa leikkuulaudan reunalle odottamaan seuraavaa kertaa.

Mutta se rasvaläntti siinä reunalla näyttää rumalta. Mulle on pienenä opetettu että niin ei saa tehdä :D ja jos vaikka on jääny jostain leivästä jotain jyviä tai leivänpalasia nii se on vitun siistiä ku ne on sitte sielä voipaketissa :D

Ruuan poistaminen säilykepurkista:
1. Avaa säilykepurkin kansi normaalisti 2. Tee pohjaan pieni viilto (noin 1cm pitkä) 3. Puhalla tekemästäsi reiästä naama punaisena niin että hernekeitto valuu kattilaan nätisti eikä purkkiin jää yhtikäs mitään!

Tää on oikeesti hyvä vinkki ja on tullut toimittua näin jo vuosien ajan. Jaksaako sitä hernesoppaa oikeasti kukaan kaapia lusikalla tölkistä?

Oletko pelokas yksin ollessasi? Onko suihkussa käyminen iltaisin tuskaa? Pese kasvosi puolikas kerrallaan, niin pystyt pitämään silmällä ympäristöäsi, ettei kukaan väijy sinua.
a020.gif

Näihin rasvoihin ja muihinkin arjen pikku juttuihin pätee vanha viisaus: Pidä tavarat siellä missä niitä tarvitaan. Kuppi kahvinkeittimen vieressä, veitsi leipien lähellä jne. Vituttaa sitten yli kaiken ihmiset jotka korjaavat kaikki tavarat pois johonkin kymmenestä laatikosta jotta "ne löytyvät sitten kun tarvii!":D

Toi paidan taittelu menee yli mun osaamisen :D 5 min reenasin ja se on ihan solmussa heti.

Edit, vedin kädellä väärältä puolelta. Nyt lähtee!

Back
Ylös Bottom