Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota en ole koskaan ymmärtänyt. Jokainen kuvatkoon miten parhaaksi näkee, kaavoihin kangistuminen on juuri se suurin moka minkä kuvaamisessa voi tehdä.gid sanoi:Mut sitä laukaisintahan painetaankin etusormen nivelellä, ei kärjellä.. ;)
Mike sanoi:Tässä pieni vertailu L sarjan mielestäni parhaimman yleisputken ja kittilinssin välillä Canonilla. Ero laadussa on hirvittävä, mutta niin on hintaerokin.
Voin lämpimästi kenelle vain suositella tuota 24-70/2.8L putkea, käytettynä irtoaa tonnin pintaan. On kiinni mulla 90% ajasta.
Mä kypsyin viikossa kittiin kun en saanut skarppia kuvaa vaikka kuinka yritin. Onneksi sijoitin heti 50mm kakkukaan, mikä oli ihan eri planeetalta.
Kyllä se suomenmaalla pötkii siellä 1400 juuron korvilla. Ulkomaihin en ole vielä tutustunut ja tuskin tutustunkaan, mä tuen kotimaisia kauppoja vaikka vähän enemmän maksaisikin.EBEL sanoi:Minkä hintanen toi24-70/2.8 on? Pitäis ostaa muijalle joululahjaks 350:een.
Edit: siis uutena!
EBEL sanoi:Huh, eli melkeinpä tuplaten enemmän kun itse kamera. Mitähän se sit seuraavaks toivoo!? Kylläpäs tuntuu olevan aika arvokas harrastus tää v-kuvaus.
Totta. Itsellä on hajataittoa ja vasen silmä muutenkin inasen huonompi, no onneksi noista vaivoista kumpikaan ei haittaa kuvaamista. Mites se diopteria (?) -korjaus, voiko sillä de-eskaloida tilannetta?grumby sanoi:Itsellä on vielä silmälasit niin tuo etsinongelma eskaloituu kivasti..
Mike sanoi:Verkkokauppa.com on tullut ihan varteenotettavaksi kamerakaupaksi. Olen sieltä ostanut 5D kameran, salaman ja muuta hässäkkää. Vielä kun saisivat varastoon kaikkia putkia, niin hyvä tulisi.
kohtis sanoi:Kellään kokemusta Panasonicin dmc-fz20/5 kameroista? Tässä nyt pähkäilen näiden kahden välillä.
Kiitos