Niinisalo...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jartze
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiennyt mihin osioon tän olisin heittänyt mut pistetään nyt tänne...
Eikä mistää intti-threadista löytyny mitään tästä... Eli kuulin joitakin kuukausia sitten että Niinisaloon olis avattu uus sali... onko tää totta? yritin googlettaa mutta ei löytyny... Voisko joku siellä ollut/oleva kertoa paikan tasosta, laitteista yms...

:thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Intin siellä käyneet kaverit ovat ainakin kehuneet että hyvät vehkeet ja tilat.

Joo just on sinne avattu uus sali ja pitäs olla ihan viimisen päälle uudet vehkeet, itse en ole käynyt tosin.

Helvetin hyvä juttu ettei ainakaan vehkeistä oo pulaa ku iltasin yrittää sit siä viä riehua kaiken paskan jälkeen... :whip:

kiitti varmistuksesta :rock:

mites toi ruokapuolen huolto mahtaa onnistua intissä? jos mun ois tarkotus saada yli 3000kcal/pvä mettäs syömäl marjoi ja metsästämäl oravii ni ei kauheest jää aikaan muuhu??

Jartze sanoi:
Helvetin hyvä juttu ettei ainakaan vehkeistä oo pulaa ku iltasin yrittää sit siä viä riehua kaiken paskan jälkeen... :whip:

kiitti varmistuksesta :rock:
Heh..Kaimaseni. Sillon ku mä olin sielä -01- niin sali oli ok, mutta hienompiakin nähty. Tuvat ja muut tilat onkin sitten vitun vanhoja homeisia paskarotteloita. Vessatkin on mukavasti v8 järjestelmässä, eikä niissä mitään ovia eikä väliseiniä ole. Tuvat on niin homeessa, että pahiten allergiset joutuu vaihtaan tupia vähän väliä, josko löytyis parempi. Muutenkin paikka on perseestä ja "keskellä ei mitään". Sotkukin on aivan paska. Mä en sinne enää uudestaan menis, mutta se on mun asia :) Ps. on muuten mukavaa istuskella rouva alikersantin kanssa rinnakkain paskalla. Harmi, että niillä on kuiteski eri suihkuvuorot. Anteeksi tämä :offtopic: mutta koin velvollisuudekseni varoittaa paikasta.

Zone-sarja -42%
Jäätävä sanoi:
mites toi ruokapuolen huolto mahtaa onnistua intissä? jos mun ois tarkotus saada yli 3000kcal/pvä mettäs syömäl marjoi ja metsästämäl oravii ni ei kauheest jää aikaan muuhu??

Jos osaat syödä kerralla paljon niin onnistuu, jos et niin se on voi voi :) Ruokailut kassulla on aamupala 0700, lounas 1130 ja päivällinen 1700 + iltapala joskus 1900 (ajat vaihtelee mut noin suurinpiirtein). Hyvä tietenkin olisi ottaa mukaan protskujauhot että saa aterioiden välissä ehkäistä kataboliaa. Tosin eri asia jaksatko enää parin viikon jälkeen panostaa kovinkaan paljoa bodyhommiin :) Itse otin kans jauhot mukaan ja kuukauden-pari jaksoin stressata syömisistä ja treeneistä, mutta sitten jätin salihommat suosiolla loppuajaksi..

Se sali on uusittu vuoden 2001 jälkeen, tais olla tossa viime vuoden joulun paikkeilla jos oikein muistan.

Jäätävä: kannatta lukea toi Treeni ja ravinto-puolen "Inttiin massalla"-threadi...
Hulkin neuvoilla lähdetään pitään lihat kasassa :whip:

tosin itse menossa sinne vasta 2005 heinäkuussa :rolleyes:

Niinisalossa on erittäin hyvä sali. Itse suoritan juuri parhaillaan varusmiespalvelusta siellä.

Mutta tosiaan kannattaa unohtaa ne treenit ja ravinto hömpötykset kokonaan mortti-kauden ajaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jeb. Itse kävin tutustumassa kyseiseen saliin. Salilla on kaikki tarvittavat laitteet ja vapaat painot. Sali on tosin aika tiivis. Jonotusta on odotettavissa. Kuntoiluhallissa on myös erillinen huone, jossa on kyykky/maastaveto paikka.
Tosin uusissa laitteissa on tuo vastuksen määrä suht. heikko

Back
Ylös Bottom