Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jokaisesta kusisesta B-luokan julkkiksesta kirjoitetaan tätä nykyä elämänkerta. Tällä varmaan tavoitellaan uutta asiakaskuntaa, joka on aiemmin viis veisannut oikeista kirjoista. Onhan tämä ilmeisesti ihan hyvä markkinarako, mutta tavallaan rasittavaa, että kaiken maailman jerekaralahdet ja naccitranbergit ovat koko ajan esillä, kun heillä tuskin on kauheasti annettavaa kenellekään.

Jokaisesta kusisesta B-luokan julkkiksesta kirjoitetaan tätä nykyä elämänkerta. Tällä varmaan tavoitellaan uutta asiakaskuntaa, joka on aiemmin viis veisannut oikeista kirjoista. Onhan tämä ilmeisesti ihan hyvä markkinarako, mutta tavallaan rasittavaa, että kaiken maailman jerekaralahdet ja naccitranbergit ovat koko ajan esillä, kun heillä tuskin on kauheasti annettavaa kenellekään.
Oon huomannut saman. Elämäkertakirjoja tosiaan on ilmestynyt melkoista tahtia viime vuosina.
Veikkaan myöskin, että syy on juurikin uuden lukijakunnan ja markkinaraon löytyminen.

Joo'o. Ne on meidänkin kaupunkiin sitten ilmestyneet nuo vuokrattavat sähköpotkulaudat kadun varsille. Niitä olen tuossa ohi kulkiessani katsellut ja alkoi ärsyttää sellainen pikku asia, että olen löytänyt niitä kolmelta eri firmalta jo tästä omalta kotikadulta. Jos noilla aikoisi liikkua järkevästi, niin pitäisi olla jokaisen firman oma sovellus, koska ikinä ei voi tietää minkä firman lauta sitä eteen sattuu juuri silloin kun sitä tarvitsee. Noilla pitäisi olla sellainen yksi yhteinen sovellus kuten vaikka taksilla on, niin tässä olisi jotain järkeä.

Mättölät ei pistä nykyisin pippuria ruokiin valmistusvaiheessa.

Styroksi pakkausmateriaalina. Hajoaminen pieneksi hituseksi ja sitten kaupan päälle se sähköisyys että tarttuu joka vitun paikkaan.
Kaikkea helvetin turhaa keksitään, mutta tälle paskalle ei ole keksitty korvaavaa tuotetta? 🤬

Styroksi pakkausmateriaalina. Hajoaminen pieneksi hituseksi ja sitten kaupan päälle se sähköisyys että tarttuu joka vitun paikkaan.
Kaikkea helvetin turhaa keksitään, mutta tälle paskalle ei ole keksitty korvaavaa tuotetta? 🤬
Mulla saa pelkkä ajatus styroksista puistattamaan ja ihokarvat nousemaan. Inhottava materiaali, tuli tuota useasti käsiteltyä kun tuli lattiaan eristysmateriaaliksi. Työkaveri vähän naureskellen katsoi kun pidin kuulosuojaimia kyseisessä hommassa. Mutta auttoi, kun kuulosuojaimet vaimensi sen äänen mikä siitä lähtee ja aiheuttaa puistatuksen.😅

En pysty myöskään styroksia käsittelemään paljain käsin. 😁

Ei sähköpotkulaudat sinänsä, mutta se miten niillä suurkaupunkien keskustassa ajetaan ja parkkeerataan.

Olen tässä päivieni ratoksi miettinyt sellaista että voisin perustaa firman joka omistaa huomiokartioita (tötsiä). Sellaisia suunnilleen 30 kg painavia. Voisin sitten kehittää applikaation, että sitä käyttämällä voit vuokrata itsellesi tötsän halvalla ja käydä heittämässä sen ihan minne vaan tässä pääkaupunkiseudulla - ei haittaa vaikka päätyisi ojaan, keskelle ahdasta jalkakäytävää julkisivutyömaan vieressä tai eduskuntatalon portaille. Yöllä sitten saattaisin ajella siellä täällä ja keräillä niitä tötsiä vähän sivummalle siistiin riviin, mistä sitten innokkaat käyttäjät saisi ne seuraavana päivänä taas käyttöönsä.

Miksi tällainen olisi hyvä juttu? No toki ihmiset kaipaa liikuntaa kun eivät nykyään juuri edes kävele, vaan ajavat sähköpotkulaudalla vaan. Tötsän roudaaminen mukanaan, vaikka vain kymmenen metriäkin, on hyvää liikuntaa ja ilmastoteko. Hyvä mieli tulee.

Toisaalta jatkossa voisi sitten laajentaa tuotelinjaa, esim. eripainoisiin kahvakuuliin, voimamieskiviin, jne. Bisnes sinänsä on voisi olla aika tuottoisa kun ei tartte miettiä varastointia (kaupunkihan tarjoaa sen säilytystilan ilmaiseksi), ja toisin kuin noissa potkulaudoissa, ei ole mitään latauskustannuksia tai muuta sellaista.

Ja mikä parasta, kukaan ei voisi asialle yhtään mitään. Sillä sekunnilla kun päättäjät vihjaa että romppeet pitää kärrätä pois kadulta niin otan yhteyttä tasa-arvovaltuutettuun ja valitan kaupungin toiminnasta. Yhtiöni toimitusjohtaja olisi toki tummaihoinen LBTG-hahmo jolla on näkyvä Twitter-profiili.

Huonoimmassakin tapauksessa toiminta jouduttaisiin lopettamaan mutta samalla pitäisi sitten kait potkia nuo potkulautafirmat pois kaduilta myös.

Kun sun "hieman" ylipainoinen naispuoleinen kaveri sanoo "mitä sä noilla teet, et sä tarvi mitään proteiinia" ai jumalauta olis tehnyt mieli sanoo ja pahasti.

Tää helvetin ennakoiva tekstinsyöttö.
Kun kirjoittaa nopeasti jotain niin se arpoo aina kyllä jonkun ihmesanan vaikka tarkoitat ihan toista ja jos et sitten tarkista niin tekstiin tulee sanoja kuin olis joku lukihäiriöinen🧐

Tää helvetin ennakoiva tekstinsyöttö.
Kun kirjoittaa nopeasti jotain niin se arpoo aina kyllä jonkun ihmesanan vaikka tarkoitat ihan toista ja jos et sitten tarkista niin tekstiin tulee sanoja kuin olis joku lukihäiriöinen🧐
Sen automaattisen korjauksen saa kyllä pois käytöstä luultavasti laitteesta kuin laitteesta. Ja kannattaa ottaakin pois. Paskin keksintö mitä ikinä on tehty.

the-inventor-of-autocorrect.jpg

Nämä pk-seudun viherhipsterit, jotka yrittävät niin kovasti olla rohkean erilaisia, että sortuvat vahingossa olemaan keskenään pitkälti samanlaisia.

Tässä pari ärsyttävää käyttäytymismallia, jotka korostuvat erityisesti näiden hipsteriyksilöiden keskuudessa:

Ollaan autottomia ja ylpeitä siitä, jopa siinä määrin, että paasataan sitä autottomuuden ilosanomaa vähän väliä. Ennen kaikkea tätä tykitystä alkaa tulla silloin, kun parhaillaan istutaan kyydissä, joka on joltakulta autolliselta ruinattu.

Kun kartoitetaan tietyn tapahtuman osallistujien ruokavaliota, ilmoitetaan, että täällä ollaan sitten vegaaneja tai kasvissyöjiä. Tämä pätee tasan siihen asti, kun saadaan ruoat eteen. Sitten voidaankin poikkeuksena vähän maistaa makkaraa ja pekonia ja ne omat ruoat unohtuu.

Telakka hajosi töissä, täytyy yrittää pärjätä yhdellä lisänäytöllä läppärin lisäksi. Ihan kamalaa.

Sain vihdoinkin hyökättyä keittiön tasolle kertyneen paperivuoren kimppuun.

Paperisilppuri on rikki.

Pistin palaneen loisteputken kauppakassiin, että tiputan kierrätykseen kauppakeskuksen kierrätyspisteellä. Heitin kuitenkin kassin tavalliseen tapaan takakonttiin.

No loisteputki paskaksi ja oli myös raadellut pitkään palvelleen kauppakassini piloille.

Typerästä päästä kärsii lompakko.

RAX:in salaattipöydässä ei ollutkaan tänään kananmunia. Kyllä minua nyt harmittaa.

RAX:in salaattipöydässä ei ollutkaan tänään kananmunia. Kyllä minua nyt harmittaa.
Mulla oli sama harmitus viime viikolla kantabuffassa käydessä. Ei mun viikon kohokohta oo se, että pääsee tuulettumaan toimistolle etätöistä, vaan se, että pääsee siihen buffaan syömään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom