Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tämä on enempi kirkkaampaa, joten mistään kamalan hirveästä tuskin kysymys. Tämä vain valuu myös itsekseen ulos ihan ilman muuta lastia.
Oletko ajatellut, että voisit taputella sitä vuotoa paperilla pitkin pakaroita ja leikkiä punapersepaviaania? Kyykistelet pöntön päällä ja möliset sekavasti. Kissat olisi varmasti kauhuissaan! Laitat koko iloisen tapahtuman tietty instaan.
Joskus käynyt noin. Ja kerran lentokoneessa. Pidin jo melkein bileet että sain koko rivin itselleni kun kaikki näytti olevan kyydissä eikä ihmisiä ollut tullut varmaan viuteen minuuttiin. Ja kuinka ollakaan sieltä tulee joku mattimyöhäinen niin viimetingassa kuin voi vain olla mahdollista ja tietysti just siihen mun viereen. Se vitutti....kun elokuvateatterissa sun vieressä on kaksi tyhjää paikkaa, laitat tyytyväisenä takin niistä toiselle, sitten vartti itse elokuvan alkamisen jälkeen kaksi lihavaa, vastenmielistä, huohottavaa sikaa popcorni- ja kokisämpäreineen tulee just niille paikoille...
Kun korkkaa uuden ja vetäisee ensipuraisun niin >90% todennäköisyydellä maistaa vain humalan etovan maun. Sitten hampaat irvessä loput alas, suun kurlaus etikalla, hampaiden pesu, suun huuhtelu vedellä ja voi avata hyvän.
Onneksi se ilmeisesti kuuluu pieniin asioihin.Mahaläskimakkara. Oma.
Onneksi se ilmeisesti kuuluu pieniin asioihin.
...kun elokuvateatterissa sun vieressä on kaksi tyhjää paikkaa, laitat tyytyväisenä takin niistä toiselle, sitten vartti itse elokuvan alkamisen jälkeen kaksi lihavaa, vastenmielistä, huohottavaa sikaa popcorni- ja kokisämpäreineen tulee just niille paikoille...