Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Työkaverit, jotka viimeisillä voimillaan raahautuu töihin sairastuttamaan kaikki muut, vaikka kaikkien kannalta fiksuinta olisi jäädä kotiin sairastamaan. Kahvipöydässä kysellään "Ootko sä käynyt lääkärissä?" ja vastaus on "Ei, olin mä silloin viime viikolla ne kolme päivää poissa, mutta kun ei tää mene ohi, niin en ollut sitten pidempään poissa..". Häh? Kenen etu se on, että täällä köhii keuhkonsa ulos ja tartuttaa ton saman taudin muihinkin? Sit päivitellään, kuinka puolet porukasta voi olla influenssassa samanaikaisesti. Pitäkää tautinne. Missä mun käsidesi on?!

Työkaverit, jotka viimeisillä voimillaan raahautuu töihin sairastuttamaan kaikki muut, vaikka kaikkien kannalta fiksuinta olisi jäädä kotiin sairastamaan. Kahvipöydässä kysellään "Ootko sä käynyt lääkärissä?" ja vastaus on "Ei, olin mä silloin viime viikolla ne kolme päivää poissa, mutta kun ei tää mene ohi, niin en ollut sitten pidempään poissa..". Häh? Kenen etu se on, että täällä köhii keuhkonsa ulos ja tartuttaa ton saman taudin muihinkin? Sit päivitellään, kuinka puolet porukasta voi olla influenssassa samanaikaisesti. Pitäkää tautinne. Missä mun käsidesi on?!
Totahan se aina on. Ihme kun on näitä flunssakausia kun kukaan ei välitä. Ja pikku flunssassakin voi tulla töihin ja siitä ei saa edes saikkua jos ei ole kuumetta. Kenen etu se on? Siinä ehtii tartuttaa aika monet ennen kuin se kuume edes nousee. Jos kukaan ei olisi ikinä kipeänä töissä, olisi sairaspoissaoloja paljon vähemmän. Se voi tuntua vähän turhalta olla pikku flunssan takia poissa mutta voin olla melkein varma siitä että pidemmällä aikavälillä syntyy säästöjä.

...ja sitten kun ON saikulla, niin vittuillaan, ettei taas työt maistua ja heh heh krapulassa se on. Mulle vierustoveri aukoi päätään sen verran, että aloin tahallani tulemaan köhimään töihin. Loppui se vittuilu :D

Lähet hyvillä mielin ja reippaana salille, teet hyvän reenin, oot suihkuun lähössä ni kappas pyyhe jäänyt tietysti kotiin vaikka 100 varmasti olit pakkaavinas sen laukkuun..

Welcome to the club. Tosi vittumainen ongelma. Olis kiva päästä eroon.

Mä olin nuorena sellaisessa paikassa missä piti kerran päivässä pissata purkkiin niin että toinen katsoo vieressä, arvaa vaan vituttiko.
Ei siinä muuta ongelmaa olisi ollut mutta siinä kun napsahti kuset lukkoon niin moro:jahas:

Tästä tuli mieleen käsien pesemättömyys. Yllättävän moni ei pese käsiä kun käy kusella ja/tai paskalla. Wtf?!

Maahan muuttajat koulussani (en ole rasisti! :piis::D)
Koska ne ei tervehdi, vaikka sanon huomenta, terve, tai mitä muuta tahansa, ja kuitenkin ollaan samassa luokassa tekemässä töitä lähes joka arkipäivä.
Itse kyllä sanon huomenta ja tervehdin jos vastaan tulevat mutta ne kaikki vaan kävelee ohi norsun vittu naamalla.
En tiedä mutta saattaahan se johtua siitä kun minulla nyt sattuu olemaan vähän lyhempi tukkamalli.

Toi liukkaus. Keskustassa ajettaessa ei ollu mitään ongelmaa, oli kun kesäkelillä ajais mutta sitten kun tuli tohon kotitielle missä ei liikennettä oo yhtään niin huh. Meinas auto käydä kaks kertaa ojassa, mut onneks oli toisessa tilanteessa lumipenkka estämässä ja toisessa jäin varmaan viiden sentin päähän ojasta. Vauhtiakin about 10km/h.

Kaikki julkisista palveluista ja muista tuista narisevat vituttaa kyllä huolella. Yksikin perkeleen työtön tässä rupesi avautumaan, että hänen lääkäriltä saamansa hoito oli huonoa, koska hoito ei ollut sitä mitä hän itse olisi halunnut. Ts. henkilö meni lääkäriin ja kertoi lääkärille, kuinka hänen vaivansa pitäisi hoitaa, mutta lääkäri ei moisiin toimenpiteisiin suostunut. Tyyppi kertoi avautuneensa lääkärille siitä, että tämä työtön on lääkärin työnantaja ja lääkärin pitää palkanmaksajaansa kohdella hyvin. Tällaiset tyypit vois mennä ihan suosiolla yksityiselle, niin voivat hoidattaa siellä vaikka kynsinauhansa lääkärin hoidossa, mutta ei vain pummeilla ole rahaa.

Samalla tavalla vituttaa kyllä kaikki muutkin valtion tarjoamista tuista valittavat. Hei, meillä on oikeasti asiat vielä ihan hiton hyvin, joten olkaa nyt tyytyväisiä siihen mitä on! Tällä hetkellä ei taida olla suurta maksukykyä alkaa jakamaan lisärahaa kenellekään.

Vuosilomalla sairastaminen muuttui sairaslomaksi. Dämn. Alkaa jo seinät kaatua niskaan. Netflix kyllästyttää ja työt maistuis.

Tää ei ihan oo ollut mun päiväni. :jahas: Ensin unohdan kaffemaidot kotiin ja käytin valtaosan ensimmäisestä kaffepaussistani ostoksilla naapurikaupassa. Ja sit ku aattelin, et pikasesti täs viel kerkii yhden Ehrmannin vetää, niin sepä olikin homeessa. Ja toinen kanssa. Ja kotona oli 6 purkkia, jotka oli samalla päiväyksellä ja samasta satsista. :curs: Että työpäivä meni sit papusalaatilla ja omenalla ja töitten jälkeen kauppaan palauttaan ne loput rahkat. En ees saanut tilalle toisia, kun niitten koko varasto oli samaa satsia. Eli pitää sit jossain vaiheessa huomenna käydä ostaan uus viikon rahkasatsi jostain toisesta kaupasta. Mä en nyt yhtään tykkää tästä maanantaista. :jahas:

Plektrat. Sellaisen kun pudotat, niin sehän hukkuu, vaikka soittaisit sähkökitaraa tyhjässä valkoisessa huoneessa alasti seisaallasi.

Plektrat. Sellaisen kun pudotat, niin sehän hukkuu, vaikka soittaisit sähkökitaraa tyhjässä valkoisessa huoneessa alasti seisaallasi.

Sen takia pitää soittaa akustista. Voi tiputtaa pelkun suoraan kopan sisälle.

Ihmettelin kerran, että missä kaikki plekut on. 3v poika sanoi, että ne kuuluu tänne ja osoitteli kitaraa. Sisältä tuli kaivettua reilu 10 plektraa.

Lasten sitominen turvaistuimen vöihin talvikamppeissa on ihan helvetistä...

Samalla kun siinä ovet auki ähisee niin katoaa ne kovalla rahalla tuotetun lämpöasteet auton sisältä taivaan tuuliin. Harakat vaan nauraa lähipuussa kun saa meikäläisen rahapussista kustannetut lämpimät tuulahdukset..

Se vähän ahistaa kun joidenkin on salilla pakko paiskoa niitä painoja. Sen nyt melkein ymmärtää että jos tehdään isoilla painoilla mavea niin ei ole oikein tarkoituksenmukaista tulla ihan rauhallisesti alas, mutta mitäs kun lämmittelypainotkin täytyy tiputtaa? Tai jos tekee jotain liikettä missä paino lasketaan telineeseen niin pakkoko se on heittää sinne niin kovaa että peilit tärisee? Kyllähän sen tiedän että jos vedät itsesi ihan piippuun niin ei siinä kovin rauhallisesti jaksa alkaa niitä painoja telineeseen asettamaan, mutta voisi vähän edes yrittää. Minä jos kuka tiedän mitä on oikeasti kova treenaus, mutta ei mun ole ikinä tarvinnut monen pakkotoistonkaan jälkeen heittää penkkitankoa telineeseen niin että meinaa penkki kaatua taaksepäin. Mitäs jos se ei osukaan tai tulee takaisin? Kannattiko?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom