- Ikä
- 42
Welcome to the club. Tosi vittumainen ongelma. Olis kiva päästä eroon.Kusilukko:curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Welcome to the club. Tosi vittumainen ongelma. Olis kiva päästä eroon.Kusilukko:curs:
Olis kiva päästä eroon.
Ei ole vaihtoehto. :DVähemän opiaatteja?
Totahan se aina on. Ihme kun on näitä flunssakausia kun kukaan ei välitä. Ja pikku flunssassakin voi tulla töihin ja siitä ei saa edes saikkua jos ei ole kuumetta. Kenen etu se on? Siinä ehtii tartuttaa aika monet ennen kuin se kuume edes nousee. Jos kukaan ei olisi ikinä kipeänä töissä, olisi sairaspoissaoloja paljon vähemmän. Se voi tuntua vähän turhalta olla pikku flunssan takia poissa mutta voin olla melkein varma siitä että pidemmällä aikavälillä syntyy säästöjä.Työkaverit, jotka viimeisillä voimillaan raahautuu töihin sairastuttamaan kaikki muut, vaikka kaikkien kannalta fiksuinta olisi jäädä kotiin sairastamaan. Kahvipöydässä kysellään "Ootko sä käynyt lääkärissä?" ja vastaus on "Ei, olin mä silloin viime viikolla ne kolme päivää poissa, mutta kun ei tää mene ohi, niin en ollut sitten pidempään poissa..". Häh? Kenen etu se on, että täällä köhii keuhkonsa ulos ja tartuttaa ton saman taudin muihinkin? Sit päivitellään, kuinka puolet porukasta voi olla influenssassa samanaikaisesti. Pitäkää tautinne. Missä mun käsidesi on?!
Työkaverit, jotka viimeisillä voimillaan raahautuu töihin sairastuttamaan kaikki muut, vaikka kaikkien kannalta fiksuinta olisi jäädä kotiin sairastamaan. Kahvipöydässä kysellään "Ootko sä käynyt lääkärissä?" ja vastaus on "Ei, olin mä silloin viime viikolla ne kolme päivää poissa, mutta kun ei tää mene ohi, niin en ollut sitten pidempään poissa..". Häh? Kenen etu se on, että täällä köhii keuhkonsa ulos ja tartuttaa ton saman taudin muihinkin? Sit päivitellään, kuinka puolet porukasta voi olla influenssassa samanaikaisesti. Pitäkää tautinne. Missä mun käsidesi on?!
Irtonaiset koirien paskapussit taskussa, jossa on jotain muutakin. Jos kaivat sitä muuta, niin joka kerta ne paskapussit tulee mukana.
Welcome to the club. Tosi vittumainen ongelma. Olis kiva päästä eroon.
Tästä tuli mieleen käsien pesemättömyys. Yllättävän moni ei pese käsiä kun käy kusella ja/tai paskalla. Wtf?!Työkaverit, jotka viimeisillä voimillaan raahautuu töihin sairastuttamaan kaikki muut, vaikka kaikkien kannalta fiksuinta olisi jäädä kotiin sairastamaan. Kahvipöydässä kysellään "Ootko sä käynyt lääkärissä?" ja vastaus on "Ei, olin mä silloin viime viikolla ne kolme päivää poissa, mutta kun ei tää mene ohi, niin en ollut sitten pidempään poissa..". Häh? Kenen etu se on, että täällä köhii keuhkonsa ulos ja tartuttaa ton saman taudin muihinkin? Sit päivitellään, kuinka puolet porukasta voi olla influenssassa samanaikaisesti. Pitäkää tautinne. Missä mun käsidesi on?!
Plektrat. Sellaisen kun pudotat, niin sehän hukkuu, vaikka soittaisit sähkökitaraa tyhjässä valkoisessa huoneessa alasti seisaallasi.