Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Irtonaiset koirien paskapussit taskussa, jossa on jotain muutakin. Jos kaivat sitä muuta, niin joka kerta ne paskapussit tulee mukana.

Ite sidon paskapussit talutushihnaan. Ei tarvii säilyttää taskussa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Likainen auto, kivet ja vesi yms. roska autossa kumimatoilla.. ja jokapäiväinen ärsytys tulee työmatkalla kun on kaikki ääliöt liikenteessä.

Työpaikan kahviautomaatit. Ihan hirveetä paskaa se tökötti mitä sieltä tulee ja aamulla jos satut ensimmäisenä töihin niin pitää 10 kuppia tiputella sieltä, että siitä saa edes jotenkin juotavan makusta.

Moccamasterit kaapissa kun ne kiellettin tulipalovaaran takia. Voi tsiisus.

Meilläpä kiellettiin sillä perusteella, että ne levittää flunsaa yms pöpöjä siitä kahvipannun kahvan kautta :dance:

Ihmiset, jotka jäävä suihkuun asumaan tai vessaan istumaan paskalle puoleksi tunniksi.

Onnistuin eilen tanssiessa venäyttämään niskani, ilmeisesti. Huomasin nimittäin tänään herätessäni ettei pää käänny surutta vasemmalle. Hyvin ärsyttävä tunne.

Ihmiset, jotka jäävä suihkuun asumaan tai vessaan istumaan paskalle puoleksi tunniksi.

Vaimo aina pesee kroppaansa ja jättää suihkun täysille. Minä valitan ja väännän suihkun pois, kun prkl maksan vesilaskutkin. Vaimo haukkuu pihiksi ja suuttuu, kun oli "just menossa suihkuun". Saatana.

Nyt se on periytynyt. Meillä on suihku alakerrassa ja kun 8v likka menee sinne, niin yläkerrassa asti tuntuu jossain vaiheessa kostea tuulenvire alakerrasta. Ja taas minä huudan pää punaisena. Prkl kun rahaa voisi säästää ihan vain laittamalla suihkun pois siksi aikaa, kun siellä ei ole. Mutta ei, ei vaan mene jakeluun. Ja suihkussa on kuulemma mukava lämmitellä. Jumalauta laittaisivat villasukat jalkaan.

Me ollaan molemmat dieetillä miehen kanssa ja joku kebaanialainen tuli tunkemaan mainoksensa postiluukusta (vaikka siinä lukee ei mainoksia..)

Naapuri, joka pitää koiraansa auki meidän talossa / pihassa. En osaa täysin selittää miks se vituttaa niin paljon, ei siittä varsinaisesti mitään haittaa ole. Kerran se koira tosin tuli meille melkein sisään, kun mulla oli ovi auki ja toisen kerran tuli työntään päätään meidän vauvan rattaisiin. Jotenkin vaan ärsyttää.

Ihmiset jotka tulee liian lähelle seisomaan bussissa tai pysäkillä, vaikka tilaa olis enemmän kun tarpeeks muuallakin (kyllä, olen suomalainen ja ahdistun tästä :D)

Vaimo aina pesee kroppaansa ja jättää suihkun täysille. Minä valitan ja väännän suihkun pois, kun prkl maksan vesilaskutkin. Vaimo haukkuu pihiksi ja suuttuu, kun oli "just menossa suihkuun". Saatana.

Nyt se on periytynyt. Meillä on suihku alakerrassa ja kun 8v likka menee sinne, niin yläkerrassa asti tuntuu jossain vaiheessa kostea tuulenvire alakerrasta. Ja taas minä huudan pää punaisena. Prkl kun rahaa voisi säästää ihan vain laittamalla suihkun pois siksi aikaa, kun siellä ei ole. Mutta ei, ei vaan mene jakeluun. Ja suihkussa on kuulemma mukava lämmitellä. Jumalauta laittaisivat villasukat jalkaan.

Mua ärsyttää ihan sama asia kans! jumaliste miten ottaa hermoon jos joku vaa seisoo suihkussa "lämmittelemässä" tai saippuaa itteensä eikä ees seiso veden alla ja antaa vaan veden valua, vieläpä täysillä! mitä tuhlausta! Ärsyttää kans jos joku pesee hampaita ja harjatessaan antaa vaan hanan valuttaa vettä turhaan. Vois nyt vähän järkeä käyttää, jos et tarvitse sitä vettä sillä hetkellä, miks valuttaa sitä turhaan.

Suun polttaminen ruoalla tai juomalla, vittu että keittää. Harvoin tulee höntyiltyä kuuman ruoan kanssa nykyisin, mutta se tunne kun heität ruoan suuhun ja tajuat että vittu nyt kärähti. Useemman päivän sitte suu hellänä. Perkele.

Olkapäässä ollut jo reilu tunnin kestävä elohiiri. Tuntuu hölmöltä, kun olkapää nykii itsekseen.

Pakkislaiset, jotka eivät osaa poistaa viestejään ja muokkaavat tilalle jotain ihan tarpeetonta. :D

Joulukuussa ostetut uudet peitot on viallisia ja nyt mulla on koko makkari täynnä vitun ärsyttävää nöyhtää. Ei kun palauttamaan ja reklamoimaan, eikä vituta yhtään ...kele! Ja noi oli kalliit.

Buhuuu! Finduksen lasagnessa olikin hevosen lihaa naudan sijasta. So what?

Kyllä mä ainakin tykkään tietää mitä ostan... Kyse ei ole siitä onko liha hevosta vai hyönteisiä, vaan että se pitäisi merkitä pakkaukseen jotta kuluttaja voi tehdä informoidun valinnan.

Jos otat ruokalassa kukkoa viinissä, niin siinä ei ole a) kukkoa b) viiniä.

Ravintolan häränlihapihvi on oikeasti lehmää. Ravintoloiden mukaan se kuulemma myy paremmin.

Kaupan paistijauhelihassa ei ole paistijauhelihaa. Tuotteen nimeä ei vaan voi muuttaa, koska kyseessä on vakiintunut käytäntö. Ehkä sen voi maksaa monopolirahalla, jos kutsuu niitä vaikkapa euroiksi?

Vaikka eipä taida lihapullissa tai nuggeteissakaan olla lihaa. Ainakaan sen eläimen, mitä luulisi. Paitsi jos kamara (miksei paketissa lue "siannahka"?) lasketaan lihaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom