Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selvennetääs hiukan vielä omia möläytyksiä, mutta tämä on minunkin viimeinen kommentti tähän ostoskärryvääntöön :D. Tuo selvennys, että Tescon työntekijät eivät asiaan reagoi, muuttaa mielestäni paljon. Aiemmin oli puhe tuosta lukitusjärjestelmästä, minkä vuoksi ajattelin automaattisesti, että Tesco ei tuota hommaa todellakaan hyväksy. Mielestäni tuollainen on kyllä paheksuttavaa toimintaa, jos se tapahtuu vastoin kaupan tahtoa (kärryt kun ovat sen omaisuutta), mutta näin ei nähtävästi ole, kun ei kerran työntekijöitä ole ohjeistettu siihen puuttumaan. Oikeastaan aika ristiriitaista toimintaa itse puljulta, kun on oiken vartavasten kehitetty lukitussysteemi, mutta toisaalla asiaan ei kuitenkaan puututa. Hyvä pointti myös Powerhousulta, luultavasti tosiaan vähän eri ilmapiiri UK:ssa kuin Suomessa.

Jottei mene täysin offtopic-linjalle, niin itseäni ärsyttää hieman se, että kun koulussa yhdellä kurssilla on kaksi ryhmätyötä, joista itse "organisoin" ensimmäisen (suunnittelin aikataulun, osatehtävät sellaisia, ettei voi tehdä samaan aikaan, kokosin koko roskan, jolloin piti kikkailla tulostusasetusten kanssa jne.), niin nyt nuo muut ryhmäläiset pitävät itsestään selvänä sitä, että organisoin myös tuon toisen. Ei tuo muuten haittaisi, mutta ku nuo uunot eivät tunnu ymmärtävän, että tuohon "organisointiin" uppoaa oikeasti aikaa! Yritin tuossa ehdottaa yhtä tehtäväjakoa, ja alkoi kauhea marina, kuinka mun työmäärä mukamas on aivan mitätön heihin nähden. Helppo se on aina marista mikä on omasta mielestä huonosti, mutta kumpikaan noista toheloista ei kyllä ole valmis itse miettimään toteutusta. No pistin kyllä jo viestin, että jos ei kelpaa niin minä en enää suunnittele mitään, vaan odotan, että joku kertoo minulle mitä teen, ja työmäärähän ei luonnollisesti voi olla suurempi kuin mitä he juuri äsken valittivat :)

Kukaan Suomessa ei "lainaa" ostoskärryjä ja sitä pidetään tietysti pahana. Briteissä taas asia näyttää olevan varsin yleistä ja silloin sitä ei pidetä niin pahana, vaikka laitonta onkin.

Jos taas täällä Suomessa joku lainaa K-kaupan kärryjä ja työntelee niitä keskellä kaupunkia, niin siitä saattaisin hermostua.
Täällä Tampereella en ole nähnyt kenenkään suomalaistaustaisen kärräävän ruokiaan kotiin noilla kaupan kärryillä, mutta todella moni mamu tai etenkin jotkut espanjalaiset vaihto-oppilaat kärrää ostoskärryillä ruokansa kotiin. Sitten nämä sankarit työntävät roskakatoksiin ne kärryt, ja ehkä joskus joku palauttaa ne sitten kauppaan. Saisivat nuokin oppia, että maassa maan tavalla ja kärryt pysyy kaupassa.

Voi luoja, en oo ikinä tollasesta uunoilusta kuullutkaan. Yleensä ihmiset ihan vaan kantavat ostoksensa tai tuovat vaikka fillarilla, bussissa tai autolla. Mä jo oonkin ihmetelly et mitä seuraavaksi kun kaupassa koreissakin on jo pyörät ja vetokahvat, nyt selvis tämäkin. Samaten näin jo koululaisten reppuja joissa on vetokahva ja pyörät.

Ei oo muuten ihme jos kansanterveys on mitä on ja pahempaan suuntaan mennään koko ajan...

^^ Voi idiootti sentään. Kanna tai kuljeta itse pyörällä parikin kilometriä 3 viikon ostokset niissä paskakasseissa mitä Tescolla on ja päälle vielä esim. laatikko bisseä tai vaikka 8-pack kolatölkkejä. Ei niitä ostoskärryjä kukaan ota jos pystyy itse kantamaan.

Eli vähän eri asia kuin joku koululaisten vetoreput...

Jättäkää nyt jo ne ostoskärryt rauhaan. Niin kauan kuin meille ei siitä kukaan sano tai lyö sakkolappua kouraan, tuodaan jatkossakin kuukausittaiset isot ostokset kärryillä kotiin.

Ai sä käyt kolmen viikon välein kaupassa? Omat kunnon kassit mukaan, eihän Suomessakaan ostoskassit kestä painavia ostoksia.

Olisit nyt edes vaivautunut lukemaan ne edelliset viestit, niin ei tarvitsisi kaikkea selittää uudestaan...
MINÄ en käy kaupassa kolmen viikon välein, vaan about kerran viikossa, jolloin kannan ostokseni kiltisti kotiin. Noin kerran kuussa lähtee kuitenkin isompi porukka hakemaan painavat ostokset, eli juomat sun muut, mitkä vievät paljon tilaa ja painavat paljon.

Käykää useammin kaupassa niin ostosten määrä distributoituu pienemmiksi sektoreiksi.
Mut kato kun asiat pitää tehdä mahdollisimman vaikeasti. Jos koko porukan kaljat pitää ostaa yhtenä päivänä, varmasti tulee ongelmia missä päin maailmaa vaan.

Jos nyt oikeasti halutaan tohon systeemi, sovitaan joku alue mihin ne kärryt palautetaan kampuksella ja sieltä voi ne sit hakea tai lykkiä takas kun menee kauppaan. Järjestelykysymyksiä.

Ärsyttää, koska Bondissa ei tekstitys näy.

Edittiä. Nyt näkyy jotakin, mutta tekstitys tulee myöhässä ja useat repliikit jäävät välistä.
Mua vitutti toi sama homma, niitä huomaamattaan luki vaikka ne tuli jäljessä. Parempi ku olisivat koko ajan olleet poissa, hämäsi vaan enemmän ku ne meni miten sattuu.

Onhan tuo nyt typerää nyysiä ostoskärryjä. "Mutq me ollaan opiskelijoita"!

Kun lukee sanomalehden toka sivua ni valo tulee sivun läpi ja 1. ja 2. sivu sekoittuu keskenään eikä lukemisesta tuu mitään. Pistää ahistaa sen verran et koko lukunautinto on poissa.

Sen asian ärsyttävyyskerroin on ainakin miljoona, kun räystäältä tippuu kylmä helvetin iso vesipisara suoraan keskelle nuppia ja lähtee valumaan siitä jonnekin päin naamaa. Ja tietysti se tapahtuu aina silloin, kun et edes pysty heti, syystä tai toisesta, pyyhkäisemään vettä pois naamalta.

Toinen on se, kun avaat kengännauhoja. Vedät narusta ja se saatana pamahtaakin umpisolmuun.

Kävi molemmat just äsken. Peräkkäin.

Ärsyttävää on se, että on aina pakko tulla vääntämään tyhjänpäiväisistä.

Joten tulenpas vielä piruuttani vääntämään lisää näistä ostoskärryistä.

Se, että minimipalkkaiset työntekijät eivät lontoossa puutu siihen, että nuorisojoukko pöllii kärryjä, kielii ennemminkin siitä, että he varmastikin haluavat olla saamatta turpaansa. Nuoriso on aika väkivaltaista täällä usein.

Muutenkaan tämä ei mielestäni todellakaan ole maan tapa. Kuusi vuotta olen manchesterissa asunut, enkä ole kertaakaan nähnyt kenenkään vievän kärryillä tavaroita kotiin. Kärryjä joskus näkee asuntojen pihoissa, yleensä niitten asuntojen joissa pihat muutenkin ovat täynnä paskaa, eli alatyöväenluokkalaisten scallyjen asuntojen pihoilla.

Lontoossa luonnollisesti moraali on rapistunut pahemmin, kuin täällä maalla.

Nyt lopetan.

Molemmat isovarpaat mustana. :lol2:

Viime viikolla tuli levytangon lukko kimmokkeen kauttaa varpaaseen, ja äsken kaasuliettä siirtäessäni jätin toisen jalan varpaan sen eteen.

Seksin jälkeen kun erehtyy hölmönä virtsalle, sellasta ruikkimista, kestää ja kestää mut ei oikein saa lopetettuakaan.
:D

Käsienkuivaajat! Miksi ne pitää sijoittaa ylös seinällä, musta ne olisi parempia jossain lantion tasolla. Nyt kun nostaa märät kädet ilmavirtaukseen, lähtee aina pari vesinoroa valumaan vittumaisesti ranteita pitkin takin hihojen sisään.

joskus harvoinkun vedän jätfkiä niin eiköhän vahingossa puraise etuhampailla palasta suuhun joka tuntuu vitummoisena kylmyytenä, en tiedä mistä johtuu. Hampaat ja ikenet kuitenkin on hyvässä kunnossa. :)

Vitun youtube ja sen toistoasetukset. Vaihtoehdot on joko pieni resoluutio tai soittimen koon mukaan vaihtuva, mutta jälkimmäinen laittaa lähes aina 360p laadun, vaikka yhteydessä riittää potkua. Katson videot 720p muodossa käytännössä aina kun mahdollista, joten esim. linkin avattuaan pitää ensin laajentaa soitin ja sen jälkeen nostaa vielä reso 480p -> 720p.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom