Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ärsyttää kun käy kusella ja muna on jossain ihme sirpalemoodissa. Kusta lentää vähintään kolmeen eri suuntaan, mutta yksikään niistä ei ole kohti pönttöä. Tätä tapahtuu varsinkin semihölmöllä munalla.

Jotenkin mulla tuntuu olevan sama ongelma :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ärsyttää kun käy kusella ja muna on jossain ihme sirpalemoodissa. Kusta lentää vähintään kolmeen eri suuntaan, mutta yksikään niistä ei ole kohti pönttöä. Tätä tapahtuu varsinkin semihölmöllä munalla.

Tuota tapahtuu täälläkin aika joskus :D

+1 Helvetin ärsyttävää :D

Vitun vammaset apinat jotka huutaa kännissä kadulla. Ihan sama mulle vaikka tappaisivat toisensa, kunhan siitä ei lähde ääntä. Miks vitussa nykyään on niin helvetisti spurguja, dokaavia kakaroita ja narkkeja?

Mitenkäs se suoritetaan? Oon kokeillut kyllä kaikkea. Ja vedän aina esinahan pois terskan päältä.

Edit. Korjasin ala-astemaisen kirjoitusvirheen.

Tarkoitin juuri tuota toimenpidettä. Vika on siis paljon syvemmällä. Lopetan analysoinnin tähän:D

Jep sama juttu joskus. En käsitä miten se kusivana yhtäkkiä haarautuu kahteen vaikka se olisi poistunut käytävästä jo 10 cm sitten.

Suomalainen asiakaspalvelu on kyllä aivan hirveetä touhua melko monessa tapauksessa. Ei oo mikään ihme, jos suomalaiset firmat ottaa takkiin isoissa kaupoissa, ku ei jengi osaa täällä mitään myydä.

Äsken kävin varaosaliikkeestä ostamassa öljyä ja öljynsuodattimen sekä muutaman muun pikkunippelin. Kun löydän hyllystä etsimäni öljyn ja litran lisäpurkin, niin menen kassalle, jossa ei ole ristin sielua. Hetken jo pohdin, että onko se kassa edes käytössä, mutta sitten joku elämäänsä kyllästynyt 60v ukko tulee takahuoneesta rahastamaan. Ensimmäisenä tulee vain tyly lausahdus "Mitäs sulle?. Kerron, että öljynsuodattimen tarvitsisin, ja äijä siten etsii sopivan sieltä hyllystään. Sitten kun kaikki romut on siinä tiskillä, niin saan luvan maksaa ne toki itsepalveluluontoisesti sillä kortinlukijalla, ja kun kuitti on tulostunut, äijä antaa sen käteen ja lähtee menemään. Kaikki tuotteet jää siihen tiskille ja ilmeisesti mun olisi pitänyt saada ne kannettua ulos siitä puljusta sylissä. Kysyn muovikassia tiskille tulleelta reilusti ylipainoiselta 25v mieheltä, joka notkuu siinä aikaansa kuluttaen. Mies ojentaa kassin ja todeten: "tossa". Mielessä ei tietenkään käynyt, että ne kamat olisi ehkä voinut pakata siihen kassiin, mutta onneksi mä jaksan ne itsekin siihen tunkea.

Kai se asiakaspalvelu on liikaa vaadittua nykyään. Jos itse olisin tuon paikan omistaja, niin myyjät palvelis melko paljon paremmin asiakkaita tai lähtis jannut vaihtoon.

Pullonpalautuskoneet!! Ei kertaakaan että saisi kaikki pullot työnnettyä koneeseen ilman että menee jumiin. Toinen asia joka myös vituttaa pulloja palauttaessa on nämä vitun hidastelijat. Miten voi olla niin vaikeata saada ne pullot koneeseen pohja edellä ja painettua sitä nappia heti kun on lykännyt viimeisen tölkin sisään.

Suomalainen asiakaspalvelu on kyllä aivan hirveetä touhua melko monessa tapauksessa. Ei oo mikään ihme, jos suomalaiset firmat ottaa takkiin isoissa kaupoissa, ku ei jengi osaa täällä mitään myydä.

Äsken kävin varaosaliikkeestä ostamassa öljyä ja öljynsuodattimen sekä muutaman muun pikkunippelin. Kun löydän hyllystä etsimäni öljyn ja litran lisäpurkin, niin menen kassalle, jossa ei ole ristin sielua. Hetken jo pohdin, että onko se kassa edes käytössä, mutta sitten joku elämäänsä kyllästynyt 60v ukko tulee takahuoneesta rahastamaan. Ensimmäisenä tulee vain tyly lausahdus "Mitäs sulle?. Kerron, että öljynsuodattimen tarvitsisin, ja äijä siten etsii sopivan sieltä hyllystään. Sitten kun kaikki romut on siinä tiskillä, niin saan luvan maksaa ne toki itsepalveluluontoisesti sillä kortinlukijalla, ja kun kuitti on tulostunut, äijä antaa sen käteen ja lähtee menemään. Kaikki tuotteet jää siihen tiskille ja ilmeisesti mun olisi pitänyt saada ne kannettua ulos siitä puljusta sylissä. Kysyn muovikassia tiskille tulleelta reilusti ylipainoiselta 25v mieheltä, joka notkuu siinä aikaansa kuluttaen. Mies ojentaa kassin ja todeten: "tossa". Mielessä ei tietenkään käynyt, että ne kamat olisi ehkä voinut pakata siihen kassiin, mutta onneksi mä jaksan ne itsekin siihen tunkea.

Kai se asiakaspalvelu on liikaa vaadittua nykyään. Jos itse olisin tuon paikan omistaja, niin myyjät palvelis melko paljon paremmin asiakkaita tai lähtis jannut vaihtoon.

Joo komppaan...käsittämätöntä touhua usein, ei nyt kyllä saa yleistää liikaakaan. Suomessa paras palvelu löytyy ulkomaalaisten pitämistä kaupoista/ravintoloista. :)

Ihmiset, jotka vastaavat tekstareihin vitun hitaasti, siis ei helvetti kuinka ärsyttävää! :curs:

Pullonpalautuskoneet!! Ei kertaakaan että saisi kaikki pullot työnnettyä koneeseen ilman että menee jumiin.

Itse juon aina Lidlin kivennäisvettä ja joka kerta ku hakee uutta ja palauttaa vanhat niin tulee ainakin 1 häiriö.Minkähän firman pullokoneita noi Lidlin on kun kaikis Lidleissä menee aina jumiin.

Ihmiset, jotka vastaavat tekstareihin vitun hitaasti, siis ei helvetti kuinka ärsyttävää! :curs:

Ihmiset jotka lähettää jotain vitun viestejä kun soittamalla asiat selvii samantien. Varsinkin jos kyse on jostain illan menoista tai vastaavasta, ei mitään järkeä näppäillä useaa viestiä edestakaisin.
Toki jos jotain paljon numeroita tai muuta sellasta sisältävää asiaa on niin sitten...

Komppaan. Vielä enemmän vituttaa apinat jotka eivät vastaa viesteihin ollenkaan.

Vielä enemmän vituttaa nää apinat jotka ei muuta tee kuin lähettelee tekstiviestejä jatkuvasti, soittakaa vittu jos on oikeasti asiaa ja sille siideriröllykän omaavalle mammalle voi sanoa että rakastan ilman että nokian näppäimien kirjaimet kuluu alta kuukauden puhki.

Mua vituttaa nuo vammaset ihmiset joilla on olevinaan joku laktosia intoleransseja vai mitä perkeleitä ne pierutaudit on. Niiden takia kaikki vitun raejuustot ja kermaviilit on hylaa tai laktoosittomia. Opettelisivat syömään oikeiden ihmisten ruokaa tai perustaisivat oman laktoosittoman kauppaketjun. Tekosairauksia on tommoset sanon.

Mua vituttaa nuo vammaset ihmiset joilla on olevinaan joku laktosia intoleransseja vai mitä perkeleitä ne pierutaudit on. Niiden takia kaikki vitun raejuustot ja kermaviilit on hylaa tai laktoosittomia. Opettelisivat syömään oikeiden ihmisten ruokaa tai perustaisivat oman laktoosittoman kauppaketjun. Tekosairauksia on tommoset sanon.

Nooh, itseasiassahan se on poikkeavaa että pystyy käyttämään maitoa. Maitohan on tarkoitettu vastasyntyneiden ravinnoksi. Maailmassa on monia kansoja, joilla on lähes kaikilla laktoosi-intoleranssi.

Nimimerkillä kyseinen vammatauti todettu 12-vuotiaana, nyt popsin maitotuotteita kuin viimeistä päivää ilman oireita.

Mutta mua myös vituttaa jokseenkin tuo asia, sillä välillä tuntuu että ei ole tarjolla enää muuta kuin noita vamma-vaihtoehtoja, jotka sitten ovat pirun kalliita. Voisivat säilyttää yhä valikoimissa ne laktoosipitoiset paskat.

Mutta mua myös vituttaa jokseenkin tuo asia, sillä välillä tuntuu että ei ole tarjolla enää muuta kuin noita vamma-vaihtoehtoja, jotka sitten ovat pirun kalliita. Voisivat säilyttää yhä valikoimissa ne laktoosipitoiset paskat.

No ainakin niihin pitäisi painaa joku punainen varoituskolmio että pikavilkaisulla erottaisi mitkä on laktoosittomia ja mitkä tavallisia.

Btw sama rasva % kikkailu yms tervevöyhötys vaivaa muutenkin ruokia. Sanotaan esim. ruokakerma. Luulisi olevan helppo tehtävä tuoda sellainen kaupasta. Mutta ehei, ei alkuunkaan. On laktoositon, hyla, 0%, 0,5 % 5% 10% 15%, ruokakerman makuinen kasvisrasvavalmiste jne jne. Ota siitä nyt selvää mikä oli se tavallinen vaihtoehto.

Oonkin päättänyt että sitten kun alan miljonääriksi perustan "tavallinen" tuotemerkin. Ja ei ole kuin tavallista maitoa, kermaa, raejuustoa, voita jne jne. Kaikki painettu pelkälle valkoiselle pohjalle sinisillä kirjaimilla "Tavallista ruokakermaa". Jumalauta mikä miljoona bisnes kun naiset aina käskee tuomaan sitä sun tätä ihan tavallista. Ja helppoa on miesten elämä kun voi vain valkata sen tavallisen maitopurkin sieltä hyllystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom