Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa kun ostin Fastin rannesiteet. Molemmat "samaa paria" eli se peukalolenkki samalla puolella. Vanhoissa rannesiteissä peukalolenkit olivat eripuolilla sidettä, joten sopivat paremmin eri käsiin. Nyt vasemman käden siteen peukalolenkki kulkee vittumaisesti kämmenen läpi, kun oikean käden lenkki menee kämmenselän puolelta. Pieni mutta vittumainen asia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun tyhjentää astianpesukonetta ja kuppien ja lasien katoilta (eli pohjasta) tippuu vettä sukalle!!!!!11 argh!
Tai vaihtoehtoisesti lattialle/matolle, jolloin astut siihen ja sitten on sukka märkä, no matter what.

Meillä on ihan saatanan isot sähkölaskut. Silti kämppis jättää aina valot päälle ja tv:n päälle. Mä yritän pitää valoja pois niistä huoneista, missä en ole. Tästä jaksan nipottaa jatkuvasti.

Samoin, kun se ei voi kuivata kylppärin lattiaa suihkun jälkeen. Valitin siitä, että ei oo iso homma ottaa lastalla niitä vesiä pois siitä, kun mulla sukat kastuu kun meen vessaan, niin tää kuittas, että älä mee sukat jalassa kylppäriin?! :D

Vituttaa kun ostin Fastin rannesiteet. Molemmat "samaa paria" eli se peukalolenkki samalla puolella. Vanhoissa rannesiteissä peukalolenkit olivat eripuolilla sidettä, joten sopivat paremmin eri käsiin. Nyt vasemman käden siteen peukalolenkki kulkee vittumaisesti kämmenen läpi, kun oikean käden lenkki menee kämmenselän puolelta. Pieni mutta vittumainen asia.
Helppo pikku vinkki. Älä laita niitä lenkkejä peukaloihin. Itse en ole ikinä pitänyt niitä peukaloissa, kun ne tuntuvat olevan vain tiellä. Ei niitä ole mikään pakko peukalossa nimittäin pitää.

Käsittääkseni niitten lenkkien funktio on vaan, että siteet saadaan kireälle. Kun oot kiristänyt niin voit tunkea ne lenkit vaikka siteen alle pois häiritsemästä.

Vituttaa kun unohtaa GPS:n päälle puhelimesta, tossa päivällä aloin ihmettelemään miks akku on viimisessä palkissa vaikka just eilen illalla latasin. Ois ees joku ikoni tosta gepsin päälläolosta näytöllä mut ei...

Kun tyhjentää astianpesukonetta ja kuppien ja lasien katoilta (eli pohjasta) tippuu vettä sukalle!!!!!11 argh!
Tai vaihtoehtoisesti lattialle/matolle, jolloin astut siihen ja sitten on sukka märkä, no matter what.

Meillä on ihan saatanan isot sähkölaskut. Silti kämppis jättää aina valot päälle ja tv:n päälle. Mä yritän pitää valoja pois niistä huoneista, missä en ole. Tästä jaksan nipottaa jatkuvasti.

Samoin, kun se ei voi kuivata kylppärin lattiaa suihkun jälkeen. Valitin siitä, että ei oo iso homma ottaa lastalla niitä vesiä pois siitä, kun mulla sukat kastuu kun meen vessaan, niin tää kuittas, että älä mee sukat jalassa kylppäriin?! :D

Kyllä ne sukat kuivuu jos vähän sattuu kastumaan, täällä saa kuunnella samaa nipotusta aina. Itseä ei kyllä vois vähempää kiinnostaa kastuuko sukat, nimimerkki sandaaleilla sukat jalassa vesisateella. ;P

Kännissä ajamisella kehuminen ärsyttää itseäni kyllä suunnattomasti. Tänään salilla eräs nuori nainen kehui kuuluvaan ääneen, kuinka juhannuksena "joutui" ajamaan pikkuteitä, ettei joutuisi puhaltamaan ratsiassa. Harmi, kun ei jäänyt kiinni. Kyllä voi taas rauhallisin mielin liikkua liikenteessä, kun tietää, että tuollaista porukkaa siellä on autojensa kanssa tuhaamassa. Mua ei se haittaa, jos rattijuoppo ajaa puuhun ja vaihtaa hiippakuntaa, mutta kun niitä sivullisiakin tuppaa monesti lähtemään samalla.

Kännissä ajamisella kehuminen ärsyttää itseäni kyllä suunnattomasti. Tänään salilla eräs nuori nainen kehui kuuluvaan ääneen, kuinka juhannuksena "joutui" ajamaan pikkuteitä, ettei joutuisi puhaltamaan ratsiassa. Harmi, kun ei jäänyt kiinni. Kyllä voi taas rauhallisin mielin liikkua liikenteessä, kun tietää, että tuollaista porukkaa siellä on autojensa kanssa tuhaamassa. Mua ei se haittaa, jos rattijuoppo ajaa puuhun ja vaihtaa hiippakuntaa, mutta kun niitä sivullisiakin tuppaa monesti lähtemään samalla.

Tää ei kyllä oo mikään PIENI asia. En olis ainakaan puuttumatta voinu kuunnella. Vittu mikä daiju, oikeesti. Toivotaan että ajaa autonsa kanssa ulos, siis siellä sivutiellä, niin ettei oo ketään näkemässä eikä varsinkaan edessä.

Yliopiston mikroluokkien hiiret (ja oikeastaan kaikki muutkin saman fenotyypin hiiret). Niissä on pohjassa sellaiset lievästi kitkaista ainetta olevat läpyskät, jotka hiiren liikkuessa hiirimatolla aiheuttavat erittäin pientä kitkaa hiiren liikkeeseen. Tuo kitka on niin vittumainen asia! Näennäisesti hiiri liukuu sileästi ja helposti, mutta kun sillä koittaa tehdä äärimmäisen pikkutarkkaa kohdistusta, niin tuo lähes huomaamaton kitka yhtäkkiä aiheuttaa hiiren hienoisen tökkäämisen ja se pistää kohdistuksen vituiksi ja joudut tekemään sen uudestaan. Esimerkiksi kun yrittää tekstinkäsittelyohjelmassa kohdistaa hiiren kursoria kahden kirjaimen väliin tai maalata yhtä tai kahta kirjainta/merkkiä (tämä on tarpeellista mulle koska kopion tekstissä esiintyviä erikoismerkkejä, sillä se on nopeampaa, kuin niiden lisääminen valikoista). Muutenkin tuntuu, että hiiren kanssa saa olla tavallista tarkempana. Hiirestä koituva yksittäinen viivytys on kestoltaan varmaan puoli sekuntia, mutta kun se toistuu uudestaan ja uudestaan, kenties tuhansia kertoja yhden työsession aikana, niin johan alkaa rassaamaan.

Nämä vittumaiset hiiret aina muuten tunnistaa siitä, että ne tuppaavat levossa ollessaan hiukan tarttumaan hiirimattoon kiinni niistä läpysköistään. Kun hiiren ottaa käteen, hiiri irtoaa ja kuuluu sellainen pieni ääni, kuin minikokoinen, paljas hikinen perse irtoaisi minikokoiselta nahkatuolilta.

Tää ei kyllä oo mikään PIENI asia. En olis ainakaan puuttumatta voinu kuunnella. Vittu mikä daiju, oikeesti. Toivotaan että ajaa autonsa kanssa ulos, siis siellä sivutiellä, niin ettei oo ketään näkemässä eikä varsinkaan edessä.

Ei vaan toivottavasti löytäisivät sen mahdollisimman äkkiä ja toteaisivat ,että sillä oli alkoholia veressä = rattijuoppo.

Tilanne oli lähinnä surkuhupaisa tänään, kun eräs vanhempi mieshenkilö tuli selittämään, että monitoimikoneenkuljettajan ammatti on vaativampi kuin hävittäjälentäjän. Hävittäjissä kun kuulemma on automaattiohjaus nykyään, niin ei niitä tartte edes ohjata. Osaavat kuulemma sotiakin tietokoneiden perusteella. Motokuskin taas täytyy koko ajan olla tarkkana, että jälki on hyvää ja konettakin on niin tarkkaa ajaa siellä metsässä. Kyllä sinänsä olen samaa mieltä siitä, että on aika vaativaa tehdä jotain harvennushakkuuta siten, että jälki on oikeasti hyvää, mutta kuinka pihalla ihmiset voi oikeasti olla, että tulee tollasta selittämään?

Kumma sinänsä, että ainakin meidän yläasteelta pöllikouluun lähti jätkät, joilla lukuaineiden keskiarvo oli välillä 5-6 ja luokallejääntikin oli ysillä aika lähellä. Lento-RUK:hon taas pitää olla luettuna pitkä matematiikka, ja täytyy läpäistä ties mitkä painekammiotestit, että ylipäätänsä pääsee sinne.

En viitsinyt alkaa vanhaa setää nolaamaan, mutta amekkina kyllä tiedän aika hyvin, miten HN:n ja HW:n ohjausjärjestelmät toimii, eikä niistä kyllä suurempia automaattiohjauksia sanan varsinaisessa merkityksessä löydy, vaikka ensimmäinen tietokoneen perusteella liikehtiikin.

Siispä on melkoisen ärsyttävää, kun ihmiset selittävät aivan tosissaan asioista, joista eivät oikeasti ymmärrä yhtään mitään. Sitten kun nämä vielä selittävät näitä hienoja stroorejaan muille yhtä fiksuille, niin eihän siitä taaskaan hyvää seuraa.

Tilanne oli lähinnä surkuhupaisa tänään, kun eräs vanhempi mieshenkilö tuli selittämään, että monitoimikoneenkuljettajan ammatti on vaativampi kuin hävittäjälentäjän. Hävittäjissä kun kuulemma on automaattiohjaus nykyään, niin ei niitä tartte edes ohjata. Osaavat kuulemma sotiakin tietokoneiden perusteella. Motokuskin taas täytyy koko ajan olla tarkkana, että jälki on hyvää ja konettakin on niin tarkkaa ajaa siellä metsässä. Kyllä sinänsä olen samaa mieltä siitä, että on aika vaativaa tehdä jotain harvennushakkuuta siten, että jälki on oikeasti hyvää, mutta kuinka pihalla ihmiset voi oikeasti olla, että tulee tollasta selittämään?

Kumma sinänsä, että ainakin meidän yläasteelta pöllikouluun lähti jätkät, joilla lukuaineiden keskiarvo oli välillä 5-6 ja luokallejääntikin oli ysillä aika lähellä. Lento-RUK:hon taas pitää olla luettuna pitkä matematiikka, ja täytyy läpäistä ties mitkä painekammiotestit, että ylipäätänsä pääsee sinne.

En viitsinyt alkaa vanhaa setää nolaamaan, mutta amekkina kyllä tiedän aika hyvin, miten HN:n ja HW:n ohjausjärjestelmät toimii, eikä niistä kyllä suurempia automaattiohjauksia sanan varsinaisessa merkityksessä löydy, vaikka ensimmäinen tietokoneen perusteella liikehtiikin.

Siispä on melkoisen ärsyttävää, kun ihmiset selittävät aivan tosissaan asioista, joista eivät oikeasti ymmärrä yhtään mitään. Sitten kun nämä vielä selittävät näitä hienoja stroorejaan muille yhtä fiksuille, niin eihän siitä taaskaan hyvää seuraa.

Vähän tähän liittyen. Kaveri omistaa Audi A6:n, jostain 2000-luvun alusta. Eli ei mikään uusi enään. Kauhea Audi-fani siis :) Kehuin jotain mersua joka kaverilla on niin tämä sanoo mersut on ihan hyviä jos on matkustaja mutta niillä on huono ajaa, siis yleisesti kaikista mersuista. Tämä tietäjä ei varmaa koskaan edes mersun ratissa ole ollut mutta tiedän itse joilla olen ajanut että ihan kelpo pelejä ovat. Eli pointti oli se että sanotaan asioita joka ei pidä paikkaansa faktoina.

ps. en omista mersua :)

Tulet janoisena lenkiltä, päästät hanasta vettä lasiin, otat oikein kunnon hörpyn vettä suoraan kurkusta alas... ja samalla hetkellä tajuat, että se vesi onkin lämmintä/kuumaa putkessa seisonnutta vettä... :urjo:

Ei itse asiassa mikään ihan pieni ärsytyksen aihe, vaan fffffffuuuuu.... -kamaa. Joutuu muuten laskemaan näillä helteillä aivan törkeän kauan vettä, ennen kuin se on oikeasti kylmää, jos hanasta ottaa.

Siispä on melkoisen ärsyttävää, kun ihmiset selittävät aivan tosissaan asioista, joista eivät oikeasti ymmärrä

Toi on kyllä uskomattoman ärsyttävää. Multa palaa pää, jos joku sellainen joka ei ole salia nähnytkään tulee pätemään mulle miten pitäisi treenata. "Et sä kehity kun nostat noita vitosia. Sun pitäs alkaa tekee sellasia 100 toiston sarjoja ja ei mitään välipäiviä saa pitää, ei se mitään treenamista oo jos sä joka toinen päivät lepäät!" Mistä ihmeestä nää oikeen näitä juttuja repii!? Omata päästään keksii?

Toi on kyllä uskomattoman ärsyttävää. Multa palaa pää, jos joku sellainen joka ei ole salia nähnytkään tulee pätemään mulle miten pitäisi treenata. "Et sä kehity kun nostat noita vitosia. Sun pitäs alkaa tekee sellasia 100 toiston sarjoja ja ei mitään välipäiviä saa pitää, ei se mitään treenamista oo jos sä joka toinen päivät lepäät!" Mistä ihmeestä nää oikeen näitä juttuja repii!? Omata päästään keksii?

Haha true. Ite oon tyytyny hymistelemään mukana, en jaksa tapella tämmösistä asioista. Mut ai että ärsyttää.

1.Radiokanavien mainoksiin tai niillä soiviin kappaleisiin sisällytetyt autojen tööttäys äänet. Vähänkin kovemmalla kun pitää volyymia niin pää hakeutuu automaattisesti taustapeiliin, että kuka perkll.. ai se tuliki radiosta.

2. Muut nukkumassa ja pitäisi tehdä jotain hiljaa niin se on täysin varmaa, että astia tai joku tippuu kädestä.

Ylitin tietä vihreällä, niin joku urpo kiihdyttää ja lyö mun kohdalla 5 metrin päässä jarrut. No odotan sekunnin että ajaa romunsa pois. Tämä ei tee mitään, joten päätän että minä sitten jatkan tien ylittämistä. niin taas samaan aikaan tää lyö kaasua ja jarruttaa nyt metrin päässä kun huomaa että olen liikkeellä. No annan seuraavaksi tämän ajaa pois. jos on niin kiire vaikka jalankulkijoilla on vihreä.

Ostin housuja, XXL oli - 50% ja nyt olisi maksanut 30€, niin koitin niin turhan isot. Koitin XL kokoa eri merkkiä niin sopi, mutta näissä ei mitään alennusta ja joutu pulittaan 55€.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom