Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Se, kun kävelee tai pyöräilee jonkun kanssa samaa vauhtia - tai ei ihan, vaan ihan hiukan nopeammin, jolloin tulee käytännössä ohitustarve. Ongelma on vain se, ettei se oma vauhti tahdo riittää oikein nopeaan ohitukseen, ja sitten sitä joko peesataan takana, ohitetaan hiiitaaasti (ja aiheutetaan ongelma vastaantulijoille) tai sitten otetaan vauhtia ja ohitetaan nopeasti. Ainakin kävellessä viimeisin vaihtoehto näyttää naurettavalta. :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se, kun kävelee tai pyöräilee jonkun kanssa samaa vauhtia - tai ei ihan, vaan ihan hiukan nopeammin, jolloin tulee käytännössä ohitustarve. Ongelma on vain se, ettei se oma vauhti tahdo riittää oikein nopeaan ohitukseen, ja sitten sitä joko peesataan takana, ohitetaan hiiitaaasti (ja aiheutetaan ongelma vastaantulijoille) tai sitten otetaan vauhtia ja ohitetaan nopeasti. Ainakin kävellessä viimeisin vaihtoehto näyttää naurettavalta. :jahas:

http://www.youtube.com/watch?v=sG8Nw166hgA

Stashin postista tuli mieleen se, kun kaupassa kävelet vastakkain jonkun kanssa. Molemmat väistävät samalle puolelle, ja taas toiselle puolelle, ja siinä sitten sählätään hetki. Hyvänä päivinä tää naurattaa, mutta kiireessä ja vitutuksessa ei.

Totta. On vaan niin tyhmän näköstä, varsinkin jos on pitkä matka

Se on kyllä aika paha kun kävelee vaikka parin nuoren naisen takana. Sitten kun ne kattoo välillä vittuuntuneen näköisinä taaksepäin, että tuijotanko mä niitten perseitä. Tekis mieli sanoa että kattookaa nyt stna eteenpäin! (Siis en tarkoita nyt että kaikki naiset noin tekisivät)

Se on myös kamalaa, jos pimeällä joku hullun näkönen tyyppi hönkii takana, niin koko ajan on pelko että ei saatana kohta se hyökkää päälle.

Totta. On vaan niin tyhmän näköstä, varsinkin jos on pitkä matka

Se on kyllä aika paha kun kävelee vaikka parin nuoren naisen takana. Sitten kun ne kattoo välillä vittuuntuneen näköisinä taaksepäin, että tuijotanko mä niitten perseitä. Tekis mieli sanoa että kattookaa nyt stna eteenpäin! (Siis en tarkoita nyt että kaikki naiset noin tekisivät)

Se on myös kamalaa, jos pimeällä joku hullun näkönen tyyppi hönkii takana, niin koko ajan on pelko että ei saatana kohta se hyökkää päälle.

Oma vikansa, mitä pitävät perseensä näytillä:D

Joskus käy niin että kun lähtee vaikka baarista kotiin kävelemään, niin siinä edessä 50m päässä kävelee joku naikkonen. Sitten on ihan perverssiraiskaaja fiilis kun pitkän matkaa kävelee sen perässä pimeitä katuja. Vuosia sitten kävi niin. Lähdin keskustasta kotiin päin, ja edellä käveli naapurin likka. Ei se mua tunnistanut, mutta vilkuili aina välillä taakseen ja koitti köpöttää lujempaa. Ja meikä tulee ainva vaan perässä katjua pitkin. Sitten kun tultiin pimeälle puisto-osuudelle niin se lähti puolijuoksua menemään :D Mietin kauan että tartteeko mun huutaa sille jotain, mutta mitä? Tai jos mä kävelisin lähemmäksi niin sitten se tunnistaisi mut. Paitsi että se varmaan alkaisi huutamaan jos joku äijä alkaa juoksemaan kohti pimeässä...Koitin hidastaakin mutta eihä se auta kun sitten se köpötteli hitaammin. Varmaan kertoi kotona että meillä päin liikkuu hullu raiskaaja.

Nukun ilman paitaa: Joka aamu kun herään, yritän tunkea yöpaidan päälle oikein päin, mutta aina se prkl onnistuu menemään väärinpäin ... :)

Tein kaks voileipää ja ehdin jo syödä toisen, kun rupesin katsomaan toista leipää lähemmin niin homeessahan se oli.:urjo:
Ei ollut ensimmäinen kerta.

Toinen kylmyyteen liittyvä vitutuksen aihe on pukeutuminen: Laittaako pitkät kalsarit vai ei? Jos laitat, on mukavampi odotella junaa ja kävellä siirtymävälit koti-asema-työpaikka välillä, mutta mitäs sitten? Käytkö vessassa ottamassa kalsarit pois kun pääset töihin? Missä säilyttää niitä? Pitäisikö ne tunkea johonkin työpöydän laatikkoon vai jättää vaan reteesti tuolin selkänojalle? Yksi vaihtoehto on tietysti pitää mamikset jalassa, mutta sitten on rusakon kokoinen vaahtopallo munissa jo ennen lounastaukoa.
Mä riisun ne pois vessassa ja laitan johonkin kassiin tai reppuun.

Tein ruokavaliostani kerralla terveellisemmän ja samalla halvemman ja siihen sisältyy 100g soijaa kuivana pirtelöihin sekotettuna (54g prodea).. Mutta ei perkele kun ottaa noi pirtelöt aamulla ja päivällä niin pierut haisee koko päivän. Vois melkeen tappaa juutalaisia täällä mun kämpässä. Sen verta kitkerää kaasua tulee anaalista.

Halpa+terveellinen ei aina oo ympäristöystävällistä :(

Tein ruokavaliostani kerralla terveellisemmän ja samalla halvemman ja siihen sisältyy 100g soijaa kuivana pirtelöihin sekotettuna (54g prodea).. Mutta ei perkele kun ottaa noi pirtelöt aamulla ja päivällä niin pierut haisee koko päivän. Vois melkeen tappaa juutalaisia täällä mun kämpässä. Sen verta kitkerää kaasua tulee anaalista.

Halpa+terveellinen ei aina oo ympäristöystävällistä :(

Otappa siihen vielä superfood Maca kaveriksi, mieluiten jauhoina. Kyllä nimittäin kuolee muutkin kuin juutalaiset!

Oli tarkotuksena :D.. Laitoin kaverin kautta tilaukseen tukusta kilon sitä moskaa kokeiluun. Hyvä tietää :D

Hajamielisyys. Kun keittää kahvia ja sitten unohtaa, että on sitä keittäny. Nytkin pistin keittimen päälle syömisen jälkeen ja sitten istuin koneelle. Meni ainaki puol tuntia ku tajusin, että on saatana kahvit keittimessä.

^mulla käy muuten aina sama teen kanssa! ja voi vittu se sitten aina vituttaa. yleensä se pussi on lillunu 25 minsaa siel kupis ja seo kitkerää ja kylmää. hrrr

Nyrpeät kaupankassat pistää v******maan aina. Eivät tervehdi asiakasta, eivät katso silmiin antaessa kuittia jne. Antaa huonon kuvan koko kaupasta tuollaiset myyjät, varsinkin pienemmissä kaupoissa.

Kuka helvetin apina on suunnitellut nämä nykyiset 1l:n jäätelöpaketit?? Se vanhan mallin paketti aukesi pirun kätevästi ja mikä parasta: ne oli helppo sulkea niistä päädyn klipsuista!!!
Näissä uusissa saatanan keksimissä rasioissa pitää ensin vetää irti paketin ympäriltä se fakin repäisy-systeemi, joka repeilee sentin paloihin, ja sitten kun avaat sen paketin se leviää ihan päin vittua ja sitä ei saa suljettua kunnolla. Vittu kun vituttaa syödä jäätelöä nykyään noiden pakettien takia.:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom